Weir Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 @stargatecommand: #SGU season 2 starts Sept 28! Catch up with season 1 now! More full eps coming soon! http://bit.ly/at57op Så da kan eg forvente att SGU sesong 2 starter rundt Januar-Mars? Om to uker, 6 dager og noen timer. Sist gang jeg sjekka, så var 28. september i september, ikke i januar, februar eller mars. Eg mente i Norge. Glemte vist å nevne det. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Blir lenge å vente 19 dager . Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Blir lenge å vente 19 dager . Ny trailer: Season 2 kommer til å bli kjempe bra http://www.youtube.com/watch?v=E8pito2WllU Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Svarte da. Ble Destiny sprengt? Bare en løsning på det: Drøm, alternativ virkelighet/tidslinje, ett ship som er lik Destiny? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Svarte da. Ble Destiny sprengt? Bare en løsning på det: Drøm, alternativ virkelighet/tidslinje, ett ship som er lik Destiny? Er vel seeder-skipet de møter i 202. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Idag er det sesongpremiere i USA Klokken når i norsk tid kommer første episode? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 sesonpremiere episodene kommer vel ut ca kl 4 eller deromkring Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Gjett ka eg skal gjøre i morra da Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Syfy sender 9PM EDT, altså kl. 03 i Noreg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Burde ikke bli noen heftige clifhengere i denne episoden med tanke på hvordan forrige sesong sluttet. Men det skal bli deilig å få SGU i gang igjen. House har skuffet til nå, så SGU får bare stå på. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ingen store cliffhangers etter denne episoden, bra meiner eg. Likte ikkje alt styret rundt TJ i episoden, fekk inntrykk av at SGU prøvar å vere det nye Lost - masse symbolikk som ikkje vert forklara, eller diskutert. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå begynner jeg å bli temmelig lei av at alle episodene ender med tre minutters gitarballader og følelsesskildringer. Og når ble hun asiaterlesba sykepleier? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ingen store cliffhangers etter denne episoden, bra meiner eg. Likte ikkje alt styret rundt TJ i episoden, fekk inntrykk av at SGU prøvar å vere det nye Lost - masse symbolikk som ikkje vert forklara, eller diskutert. Er ikke mye å ikke forstå da. De tok en LOST og TJ og ungen døde men ble sendt tilbake (er ikke hennes tid, hun har mye ugjort, whatever) og ungen måtte bli igjen. Eneste mystikken er hvordan såret til Chloe helbredet seg så fort. Ellers var den en grei åpning, alliansen ble beseiret og ferden i det ukjente fortsetter. Gleder meg til neste uke. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ang. såret så er det sikkert noe romernesene har gjort. Er ikke første gang dette har skjedd, selv om det var naniter som reparerte sår osv. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 "Romvesnene gjorde det". Fin deus ex machina. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sesong 1 var en jobb å se gjennom utenom siste episode, da satt jeg kun å tippet på stolen slik man skal gjøre under StarGate. Første episode i sesong 2 var igjen et lite ork. Merket at jeg opp til flere ganger sjekke hvor langt jeg hadde kommet i episoden og jeg til og med Alt tab'et over til forumet for å lese litt om Civ5 menst jeg så på episoden. Føler at de kunne gjordt mye mer etter hvordan sesong 1 sluttet. *Skuffet* Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er jeg den eneste som er litt lei av at faste skuespillerne i serien holder på å dø i nesten hver episode, men som plutselig blir helt frisk i slutten. Etterfulgt av triste fjes med dødskjip gitarspilling? Historien om TD og barnet var unødvendig lang mens de skyndte seg med å få resten unnagjort. I tillegg fikk de mektige vesener til å helbrede skuddsåret til skipets prostituerte kvinnfolk, slik at hun kan fortsette i sin jobb allerede i neste episode. Episoden følger kravet fra syfy til punkt og prikke for sesong 2. Enda mer drama på bekostning av action og morsomheter. Det var 2 ting som var ok med denne episoden. 1: Planeten de var på, lignet ikke på skogen utenfor Vancouver. 2: Robert Knepper (T-bag) er ombord på Destiny. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Dersom dere ser traileren til sesong 2, så får dere vite hvorfor hun blir helbredet så fort... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er jeg den eneste som er litt lei av at faste skuespillerne i serien holder på å dø i nesten hver episode, men som plutselig blir helt frisk i slutten. Etterfulgt av triste fjes med dødskjip gitarspilling? Historien om TD og barnet var unødvendig lang mens de skyndte seg med å få resten unnagjort. I tillegg fikk de mektige vesener til å helbrede skuddsåret til skipets prostituerte kvinnfolk, slik at hun kan fortsette i sin jobb allerede i neste episode. Episoden følger kravet fra syfy til punkt og prikke for sesong 2. Enda mer drama på bekostning av action og morsomheter. Det var 2 ting som var ok med denne episoden. 1: Planeten de var på, lignet ikke på skogen utenfor Vancouver. 2: Robert Knepper (T-bag) er ombord på Destiny. Nei, og jo mer det fortsetter, jo mer forutsigbart blir det at de faste skuespillerne kommer til å overleve. SGU er ikke så modige som Battlestar Galactiaca, hvor nøkkelkarakterer faktisk døde underveis. De har en gjeng skuespillere nå som alle har en egen historie som må fullføres, og derfor kommer de til å overleve gang på gang. Akkurat som A-Team. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 For et sinnsykt antiklimaks med de 2 på utsiden av skipet. Lat writing, så mye styr med det i forrige episode bare for å lage en cliffhanger også fikser de det ved å bare la de gå på undersiden av skipet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå