Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ingen store cliffhangers etter denne episoden, bra meiner eg. Likte ikkje alt styret rundt TJ i episoden, fekk inntrykk av at SGU prøvar å vere det nye Lost - masse symbolikk som ikkje vert forklara, eller diskutert.

 

Er ikke mye å ikke forstå da. De tok en LOST og TJ og ungen døde men ble sendt tilbake (er ikke hennes tid, hun har mye ugjort, whatever) og ungen måtte bli igjen. Eneste mystikken er hvordan såret til Chloe helbredet seg så fort. Ellers var den en grei åpning, alliansen ble beseiret og ferden i det ukjente fortsetter. Gleder meg til neste uke.

Lenke til kommentar

Sesong 1 var en jobb å se gjennom utenom siste episode, da satt jeg kun å tippet på stolen slik man skal gjøre under StarGate. Første episode i sesong 2 var igjen et lite ork.

 

Merket at jeg opp til flere ganger sjekke hvor langt jeg hadde kommet i episoden og jeg til og med Alt tab'et over til forumet for å lese litt om Civ5 menst jeg så på episoden. 

 

Føler at de kunne gjordt mye mer etter hvordan sesong 1 sluttet. 

 

*Skuffet*

 

 

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som er litt lei av at faste skuespillerne i serien holder på å dø i nesten hver episode, men som plutselig blir helt frisk i slutten. Etterfulgt av triste fjes med dødskjip gitarspilling?

 

Historien om TD og barnet var unødvendig lang mens de skyndte seg med å få resten unnagjort. I tillegg fikk de mektige vesener til å helbrede skuddsåret til skipets prostituerte kvinnfolk, slik at hun kan fortsette i sin jobb allerede i neste episode. Episoden følger kravet fra syfy til punkt og prikke for sesong 2. Enda mer drama på bekostning av action og morsomheter.

 

Det var 2 ting som var ok med denne episoden. 1: Planeten de var på, lignet ikke på skogen utenfor Vancouver. 2: Robert Knepper (T-bag) er ombord på Destiny.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som er litt lei av at faste skuespillerne i serien holder på å dø i nesten hver episode, men som plutselig blir helt frisk i slutten. Etterfulgt av triste fjes med dødskjip gitarspilling?

 

Historien om TD og barnet var unødvendig lang mens de skyndte seg med å få resten unnagjort. I tillegg fikk de mektige vesener til å helbrede skuddsåret til skipets prostituerte kvinnfolk, slik at hun kan fortsette i sin jobb allerede i neste episode. Episoden følger kravet fra syfy til punkt og prikke for sesong 2. Enda mer drama på bekostning av action og morsomheter.

 

Det var 2 ting som var ok med denne episoden. 1: Planeten de var på, lignet ikke på skogen utenfor Vancouver. 2: Robert Knepper (T-bag) er ombord på Destiny.

Nei, og jo mer det fortsetter, jo mer forutsigbart blir det at de faste skuespillerne kommer til å overleve.

SGU er ikke så modige som Battlestar Galactiaca, hvor nøkkelkarakterer faktisk døde underveis. De har en gjeng skuespillere nå som alle har en egen historie som må fullføres, og derfor kommer de til å overleve gang på gang. Akkurat som A-Team.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...