Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal fortsette å se på serien.. Er det noen vits?

 

Det synes jeg. Dagens episode var ikke galen synes jeg. Synd den ble kanselert slik at sesong 2 blir den siste, men ut fra hva jeg har lest har de tenkt å prøve å få koblet opp alle løse tråder slik at vi får en sånn tålig slutt på det ihvertfall.

 

Ja, hvis de har tenkt til å nøste opp, så.. Da blir det noe annet egentlig.

Lenke til kommentar

Eg går ut frå at me sit med færre lause trådar etter at sesong 2 er ferdig enn akkurat no, sjølv om eg er redd me sit med ein veldig tjukk ein etter sesong 2 (sidan alt var spelt inn før kansellering).

 

Dagens episode var grei nok, eg er glad me er kvitt Ursini, dei var veldig lite spennande. Er det bare eg som syns dei liknar uttørka/mindre utvikla Blueberry aliens (aka. smurfar, dei heiter visst dette i følgje Stargate Wiki)?

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Eg går ut frå at me sit med færre lause trådar etter at sesong 2 er ferdig enn akkurat no, sjølv om eg er redd me sit med ein veldig tjukk ein etter sesong 2 (sidan alt var spelt inn før kansellering).

 

Sikker på det? Mente på de ikke var dette ser du.......

 

Ett lite uttak fra en artikkel jeg kom over:

 

Creators Robert C. Cooper and Brad Wright had planned a loose, five-year storyline for the series, starting with initial stories about simple survival -- progressing into more adrenaline-fueled conflicts first from home-galaxy enemies (the Lucian Alliance) followed by more alien threats in their own far-distant locale. Possibly, Syfy has lowered the axe now rather than later, so that the creative team can do what retooling is still possible to provide a partial resolution for the Destiny and its accidental crew.

 

Stargate Universe Canceled

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Huff, sett siste episode av stargate atlantis nå, trist :( Så første episode av SGU, syns den minnet mye mer om en episode fra battlestar galactica, bare masse politikk mas og hvem styrer og panikk og folk vil bare hjem, i SGA ville ingen hjem, de ville utforske! bah.. får se videre da, men med tungt hjerte :( Jeg kan hvertfall trøste meg med min rodney mcCay t-skjorte :D

 

ingridsblogg.no

Lenke til kommentar
rodney mcCay t-skjorte

 

Har du link eller lagd selv?

 

Jeg kjøpte denne:

t-shirt-stargate-atlantis-rodney-mckay.jpg

http://www.stylinonline.com/t-shirt-stargate-atlantis-rodney-mckay.html

 

Kjøpte i M, fin passform, men ikke kjempestor, sitter litt løst på meg da, er jo jente, men ville ha den sånn :) Jeg sendte til USA da, var der for noen uker siden, men ville tro de sender til Norge og, slipper hvertfall skatt siden den bare koster 18 $. Ellers er det noen andre som selger den samme tror jeg :)

Lenke til kommentar

kanselert? synest det begynte å bli en bra serie. SG1 var jo ikke serlig bra de første par sesongene hvor de nesten fanget Apophis 20 ganger men i på slutten av hver episode så kom han seg unna :)

 

Tull ball, sesong en var litt små kjedelig, men fremdles mye bedre enn det meste på tv, og i sesong 2 får du, introdusjoen av asguard og tokra, samt episoder som fith race, mater of time, message in a bottle, som alle er drit bra.

Lenke til kommentar

Så første og andre episode av Sanctuary i går etter anbefaling fra dere, veldig mange av de samme skuespillerne, og flere kommer det har jeg skjønt :) Syns det er artig at en person (C. Heyerdal) kan være så ulik seg selv, men den stemmen er avslørende, han hadde hvertfall to roller i SGA (todd og han langhåra fra byen til Teyla), og nå skinhead :) Har han hatt andre roller i disse seriene? Jeg har en anelse om at han spiller tjeneren til dr. Helen?

 

Men det er litt merkelig å høre Amanda Tapping forsøke seg på britisk aksang...

 

Syns den virket spennende, men ikke helt revet med enda, skal fortsette å se hvertfall :)

Lenke til kommentar

Så første og andre episode av Sanctuary i går etter anbefaling fra dere, veldig mange av de samme skuespillerne, og flere kommer det har jeg skjønt :) Syns det er artig at en person (C. Heyerdal) kan være så ulik seg selv, men den stemmen er avslørende, han hadde hvertfall to roller i SGA (todd og han langhåra fra byen til Teyla), og nå skinhead :) Har han hatt andre roller i disse seriene? Jeg har en anelse om at han spiller tjeneren til dr. Helen?

 

Men det er litt merkelig å høre Amanda Tapping forsøke seg på britisk aksang...

 

Syns den virket spennende, men ikke helt revet med enda, skal fortsette å se hvertfall :)

Klarte ikke helt å falle for Sanctuary som jeg gjorde for SG-1/Atlantis, men så bare de 3-4 første episodene.

 

På tide med et gjensyn med Atlantis kanskje, om jeg bare hadde hatt en McKay t-skjorte.. :p

Lenke til kommentar

Hahaha, noko så grusomt. Oppdaga at Viasat 4 sendte ein SGA-episode, såg slutten for å finne ut korleis dei har omsett alt til norsk. Eg har fått arr i sjela, og må truleg sjå heile SG om igjen for å verte kvitt dei.

 

Nokon eksempel:

- Wraith = skrømt (merk liten s, altså har ikkje Wraith noko særnamn på norsk)

- Sublight engines = underlysfartmotorer (definitivt ordrett, men ikkje nokon klang å skryte av)

- Jump to hyperspace = hopp til hyperrommet (same kommentar som over)

- Gate/stargate = portal (ikkje særleg spennande det heller)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...