Joakim vas Normandy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skjønner ikke hvordan kisen plutselig får lov til å gå rundt alene Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ser ikke den jeg heller..men men. en ganske god episode. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det foredraget til Rush var kanskje det mest spennende jeg har hørt i hele serien. Det er tydelig at de ikke fant på meningen med serien før nå, men hadde de funnet ut dette tidligere i første sesong, hadde jeg blitt mye mer interessert. Håper de klarer å knytte framtidige episoder til skipets oppdrag nå. Og de ikke forlater den røde tråden for mye. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Denne episoden var god. Plottet var som en god gammel SG1 klassiker med gode poeng som kommer frem. Fikk lyst på neste episode med en gang. Ikke noe mindre artig filler episode. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Håper ikke den enarmede banditten dreper ginn og ho andre. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Storartet episode. Ventet lenge på den. Enig i at de kanskje endelig kan fokusere på det som gjelder. Bare håper at forfatterne ikke er bitt av "la oss drepe uskyldige bikarakterer som kan ha en framtid"-billen. Greit at Riley gikk bort, men hadde vært synd å miste den jenta også. Stakkars Eli, trøbbel med kjærligheten hvorhen han er. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skjønner ikke hvordan kisen plutselig får lov til å gå rundt alene Kan jo hende at han overmannet vakta som følger disse Lucian folka rundt omkring og sneik seg bort til rommet til hu dama. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Om Perry døyr slepp me i alle fall ein ny "eg vil ikkje vere i kroppen til ho med pusteproblem"-episode, som me hadde i forrige sesong. Lurar på kvifor det ikkje var snakk om det denne gongen, Ginn burde vel få vite det, og me fekk ikkje sjå korleis ho takla det (det gjorde meg ingenting, men ut frå fokuset serien har hatt venta eg det). Lurar på om SGC fekk noko ut av ho. Kanskje ho fortalte kva LA planlegg på Destiny (noko er det jo)? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Den største nedturen hadde jo vært om demokratiet vant og alle benyttet sjansen til å dra hjem til jorden nå Sjekket litt på IMDB nå. Det kan hende det har tatt litt lang tid for regissøren å få ut fingeren, fordi han egentlig er kameramann. Stort sett har William Waring jobbet som kameramann på SG1. Mens han var regissør på Atlantis. Kanskje endelig har skjønt hva fansen liker ved Stargate. Men står på det jeg sier at dette har de så jævlig dratt ut av ræva si underveis. Der ingen tidligere episoder som tilsier at dette skulle bli handlingen framover. Her har jeg på følelsen av skaperne av serien samlet seg en dag og én sa "vet du hva, jeg fikk nettopp DENNN geniale idéen til hva meningen med Destiny skal være!". Jeg håper indelig at de ikke gjør som Atlantis gjorde, og legger sporet helt dødt på is. Det var akkurat i sånne situasjoner SG1 var bra, fordi den fulgte opp handlingen med én gang videre etter en sånn episode. Mens Atlantis gjorde det motsatte. Jeg frykter fortsatt, basert på seriens tidligere episoder, at historien går så sakte fremover og blir distrahert av så mye annet tullball at den mister den spenningen den skapte i denne episode. Krysser fingrene. Btw, noen som syns romskipet ligna på Galactica? Endret 10. november 2010 av Ramius Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Btw, noen som syns romskipet ligna på Galactica? Det første jeg tenkte på faktisk! Venta bare på å se noen cylons ombord Litt spennende det der, er vel ikke så mye i veien for at bortimot alle Sci-fi serier (med unntak av de som foregår på jorden) kan være i samme univers. Vært fett om de rota seg borti Serenity eller noe i den duren Hva mener folket om hu Gin btw? Er hun good eller bad guy? Selv håper jeg nesten at hun spiller med åpne kort nå. Orker ikke at alle karakterene i serien skal ha hemmelige ting til en hver tid. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Akkurat no trur eg ho strevar litt med kva for side ho skal stå på. Eg trur ho vil vere god og ikkje skade nokon eller ta over skipet, men vil ikkje avsløre seg for resten av LA. Eg ser for meg at ho er litt som Rush - kan ofre sine sosiale tilknytningar for vitskapen (ho er sikkert like interessert i Destiny som både Rush og Eli). Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hun er rimelig pen, så jeg håper Gin ikke blir drept av t-bag. Bortsett fra at skipet lignet litt på battelstar galactica syns jeg også at Gin ligner litt på Trance Gemini fra Andromeda. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Btw, noen som syns romskipet ligna på Galactica? Det første jeg tenkte på faktisk! Venta bare på å se noen cylons ombord Litt spennende det der, er vel ikke så mye i veien for at bortimot alle Sci-fi serier (med unntak av de som foregår på jorden) kan være i samme univers. Vært fett om de rota seg borti Serenity eller noe i den duren Hva mener folket om hu Gin btw? Er hun good eller bad guy? Selv håper jeg nesten at hun spiller med åpne kort nå. Orker ikke at alle karakterene i serien skal ha hemmelige ting til en hver tid. BSG foregår jo når mennesker på jorden var i huleboer stadiet. Dette ser vi jo på siste episoden av BSG, så sjansen for at de skulle dukke opp er nok fryktelig liten. Angående Serenity, så forgår Firefly/Serenity i ca år 2500 så at de skulle dukke opp er nok også lite sannsynlig. En ting som er litt festelig, er at i en av episodene av BSG, så er det faktisk mulig å se Serenity romskipet hvis man ser godt etter. De gjorde hvis det som en liten hyllest til Firefly serien. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har ikke fått med meg slutten på BSG (er vel midt i sesong 3 eller noe, og har ikke fått meg til å se resten enda). Men angående firefly, er det snakk om år 2500 etter kristus, eller år 2500 med deres tidsregning? Ville tro at andre planeter, og i alle fall andre interplanetariske systemer kjøer noe annet enn vårt 24 timers system, uke og måned etc.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Har ikke fått med meg slutten på BSG (er vel midt i sesong 3 eller noe, og har ikke fått meg til å se resten enda). Men angående firefly, er det snakk om år 2500 etter kristus, eller år 2500 med deres tidsregning? Ville tro at andre planeter, og i alle fall andre interplanetariske systemer kjøer noe annet enn vårt 24 timers system, uke og måned etc.. I begynnelsen av Serenity sies det at de måtte reise fra jorden fordi den ble overfylt og også at det er 500 år i fremtiden. Eller mulig det er i en av Firefly episodene. Er en stund siden jeg har sett de nå....... Endret 11. november 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hm, trodde hele Firefly serien tok sted i en annen galakse jeg. Men poenget mitt står fremdeles. Om man roter litt med fakta så kan veldig mange sci fi serier og universe være "the real deal" uten å nulle ut hverandre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Serien Firefly utspilles i et annet solsystem 500 år i fremtiden. Blir forklart i filmen Serenity. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har ikke sett neste episode enda, men eg gjør det snart Leste dette på wikipedia: Simeon makes his escape from Destiny after killing Ginn/Amanda Perry, sending Nicholas Rush on a vengeful mission. But Young and Greer attempt to retrieve Simeon unharmed. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kjipt at Ginn måtte bli drept :/ 3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Simeon klarte å sikte/skyte ned en kino, men å treffe noen personer? Neeeeeeeida!?! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå