leifeinar Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Så akkurat episode 15, Dr. Rodney McKay er bare helt rå. nesten så man får lyst å dra igang Atlanis igjenn Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er ikke mange episodene av SGU igjen nå Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Spennende episode, men jeg satt igjen med en meh-følelse. Det var jo egentlig bare en filler, og jeg frykter samtidig at vi aldri finner ut hvor dronene egentlig kommer fra. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 er vell bare 1 episode igjen nå? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 det sier seg selv at vi aldri kommer til finne så mye mer om de dronene, med kun en episode igjen. litt synd for sesong to har hatt mange gode episoder, og med våre eterkommere som sprer seg som parasitter i galaksen, kunne serien fått flere strenger å spille på. 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 det sier seg selv at vi aldri kommer til finne så mye mer om de dronene, med kun en episode igjen. litt synd for sesong to har hatt mange gode episoder, og med våre eterkommere som sprer seg som parasitter i galaksen, kunne serien fått flere strenger å spille på. Nei. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Dei kunne iallefall venta me avgjørelsen etter serien hadde vært ferdig sendt. Sesong 3 hadde sikkert vært jævlig kul. 1 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Enig. De siste episodene har vært mye bedre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) God episode idag, serien har helt klart tatt seg litt opp etter de siste episodene, dog sitter å lurer på hvordan dette skal avsluttes, nå med bare en episode igjen. Har ikke helt den gode følelse for at det blir noe god avslutting egentlig, men det finner vi vel ut av. Endret 3. mai 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Avsluttes? De fikk jo kanselleringsordren ETTER at siste episode var spilt inn. Tviler derfor på at vi får en god avsluttning. 1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Promo for finalen http://www.youtube.com/watch?v=RY84wAid-5I http://www.youtube.com/watch?v=OHXn2e8o7DQ Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tror ikke jeg har lyst til å se den siste episoden.. Kan bare føre med seg irritasjon. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Uff, nettopp sett siste episode. Går det an å tru att en ny sesong av SGU kommer om ett eller to år? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Eg må seia, det der er nett som eg ville at SGU skulle slutta. Du kunna ha putta den episoden i slutten av sesong femten og den ville har vore ein lika bra slutt. Dette blei lett min favorittepisode av SGU, og eg håpar faktisk at det verken kjem film eller anna frå SGU. For dette, dette var perfekt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Va ei grei avsluttning me tanke på at vi ikke får noe mer. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Går det an å tru att en ny sesong av SGU kommer om ett eller to år? Jeg synest det var en helt åpen slutt. de kan godt fortsette senere. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Meh, dårlig slutt. Deilig å bli kvitt den. Nå vil jeg ikke ha flere dårlige Stargate-serier. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kjempebra slutt på en serie som jeg føler begynte bra var litt dårlig midt i, men tok seg godt opp igjen på slutten. Kunne godt tenkt meg en film som avslutning på denne serien etterhvert...... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Meh, dårlig slutt. Deilig å bli kvitt den. Nå vil jeg ikke ha flere dårlige Stargate-serier. Kan jo ikke være så dårlig om du følger med på dem. 3 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Avslutingsscenen minte meg mye om første gangen de kom til Destiney, var en verdig slutt på serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå