Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så nettop Episode 13 i sesong 7. Den, der Prometheus er på vei tilbake fra når de ødela Hyperdriven sin, og erstattet den med en fra en Kal'Tesh (kalles vel noe sånt) På turen støtte de på et annet uidentifisert skip, som jeg håpte på å få se mer av senere i sesongen eller en annen sesong Er litt kjipt at det ikke kommer noe om det (i hvertfall ikke som jeg vet)

Legger ved et screenshot, så dere vet hvilken episode det er snakk om ;)

post-103104-1176817705_thumb.png

Og en LINK til episoden.

EDIT: Episoden fra sesopng 2 eller tre smo heter "1969" er ganske bra da ;) En av mine favoritter

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Gled deg hds :D SG-1 blir så sinnsykt mye bedre når du kommer til sesong 4+ ;) Sesong 1 var et slit å komme seg gjennom :(

8404177[/snapback]

Oi skrev litt feil, men gleder meg selv om det er tredje gangen jeg ser serien. :)

Lenke til kommentar
Jeg så nettop Episode 13 i sesong 7. Den, der Prometheus er på vei tilbake fra når de ødela Hyperdriven sin, og erstattet den med en fra en Kal'Tesh (kalles vel noe sånt) På turen støtte de på et annet uidentifisert skip, som jeg håpte på å få se mer av senere i sesongen eller en annen sesong Er litt kjipt at det ikke kommer noe om det (i hvertfall ikke som jeg vet)

Legger ved et screenshot, så dere vet hvilken episode det er snakk om ;)

post-103104-1176817705_thumb.png

Og en LINK til episoden.

EDIT: Episoden fra sesopng 2 eller tre smo heter "1969" er ganske bra da ;) En av mine favoritter

8405613[/snapback]

Det skipet hadde jeg helt glemt!

Får vi vite noe om hvem som eier det?

Lenke til kommentar
Og det er liksom alt vi skal få vite? :D

Kanskje Cooper og gjengen hadde planer for en Revisit med det skipet og eierne i sesong 11, men så ble det kansellert da :( Tviler på de gidder lage en egen film om bare det.

8409705[/snapback]

kanskje dei blir involvert i nye serien ?

Lenke til kommentar
Enda et av tilfellene som kan være The Furlings, selv om de opptrådde litt vel fiendtlig  :hmm:

8411744[/snapback]

Enig, de var litt vel fientlig, men ser ikk noe gale med det. Kan være jeg har misset noe, men fikk vi egentlig vite hvorfor alliansen mellom Aincients, Furlings, The Knox og Asgard ble splittet? Kan være Furlings "byttet side" da.

Uansett håper på å se mer av de der.

EDIT: Blitt litt mer aktivitet her i Stargate tråden i det siste. På tross av at SG-1 er ferdig og det er pause i Altantis. Fortsett med det :thumbup:

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i alle disse sesongene til en fornuftig pris?

8414259[/snapback]

dvdstrax.com 199 + frakt ! Så dem mangla et par sesonger da. Stargate Atlantis koster også 199 + frakt, kjøpte nylig sesong 2 der nå.

Lenke til kommentar
Man kunne jo skrevet inn til TV3, TV2 eller TVNorge og spurt om de ville vurdert SG-1, de kan ikke si at det ikke er en suksessfull serie. Jeg kan heller ikke tenke meg at det er en spesielt dyr serie å kjøpe senderettigheter til.

6612582[/snapback]

PS: Vet dette er en gammel pst fra tidligere i dene tråden, men kom tilfeldigvis over den ;)

Hva med å skrive inn til en norsk kanal og i hvertfall få svar om det er en mulighet?

Er jo så sinnsykt mye som går på norsk TV som er ufattelig mye dårligere enn SG-1.

Problemet er vel at det er 1 times episoder (regnes som det for TV kanaler pga. de blander inn reklame etc.) og de blir som oftest sendt om kvelden, som er beste tid for TV.

Jeg hadde i hvertfal likt å kunne se på SG-1/Atlantis på norsk TV. Battlestar Galactica går jo allerede, og tror den har en del seere.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...