Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært sinsykt kjedelig om halvparten av episodene handlet om matmangel. Skipet stopper i hytt å pine nært planeter, disse sjekker de alltid for mat og tar med hjem om de finner noe, og dette skjer mellom episodene vi får se. Takk gud for at de ikke faktisk viser dette hele tiden

 

Eg ser den, men ein og anna kommentar som viser at problematikken ikkje er gløymt hadde vært fint.

 

Sjølv kunne eg godt tenkt meg å sjå nokre episoder som viser litt vanskeligheitene med å finne mat, kva om portalen på planeten dei besøker ligger på ein plass på kloden der det ikkje tilfeldigvis er frukt sesong? Jakter dei f.eks på dyr på planetane dei besøker? Dersom dei gjer det så er det to spørsmål; 1) kor mykje ammunisjon har dei til rådigheit? og 2) Korleis veit dei at vesena dei jakter på ikkje er planetens intelligente vesner?

 

Dessutan hadde det blitt mykje god dramatikk ut av matrasjonering, og spørsmåla om alle skal ha like rasjoner, eller om sivile skal ha mindre en dei fysiske aktive soldatane? Og kanskje om fangane i det heile tatt skal få rasjoner?

I tillegg til alt dette så er det ei stund sida sist dei stoppa ved ein planet så det må vel starte å bli litt (rom)kiwi igjen snart?

Lenke til kommentar

De nevner jo matproblemet rett som det, nettopp nå snakket de jo om hvor store problemer det var å ha nok rasjoner til fangene.

 

Hvordan vet du det er lenge siden de stoppet på en planet? Jeg tar det for gitt at de har stoppet på mange mellom de episodene vi ser. I det siste har vi bare fått sett de stoppene der det ikke var noen gater i nærheten, fordi det er direkte forbundet med det Rush driver med. Men regner med de stopper i nærheten av planeter med gates også i mellomtiden.

 

2) Korleis veit dei at vesena dei jakter på ikkje er planetens intelligente vesner?

Smaker sikkert like godt de også:p

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

Dei er på ein planet, me veit ikkje kvifor dei reiste dit. Armen til Scott blir blå, utan at me veit kvifor. Mesteparten av episoden er Scott som er tilbake på heimstaden sin, der Young tydelegvis er faren hans, han skal gifte seg, gruar seg til bryllup, gah. Så får Scott blodoverføring frå Chloe, og plutseleg er armen fin igjen. Good for you. Så lever dei lykkeleg alle sine dagar.

 

Ein episode som ikkje har relasjonar til resten av serien, korkje bakover eller framover i tid, spør du meg. Eg kan ta feil om framtida, men med tanke på at det var null oppbygging fram til armen er fullstendig blå trur eg er eit teikn på at dette er ikkje noko manusforfattarane treng å forklare oss.

 

Det liknar eigentleg ein SGU-remake av SGA The Real World (3-06), med unntak av at der hadde handlinga tidlegare i serien plassert Weir i situasjonen ho var i.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

ser ut som destiny er delvis tenkende og prøver derfor å sette Young i umulige scenarior, slik at Young skal framstå som den suverene lederen og bli akseptert av Destiny og mannskapet. Så viser det seg at det bare var Rush som omgikk protokollen og skipet av gårde igjen. Var en god episode denne uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...