Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til filmene jeg :)

 

Gleder meg ekstra mye til SGA kommer med Amanda Tapping :D Husker de episodene med David Hewlett i SG-1. Var en del morsome hendelser der. Liker de to sammen.

8423792[/snapback]

 

Go suck a lemon. :wee:

8425978[/snapback]

 

:!:

 

Og kommentarene til David Hewlett (Kommer ikke på hva han heter i serien nå :hmm: ) om at han skulle ønske hun ikke var så attraktiv :p Syntes de spiller bra sammen ;) Begge er gode skuespillere syntes jeg, i forhold til mange av de andre i Stargate seriene.

Lenke til kommentar
Spurte ikke meg, men jeg svarer likevel ;).

 

Synes ikke noen har vært direkte dårlige, selv ikke Regnbuesol.

 

Men David Hewlett er en klasse for seg.

8433916[/snapback]

 

Teal'c er også veldig bra :D Han har en del sånne kjennetegn, som heve ene øyebrynet, og hvordan han takler ting osv. :D Lo godt når du så han fikk mynter av O'Neall og brukte dem på sånn "risteseng" og gliste :D

 

Nei er egentlig vanskelig å finne noen som spiller dårlig av hovedpersonene. Er alltid noen litt mer viktige statister etc. som suger da.

 

Er en del dumme Jaffa osv :)

 

EDIT: Det som er artig med Teal'c er at han er HELT annerledes i serien enn han er i virkeligheten. De fleste andre har en del trekk både i serien og in real life, men kan nesten ikke kjenne igjen Teal'c i de to situasjonene. Det er i hvertfall min mening etter et par klipp og Back Stage show etc.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Christopher Judge er en vanvittig bra skuespiller, han klarer å tilpasse seg alle situasjoner som han blir satt i. Jeg er ganske sikker på hvis du hadde satt en random person til å se en stargate episode midt i serien så hadde han synes Teal'c var latterlig og dårlig spilt, men for de som vet bedre så ser man genialiteten hans.

 

RDA og Michael Shanks klarer ikke det samme. Blir litt småsint når jeg så "Holiday" nå og hvor dårlig RDA spilte Teal'c, det var jo akuratt det samme som når jeg ble infisert av dem "orben" på måneplaneten. MS i "200" er også pinelig og håper aldri jeg ser han i noen form for komedie igjen. Amanda Tapping, kan ikke si om hun kan tilpasse seg andre roller siden hun egentlig ikke har fått noen andre i SG-1. Synd ikke Ben Browder fikk mer spilletid, liker han utrolig godt.

 

På Atlantis-siden så er ihvertfall Joe Flanigan og David Hewlett kongene, mens resten har enda ikke fått en dom av meg enda.

Lenke til kommentar

Ja Jack & Daniel er bra kombo, dette var bare eksempler på 2 dårlige skuespiller prestasjoner. Michael Shanks gjør jobben som Daniel Jackson veldig bra, men Daniel Jackson er ikke morsom, så derfor ble "200" hans dårligste episode skuespillermessig. På andre siden er "Lifeboat" den beste episoden til Michael Shanks, med "Need" på en god andre plass hvis jeg ikke har glemt noen.

 

Nei, får sette meg ned å se ny episode nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Og da O'Neill øser ut sin frustrasjon over å måtte gjennomgå den samme dagen om og om igjen til Teal'c mens han tegner et tryne av ketchup of sennep på tallerkenen.

 

"If we don't find a way out of this soon, I'm gonna lose it. Lose it. I means 'go crazy', 'nuts', 'insane', 'bonzo', 'no longer in possession of ones faculties', 'three fries short of a Happy Meal', 'WHACKO!" (nei, jeg kan den ikke utenat. enda. ;) )

 

Ler meg ihjel hver gang. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...