leifeinar Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 SGU 2 sesonger Syns SGU aldri ble noen sci-fi serie, var bare en såpedrama serie på et romskip. at man kan lage en sci-fi serie uten Aliens er en gåte for meg. og atpåtill to sesonger Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Sci fi har da ingenting med om det er aliens eller ikke. Noe det forøvrig var i SGU. 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg skjønner ikke helt hvor problemet med å lage mer stargate ligger. Skuespillerne vil ha mer, manusforfatterne vil ha mer, alle vil ha mer.. Skulle ønske sydritt lagde mer.. Eventuelt at noen kjøpte rettighetene opp. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvor problemet med å lage mer stargate ligger. Skuespillerne vil ha mer, manusforfatterne vil ha mer, alle vil ha mer.. Skulle ønske sydritt lagde mer.. Eventuelt at noen kjøpte rettighetene opp. Skulle tro SyFy var overtatt av Goa'ulder som skal shutte ned Stargate-programmet. Men serriøst, hvorfor i svarte kansellerer de Stargate? Det skjønner jeg ikke. Endret 9. september 2013 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Kanskje noen mente at det var på tide å si stopp etter hva, totalt 17 sesonger? Betyr ikke at jeg ikke ønsker mer though, er på siste sesong av SGA, begynner snart på SGU Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Kan vær en fremtid for sg hvis alle som har netflix ser igjennom sg1 og sga? Det er ihvertfall en ny mulighet for å vise produsentene at serien er levedyktig, men under en ny form for distribusjon. Ser for meg at piratkopiering lå til grunnlag for en del av de tidligere lave "målte" seertallene, mens de reelle seertallene var mye høyere. Hvis nye episoder hadde blitt airet på feks netflix hadde det ikke bare lokket utallige fans over til den "kanalen", men også skapt ett nytt marked for denne typen serier. Endret 26. februar 2013 av Leif.ross 3 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Litt morsomt å vite. - Vi har et band som heter Stargate - Vi har et produksjonsteam som heter Stargate - Vi har noe som heter Åsgard Transport. - Vi har noe som kalles "Jaffa Racing Norge" Endret 23. mai 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Her får man håpene opp, og tror SGU skal endelig fortsette. Men neida! http://stargateunited.com/topics/stargate-universe-returns-in-2013/ 1 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Yay! SG1 og SGA er på Netflix, supre greier! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Har havnet på SG1 kjøret igjenn 2 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Roland Emmerich plans to reboot his cult classic sci-fi film Stargate as a new trilogy http://www.theverge.com/2013/9/6/4701416/roland-emmerich-stargate-reboot-trilogy 3 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Whoop.. kan aldri få for mye StarGate Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Dersom det blir noe av disse filmene, kommer de ikke til å ha NOE med de forskjellige seriene å gjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det er nå ikke nødvedigvis et problem Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nei, det er jeg enig i, tar i mot alle gode sci-fi filmer med takk Tenkte bare å opplyse de aller mest ihugga SG1/SGA/SGU fans om det, slik at de ikke går å håper på noe av det samme som det serien gav dem. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bare navnet SG får meg hekta. Er SG1 og SGA fan, men SGU likte jeg ikke så det mest pga at det er Sci-fi / SG. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Utrolig rått hvis det blir en Stargate reboot. Helt nytt konsept eller ikke, så lenge de viser en Stargate er jeg fornøyd Endret 9. september 2013 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Mer stargate? GJERNE! men jeg synes selv det gjør seg best i serier.Selv så elsket jeg universe, var litt mørkere og mer dramatisk enn SG1 og SGA, ting gikk liksom ikke bra hele tia, jeg likte selv det konseptet bedre enn de som boltra seg i flunkende ny teknologi og endte opp med å vinne hele tia. 1 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kult! Selv likte jeg SGU... Synes det er synd at det ble kjørt i grøfta handlingsmessig. Fikk litt inntrykk av at de bevisst prøvde å "spare på kruttet" for å hale det ut. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 I og med at jeg er en stor Stargate fan, så har jeg anskaffet meg en stargate-sticker som jeg slappa på min CM Storm Stryker Jeg syns det ser knalltøft ut. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå