Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Dagens episode var god nok, men mykje status quo og lite framdrift i historia. Og eg som trudde me var kvitt Telford no, men han er jo på jorda igjen. Håpar han ikkje vert like irriterande framover som han var i starten av serien.

 

Om dei hadde gjort nokre fleire rundar med jordkontakt og fått ein ny Rush for kvar gong, kunne dei sikkert løyst heile det store oppdraget i løpet av sesongen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Synd at Stargate Universe tas av luften. Serien hadde sine mindre gode øyeblikk, men jeg synes serien har tatt seg opp. I følge mange artikler så virker det som de ikke er ivrige etter å bruke Stargate franchisen mer med det først :(

 

 

Uansett, jeg bruker selv www.eztv.it til å se om nye episoder har kommet ut av stort sett av alle serier. Enkel og god side :)

Lenke til kommentar

Har nettopp sett to episoder av SGU som jeg ikke har fått med meg. En episode til så er det bare å vente på en ny episode den 28. Hadde kanskje vært litt artig om rush nummer 2 kom tilbake og var med i en eller to episoder til?

 

Ja, synd att SGU er tatt av luften, og nå som det begynte å bli bra. Er det lov å håpe på Stargate Serie4?

Lenke til kommentar

Har nettopp sett to episoder av SGU som jeg ikke har fått med meg. En episode til så er det bare å vente på en ny episode den 28. Hadde kanskje vært litt artig om rush nummer 2 kom tilbake og var med i en eller to episoder til?

 

Ja, synd att SGU er tatt av luften, og nå som det begynte å bli bra. Er det lov å håpe på Stargate Serie4?

Syns også det er synd SGU blir tatt av lufta. Og så klart kan vi håpe på en versjon til av Stargate. Stargate er vel den eneste serien jeg virkelig har falt for (MacGyver kan og regnes med). RDA må være en av de feteste skuespillerne som har hvert på tv.

Lenke til kommentar

Har god tid jeg. Må enda se ferdig siste sesongen av stargate SG-1, og de 4 sesongene av atlantis + de to filmene. Så god tid har nå jeg!

 

Det jeg mente var at siden prosjektet er lagt på is (dvs. at filmene som er planlagt aldri blir noe av) må du vente LENGE.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, en medic kan gjøre ganske mye. Selv vernepliktige som kommer inn i Forsvarets Sanitet (og blir medic i noen måneder) får opplæring i kirurgi. Greit nok, ikke den mest avanserte kirurgien, men de får bl.a. øve seg på griseinnvoller, så en ansatt sanitetsmann kan gjøre ganske mye. Noen av dem har til og med lege- eller kirurgbakgrunn fra det sivile (men da blir de krigskirurger, og ikke sanitetsmenn).

Lenke til kommentar

Hun er en vanlig medic. Ikke POKKER om hun er i stand til en nyretransplantasjon uten skikkelig utstyr engang.

 

Men, samma det. Nå dævver vel Greer av infeksjon.

 

Pluss at hu her er kun en helt vanlig medic blir det sagt i serien. Og da hjelper det ikke at et hologram kommer og sier hvor flink hun er. Man kan ikke bare gjøre slike ting helt plutselig.

 

Utenom det: Kul episode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...