enixitan Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dagens episode var god nok, men mykje status quo og lite framdrift i historia. Og eg som trudde me var kvitt Telford no, men han er jo på jorda igjen. Håpar han ikkje vert like irriterande framover som han var i starten av serien. Om dei hadde gjort nokre fleire rundar med jordkontakt og fått ein ny Rush for kvar gong, kunne dei sikkert løyst heile det store oppdraget i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Telford er en gris. Men, litt av en plan han Rush hadde. Hvis han faktisk hadde planlagt hele timetravelopplegget. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Uff, har helt glemt å følge med når nye episoder av SGU kommer ut Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 www.next-episode.net er veldig grei å bruke for å følge med på TV-serier. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Vel, nå har jeg jo tre episoder å følge med på skal sjekke ut siden der, takk Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Synd at Stargate Universe tas av luften. Serien hadde sine mindre gode øyeblikk, men jeg synes serien har tatt seg opp. I følge mange artikler så virker det som de ikke er ivrige etter å bruke Stargate franchisen mer med det først Uansett, jeg bruker selv www.eztv.it til å se om nye episoder har kommet ut av stort sett av alle serier. Enkel og god side Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har nettopp sett to episoder av SGU som jeg ikke har fått med meg. En episode til så er det bare å vente på en ny episode den 28. Hadde kanskje vært litt artig om rush nummer 2 kom tilbake og var med i en eller to episoder til? Ja, synd att SGU er tatt av luften, og nå som det begynte å bli bra. Er det lov å håpe på Stargate Serie4? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Gleder meg mer til den der nye stargate filmen som vistnok skal komme jeg;p som er basert på atlantis. 2 Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Da tror jeg du må smøre deg med en god dose tålmodighet... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har god tid jeg. Må enda se ferdig siste sesongen av stargate SG-1, og de 4 sesongene av atlantis + de to filmene. Så god tid har nå jeg! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har nettopp sett to episoder av SGU som jeg ikke har fått med meg. En episode til så er det bare å vente på en ny episode den 28. Hadde kanskje vært litt artig om rush nummer 2 kom tilbake og var med i en eller to episoder til? Ja, synd att SGU er tatt av luften, og nå som det begynte å bli bra. Er det lov å håpe på Stargate Serie4? Syns også det er synd SGU blir tatt av lufta. Og så klart kan vi håpe på en versjon til av Stargate. Stargate er vel den eneste serien jeg virkelig har falt for (MacGyver kan og regnes med). RDA må være en av de feteste skuespillerne som har hvert på tv. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Mest sannsynlig kommer aldri noen av de 2 planlagte filmene til å bli lagd... Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Har god tid jeg. Må enda se ferdig siste sesongen av stargate SG-1, og de 4 sesongene av atlantis + de to filmene. Så god tid har nå jeg! Det jeg mente var at siden prosjektet er lagt på is (dvs. at filmene som er planlagt aldri blir noe av) må du vente LENGE. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg er klar over det Men, det gjør ikke så mye egentlig heller. Stargate kan jo ikke vare for evig heller Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Dagens episode var slett ikke galen synes jeg, og neste ukes episode ser ut til å bli "epic". Dukker det opp noen kjente fjes også http://www.youtube.com/watch?v=BZ0xCpDMgOc&feature=player_embedded Endret 29. mars 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Tror eg skal bli kirurg. Bare å ta et medic kurs i det amerikanske militæret. Ellers ganske så kul utvikling på serien nå synest eg! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Bare så det er sagt, en medic kan gjøre ganske mye. Selv vernepliktige som kommer inn i Forsvarets Sanitet (og blir medic i noen måneder) får opplæring i kirurgi. Greit nok, ikke den mest avanserte kirurgien, men de får bl.a. øve seg på griseinnvoller, så en ansatt sanitetsmann kan gjøre ganske mye. Noen av dem har til og med lege- eller kirurgbakgrunn fra det sivile (men da blir de krigskirurger, og ikke sanitetsmenn). Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Mckay i neste episode folkens Endret 30. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hun er en vanlig medic. Ikke POKKER om hun er i stand til en nyretransplantasjon uten skikkelig utstyr engang. Men, samma det. Nå dævver vel Greer av infeksjon. Pluss at hu her er kun en helt vanlig medic blir det sagt i serien. Og da hjelper det ikke at et hologram kommer og sier hvor flink hun er. Man kan ikke bare gjøre slike ting helt plutselig. Utenom det: Kul episode. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg vil se hun sykesøsteren naken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå