Kakebakelate Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du må da fatta å forstå at et enkelt lite flygende mål er lettere å treffe enn en voksen person da Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Rush gjorde det alle ville, å bli kvitt den svarte sauen i flokken som bare var en distraksjon fra hovedoppdraget til Destiny. Fint å bli kvitt han, istedenfor å ha han skape trøbbel i hver eneste episode framover. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ginn/Amanda var for sympatisk og hadde ikke nok issues, og måtte derfor naturligvis elimineres. Thumbs up.... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Simeon klarte å sikte/skyte ned en kino, men å treffe noen personer? Neeeeeeeida!?! Akkurat det reagerte jeg også på. Det var å tøye strikken litt langt syntes jeg >_> Men, en bra episode. Jeg liker at noen ble drept, ikke bare fjesløse mariner. Synd at det var Ginn som måtte dø for hun var en interessant karakter. Og Rush er en jævla idiot. Pga av han så ble Greer skutt ! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Synd at Ginn og Perry måtte dø, men sånn helhetlig så er det bra at noen reelle karakterer dør i steden for redshirts. Liker heller ikke at de gjør så mye styr over Riley. Han var da ikke så framtredende, var han? Han var også bare en redshirt med navn, så synes det er litt dust at de prøver å få det til at han var superviktig. Skulle heller likt å sett Scott dø i cloverdale. Synes reaksjonene til Rush og Eli var konge i denne episoden. Ble ikke irritert på Young heller, noe som har vært tilfellet siden starten. Hva tror folket om angrepet på jorden og den eventuelle informasjonen Simeon kunne ha hatt, og hadde han tystet? Tror helt ærlig det der "I GOT INFORMATION" greia var pisspreik for å unngå å bli drept. 1 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) No love for Eli. Digger forresten Young mer enn Rush som karakter, du bare vet han hater alt og alle på det skipet der. Digg å se han banke dritten ut av Rush en gang iblant. Endret 18. november 2010 av ehs5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Har dem hoppa over en episode? Tror jeg ser på den som er etter den hvor "simeon" klarer og stikke av. Er forvirra jeg nå teh fuck. Tror jeg har hoppa over en episode Endret 24. november 2010 av Refsa Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 omg! Hele uke til neste episode! Dette blir spennende! Men dei brukte latterlig lang tid på å vise at dei hoppa fra shuttle til vraket. Kunna utvida episoden på en annen måte... 1 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det ikkje sesongpause no? Dato for neste episode ligg ikkje på Wikipedia i alle fall. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Æh, ikke for å skuffe, men denne var siste episode dette året. Som alle andre serier, blir det pause frem til januar. Her en god side for å holde oversikt over alle serier: TV-calendar Endret 1. desember 2010 av Myst Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 TVRage.com funker bedre. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 ffffuuuuu, de kan ikke gjøre dette mot oss! også akkurat når det starter å skje ting og da. gaaawd. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Merkelig greier det der. Skjer alltid noe ekstra når det nærmer seg midt i sesongen. Fatter ikke at de ikke gjør om på det slik at vi får vite alle svarene med en gang! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Typisk, typisk, typisk. En ganske så bra episode for en gangs skyld og vi får servert den cliffhangeren. Jaja, da er det bare å vente til januar da. Sier allerede nå at Chloe gjorde noe "magisk" og plutselig er alle systemer online, og de får enten nok slagkraft til å kjempe tilbake eller rømme for livet. Kan egentlig gjette på hvordan det vil ende uten å vente så lenge. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 endelig en sikkerlig go episode og den slutter av alt for tidlig :/ Håper bare at de klarer å fullføre det de startet på no da. Vi husker no alle den dårlige serie starte av sesong 2. Er også litt forbanna for at den eneste deilige dama døde Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Halvparten i tråden her klager over at serien er så dårlig, hvorfor ser dere på den da? Jeg syns serien er konge 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Min spådom: 1: Chloe fikser shit så de vinner eller 2: Jagerne er fra Chloes alien-dels rase, hun omprogrammerer dem så Destiny har kontrollen over dem. Screenwriternes magiske måte å oppgradere Destiny sin battle efficiency på, på samme måte som SGA systematisk først fikk Daedalus skip, så Asgard våpen på dem. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dårlig episode. Er ikke noe gøy når handlingen er lengere enn episoden. Og hvor mange ganger skal vi støte på uventede kamper i rommet, uten noen som helst forklaring på hvem, hva, hvorfor og hvordan? Husk at vi er i andre sesong allerede. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Andre enn meg som syntes at dei dronane minna litt vel mykje om replicators? "They were the ancient enemy of a powerful race, then we reactivated them." Blir mykje det same. Snart kjem det vel "they can replicate! That's their operative." Men ellers var episoden bra, ikkje alt for cliffhanger, men nett nok. Ikkje så alt for vanskeleg å sjå for seg kva som skjer vidare. Dei kjem nok ikkje til å drepe samtlege karakterer midt i ein sesong. Trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå