Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Simeon klarte å sikte/skyte ned en kino, men å treffe noen personer? Neeeeeeeida!?!

 

Akkurat det reagerte jeg også på. Det var å tøye strikken litt langt syntes jeg >_>

 

Men, en bra episode. Jeg liker at noen ble drept, ikke bare fjesløse mariner. Synd at det var Ginn som måtte dø for hun var en interessant karakter.

Og Rush er en jævla idiot. Pga av han så ble Greer skutt ! :mad:

Lenke til kommentar

Synd at Ginn og Perry måtte dø, men sånn helhetlig så er det bra at noen reelle karakterer dør i steden for redshirts. Liker heller ikke at de gjør så mye styr over Riley. Han var da ikke så framtredende, var han? Han var også bare en redshirt med navn, så synes det er litt dust at de prøver å få det til at han var superviktig. Skulle heller likt å sett Scott dø i cloverdale.

 

Synes reaksjonene til Rush og Eli var konge i denne episoden. Ble ikke irritert på Young heller, noe som har vært tilfellet siden starten.

 

Hva tror folket om angrepet på jorden og den eventuelle informasjonen Simeon kunne ha hatt, og hadde han tystet? Tror helt ærlig det der "I GOT INFORMATION" greia var pisspreik for å unngå å bli drept.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Typisk, typisk, typisk. En ganske så bra episode for en gangs skyld og vi får servert den cliffhangeren. Jaja, da er det bare å vente til januar da. Sier allerede nå at Chloe gjorde noe "magisk" og plutselig er alle systemer online, og de får enten nok slagkraft til å kjempe tilbake eller rømme for livet. Kan egentlig gjette på hvordan det vil ende uten å vente så lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Min spådom:

1: Chloe fikser shit så de vinner

 

eller

 

2: Jagerne er fra Chloes alien-dels rase, hun omprogrammerer dem så Destiny har kontrollen over dem. Screenwriternes magiske måte å oppgradere Destiny sin battle efficiency på, på samme måte som SGA systematisk først fikk Daedalus skip, så Asgard våpen på dem.

Lenke til kommentar

Andre enn meg som syntes at dei dronane minna litt vel mykje om replicators? "They were the ancient enemy of a powerful race, then we reactivated them." Blir mykje det same. Snart kjem det vel "they can replicate! That's their operative."

 

Men ellers var episoden bra, ikkje alt for cliffhanger, men nett nok. Ikkje så alt for vanskeleg å sjå for seg kva som skjer vidare. Dei kjem nok ikkje til å drepe samtlege karakterer midt i ein sesong. Trur eg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...