lceman™ Skrevet 4. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Har et byggeprosjekt på planleggingsstadiet, har lest en del adresser for å si det sånn 8255994[/snapback] Skal du lage din egen stargate? 8258362[/snapback] Til en viss grad, ja Noen som har en brødrister å donere (jamfør episoden "Ascension i sesong 5)? Endret 4. april 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Har et byggeprosjekt på planleggingsstadiet, har lest en del adresser for å si det sånn 8255994[/snapback] Skal du lage din egen stargate? 8258362[/snapback] Til en viss grad, ja Noen som har en brødrister å donere (jamfør episoden "Ascension i sesong 5)? 8308198[/snapback] du trenger da ikke henvise til hvilken episode du snakker om, enten skjønner man det eller så er man ikke stargate fan Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Det er alltid noen treginger. Vaffeljern? Endret 4. april 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Finner jo tegningene til en DHD i episode 2x15 "The Fifth Race" da så da er man litt på vei Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Det er alltid noen treginger. Vaffeljern? 8310119[/snapback] når de snakker om brødrister saken i the forth horseman nevner carter også vaffel jern som en spøk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 En hyggelig spoiler for sesong 4 av Atlantis. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "I'm a man of my word," Mallozzi told the site. "The SCB Campaign upheld their end of the bargain, so I'm upholding mine. I am pleased to announce that Carson Beckett will be returning to Atlantis for a two-part story in the back half of Season Four." Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 En veldig hyggelig en Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Har et byggeprosjekt på planleggingsstadiet, har lest en del adresser for å si det sånn 8255994[/snapback] Skal du lage din egen stargate? 8258362[/snapback] Til en viss grad, ja Noen som har en brødrister å donere (jamfør episoden "Ascension i sesong 5)? 8308198[/snapback] Er det mulig å få worklog fra dette prosjektet? Må jo bli bra! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 En hyggelig spoiler for sesong 4 av Atlantis. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "I'm a man of my word," Mallozzi told the site. "The SCB Campaign upheld their end of the bargain, so I'm upholding mine. I am pleased to announce that Carson Beckett will be returning to Atlantis for a two-part story in the back half of Season Four." 8357769[/snapback] I kjøtt og blod også! Ikke et hologram eller noe. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Det irriterer meg at Stargate ikke har fått eget underforum, når Heroes som bare har gått èn sesong har fått det Ok, den er vel mer mainstream enn Stargate... but still! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Det er vel ikke nok aktivitet rundt serien til at det trengs? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Det er vel ikke nok aktivitet rundt serien til at det trengs? 8380031[/snapback] Er nok ikke det. Som du ser er det 34 sider i denne tråden, som ble opprettet for et år siden. Og i feks Prison Break tråden som ble opprettet 2 mnd etter denne, har 121 sider. Det er over 3 ganger så mange. Så er litt mer aktivitet der. I tillegg er det kun én sesong, mens denne er om alt som omhandler Stargate. Endret 14. april 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Er dessverre ikke like mange scifi fans som drama/action fans. Derfor mange gode scifi serier forsvinner så fort sånn som Firefly. Mange slår av om de hører romskip og strålevåpen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Er dessverre ikke like mange scifi fans som drama/action fans. Derfor mange gode scifi serier forsvinner så fort sånn som Firefly. Mange slår av om de hører romskip og strålevåpen. 8381346[/snapback] Men hva med et underforum hvor vi kunne plassert alle tråder om sci-fi serier? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Er dessverre ikke like mange scifi fans som drama/action fans. Derfor mange gode scifi serier forsvinner så fort sånn som Firefly. Mange slår av om de hører romskip og strålevåpen. 8381346[/snapback] Men hva med et underforum hvor vi kunne plassert alle tråder om sci-fi serier? 8381428[/snapback] Støttes. Kom igjen mods! Use the force! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Støttes. Kom igjen mods! Use the force! 8381586[/snapback] har laget en tråd om det her... Kom igjen og vis deres støtte, folkens! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Er det mulig å få worklog fra dette prosjektet? Må jo bli bra! 8362062[/snapback] Når jeg begynner å jobbe, vil jeg nok mest sannsynlig ordne med en worklog også, har bare en_god_del elektronikk jeg må tenke gjenom først (bla. hvor jeg skal få tak i kondensatorer med høy nok kapasistans til å lagre Teal'c i 48 timer). Endret 16. april 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) En stund siden ejg har lest her i tråden nå, men kan vel si at jeg har begynt å se alle episodene igjen for andre gang Begynte ca. en uke før påske og har kommet med til sesong 7 nå, som ejg skal se litt av i kveld Gøy med litt RDA humor igjen Så en litt artig scene her om dagen, der noen mennesker på en annen planet så Teal'c og sa "But, he is a Jaffa!" Så sa RDA "No, he only plays one on TV" Lo godt da PS: Forige gang jeg så, så jeg først Stargate Atlantis, for å så få smaken for SG-1, dvs. i feil rekkefølge. Var mye jeg ikke forstod i Atlantis da, så nå skal jeg se annenhver episode med SG-1/Atlantis når jeg begynnner på SG-1 sesong 8 *gleder meg* Det jeg syntes er dumt med Sci-Fi er at man nesten blir stemplet g33k av å se på det Selv har jeg nok selvironi til å leve med å bli kalt Geek en gang i blandt uten at det gjør noe men tror det er mange wsom kunne likt Stargate og andre SciFi serier hvis det bare hadde blitt mer akseptert egentlig. Jeg liker det, og nøler ikke med å innrømme det. Det syntes jeg ikke andre skal gjøre heller. Sci-Fi kan vøre minst like gøy som Lost, PB eller Heroes for den slags skyld. EDIT: I am teh smiley king! Endret 16. april 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
hds Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Som jeg har nevnt i en del tråder, så er jeg fullstendig enig. Sci-Fi er underholdning som alle andre serier. Ser man på Sci-Fi så blir man sett på en nerd. Tviler på at alle som ser på sci-fi kan flytende klignonsk og går rundt i star-trek drakter. Stargate er en TV-serie mange kunne ha likt veldig bra av det allmenne folket tror jeg, fordi den har ikke det sære som de fleste sci-fi serier har. Sci-Fi er også en tilvenningsak, husker jeg hatet de første episodene av BSG og Farscape, men angrer ikke på at jeg ikke ga opp. Hard også begynt på SG-1 nå, snart ferdig med sesong 2. En dag i nærmeste fremtid så ligger Atlantis sesong 2 i postkasse mi. Kosta bare 199 fra dvdstrax.com . Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 jaja vi er g33ks... alle andre er tards. Ser du ned på meg fordi jeg ser stargate ser jeg ned på deg. Stargate eier 1 tree hill anyday! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå