Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke gjort noe om de fikk showet på beina igjen, nei, men tviler :(

 

Eneste brukbare serien som er igjen på SyFy er Sanctuary, men i og med at de har startet tradisjon for å kanslere alt som er bra varer det vel ikke lenge før det og er historie ...

nå har de bestilt en fjerde sesong av Sanctury med 13 episoder.

 

Ser at de bak serien jobber med å få forlenega serien, men hvem er det som vil overta SGU?, det er jo ikke akkurat en seermagent :tease:

Lenke til kommentar

SGU er faktisk en av de skriptede seriene med flest seere på Syfy. Og siden Syfy er en kabelkanal, så er det også begrenset med seere.

men eneste mulighet for at SGU fortsatt skal eksistere, er vis at annet nettverk er villig til å overta SGU. SyFy har vel sagt nei til videre støtte av programmet, eller har jeg misforstått dette?

Lenke til kommentar

SGU er faktisk en av de skriptede seriene med flest seere på Syfy. Og siden Syfy er en kabelkanal, så er det også begrenset med seere.

men eneste mulighet for at SGU fortsatt skal eksistere, er vis at annet nettverk er villig til å overta SGU. SyFy har vel sagt nei til videre støtte av programmet, eller har jeg misforstått dette?

Syfy har fortsatt rettighetene til TV-sendingene, og de er ikke kjent for å gi fra seg rettigheter.

 

Noen som forresten har fått med seg når andre halvdel av sesong 2 starter?

Ikke frigjort ennå. Mars, kanskje?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde ikke gjort noe om de fikk showet på beina igjen, nei, men tviler :(

 

Eneste brukbare serien som er igjen på SyFy er Sanctuary, men i og med at de har startet tradisjon for å kanslere alt som er bra varer det vel ikke lenge før det og er historie ...

 

Regner nesten med at SGU er vesentlig dyrere å produsere enn Sanctuary. Virker som det er høyere krav til spesialeffekter og også som det er noe høyere kvalitet på skuespillerene. Andre faktorer kan være så enkelt som at nøkkelpersoner har gitt beskjed om at de ikke tar en sesong til. Litt slik som nok hendte med Caprica.

Lenke til kommentar

Åh, jeg ELSKER Stargate! Kjøpte filmen ved en tilfeldighet og digga den, så så jeg at de hadde laga en serie med selveste macGyver i hovedrollen, den perfekte serie!! Jeg så alle ni sesongene for lenge siden og har vel ikke egentlig startet på atlantis før nå da jeg har vært redd for å bli skuffet.

 

Men det ble jeg ikke!! Haha, den er jo helt GENIAL! Digger sammensetningen av teamet, og dr. McKay er bare helt fantastisk, se hva jeg kjøpte meg i dag haha!! McKay t-skjorte liksom, blir ikke fetere enn det ;)

 

Her er mine andre serie-favoritter :) Har dere forlag til mer? Gjerne gammelt. jeg har sett firefly, synd det bare var en sesong..

 

Jaja, jeg er snart midt i sesong 3 på atlantis, så jeg har da fortsatt noen episoder forran meg :) Blir trist når det er tomt :( Føler ikke at universe er helt samme vibben, kan ikke tenke meg at de har klart å få til den kule lag-kjemien en tredje gang, virker hvertfall ikke sånn på reklamene, men jeg kan jo ta feil.. eller?

Lenke til kommentar

Jaja, jeg er snart midt i sesong 3 på atlantis, så jeg har da fortsatt noen episoder forran meg :) Blir trist når det er tomt :( Føler ikke at universe er helt samme vibben, kan ikke tenke meg at de har klart å få til den kule lag-kjemien en tredje gang, virker hvertfall ikke sånn på reklamene, men jeg kan jo ta feil.. eller?

Dessverre ikke. Folk kommer knapt overens.

Ny retning, ja vel, men noen forbedring er det ikke. Skuespillerne er egentlig dyktige, men de gode, underholdende historiene mangler.

 

Når det gjelder annen sci-fi, så er Babylon 5 en av mine absolutte favoritter. Lider dessverre av en ganske svak førstesesong, og virker nok også ganske sær før man blir vant med universet. Mer "moden" enn det meste av sci-fi, men man får også mye humor. Og seriens karakterer utvikler seg noe enormt over 5 sesonger (som tilsvarer 5 år i serieuniverset).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lurer på om jeg skal fortsette å se på serien.. Er det noen vits?

 

Det synes jeg. Dagens episode var ikke galen synes jeg. Synd den ble kanselert slik at sesong 2 blir den siste, men ut fra hva jeg har lest har de tenkt å prøve å få koblet opp alle løse tråder slik at vi får en sånn tålig slutt på det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...