slipten Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Problemet med "Politics" er vel at det er stort sett en eneste lang clipshow fra tidligere episoder, og en sekvens fra selve filmen Stargate. Det eneste nytt i den episoden er Kinsey selv. Men som du sier, se Politics og så se sesongfinalen= voila sesong 1 ferdig Endret 4. juni 2014 av slipten Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hva er favoritt episoden(e) til folket her? Jeg likte Window of Opportunity og The Fifth Race veldig godt. Begge er morsomme og sistnevnte fikk i alle fall meg til å bli veldig interessert i bakhistorien i serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Uten tvil the lost city part 1 og 2. Har også a hundred days som en god nr 2 på favoritt listen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det er vel en smaksak, men for meg (og veldig mange andre) er "Presidenten", eller The West Wing som den er bedre kjent som, en skikkelig perle. Det er vanskelig å finne en bedre gjennomført dramaserie i mine øyne. Hvis du kun så én episode vil ikke jeg si at du har gitt den en sjanse. Angående Stargate, så begynte jeg med Atlantis, likte det veldig godt, og etter å ha sett det som fantes av Atlantis på det tidspunktet (2 sesonger), ville jeg se mer. Jeg startet på SG-1, og slet meg gjennom første sesong. Med unntak av piloten, cliffhangeren, og et par andre episoder, er sesongen rimelig dårlig. Men hold ut, den tar seg kraftig opp, og jeg ble slukt etter å ha kommet i gang med sesong 2. SG-1 tok rimelig fort over plassen som min absolutte Stargate-favoritt, langt over Atlantis, jeg synes også at Atlantis tapte seg mot slutten, spesielt i sesong 5. Forresten, hvorfor hater de aller fleste Politics-episoden i sesong 1? Ja, det er et clipshow, men jeg ser den hver gang jeg har gjensyn med SG-1. Jeg ser piloten, så Politics for å for en oppfriskning over hva som har skjedd i sesongen, før jeg fortsetter derfra. På den måten får jeg komprimert ned sesong 1 til 4-5 episoder, men samtidig får et bra sammendrag over hva som har skjedd. Til det bruket er episoden utmerket, og også underholdende. Jeg var i en situasjon hvor jeg følte jeg ville kvitte meg med mest mulig av dvder og spill, solgte 108 spill til bare litt over 3000. Angrer mye den dag og så var jeg enda dummere og ga vekk flere sesongen til ei dame jeg ikke kjente engang, ga henne one tree hill 1 - 9. greys anatomy 1 - 8 og et par andre serier. Ugh jeg er for snill og gavmld /: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Alt med asgards. Bare så synd de var så ufattelig dumme... 1 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Kompis av meg redigerte det her i hop til "ære" for meg. Herregud hvor jeg lo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Øhh ok, godt for deg. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Øhh ok, godt for deg. Sassy much. Noen eier tydeligvis ikke humor! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Øhh ok, godt for deg. Sassy much. Noen eier tydeligvis ikke humor! For kva det er verdt så ser heller ikkje eg den store humoren i bildet. Humoren her er jo basert på at du enten må slakte den engelske uttalen av "gate", eller slakte den norske uttalen av "geit" for at vitsen skal fungere. 1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Vet ikke om denne har blitt postet før, og beklager den helt forferdelige kvaliteten. Kurt Russell (orginale Jack O'Neil) på settet til Stargate SG-1 :-D 3 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Gammel bump her. Noen som har sett serien igjen i det siste? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Har lastet ned SG1 igjen, vurderer å starte Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Noen strømmetjenester som har SG1 og Atlantis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Netflix hadde, men for øyeblikket er det ingen ting tilgjengelig Får håpe de dukker opp igjen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Amazon Prime har SG-1, men dette er nuligens regionsperret til USA. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) I anledning Stargate sitt 20 års-jublieum, har det skjedd litt av hvert i Stargate-verdenen den siste tiden. Avslutningen på SGU er komplett! Den ble plutselig lansert som en tegneserie. Selv om det hadde vært ideelt med avsluttende TV-episoder, er det herlig å kunne få med seg slutten uansett. Les mer: https://www.gateworld.net/news/2017/06/sgu-back-destiny-comic-stores-today/ Comic-con. For første gang på 7 år, så kommer stargate til San Diego Comic-Con med et helt spesielt event. Dette er jo faktisk helt sykt. Nesten så jeg må bestille meg en liten ferie dit nå. https://www.gateworld.net/news/2017/06/stargate-heads-back-san-diego-comic-con/ Stargate Official Podcast: MGM fortsetter å feire jubliemuet, og peiser på med en offisiell SG-podcast. Sykt. https://www.gateworld.net/news/2017/07/official-stargate-podcast-launches-today/ Komplett Stargate SG-1 soundtrack. Denne dagen trodde jeg aldri skulle komme. Man kan nå kjøpe hele SG-1 soundtracken. https://www.gateworld.net/news/2017/06/new-stargate-sg-1-soundtrack-today/ En helt ny Stargate-film? En reddit-bruker har bladd i Stargate trademarks og fant dette. Ser vi en ny film komme? Det håper jeg virkelig. Endret 20. juli 2017 av nicwillu 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Plutselig? Stargate Universe ble annonsert i fjor. Og den er ikke komplett, siden kun første utgave har kommet ut. At det kommer ny Stargate-film har vært kjent i et år eller to nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Plutselig? Stargate Universe ble annonsert i fjor. Og den er ikke komplett, siden kun første utgave har kommet ut. At det kommer ny Stargate-film har vært kjent i et år eller to nå. Den ble kansellert og skrapet, Emmerich har ingenting med dette å gjøre. Her ryktes det noe som fortsetter stargate universet. Ikke noe reboot eller noe. Vi får finne ut om noen timer. Endret 20. juli 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Ser ut som om det skjer noe nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå