Joakim vas Normandy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Crichton: Gravididten er nok mest fordi skuespilleren var gravid, som med Vala. Ja men du kan jo unngå å bli gravid når du er under kontrakt med en serie, hun hadde da mer enn nok tid til å få fram noen krapyl i pausen mellom innspillingen av sesong 1 og 2 Dessuten førte Valas baby til noe kult, tviler på at Young klarer å få noe episk ut av den gamle grå sekken sin! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Dessuten førte Valas baby til noe kult, tviler på at Young klarer å få noe episk ut av den gamle grå sekken sin! Jeg håper vi får en normal unge for en gangs skyld, er lei av hurtigvoksende unger og unger med et spesielt talent som dras inn i selve historien. Endret 5. juni 2010 av slipten Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Blir nok en vanlig unge vil jeg tro ja, er jo et delvis karakter drevet drama som sagt så en unge passer egentlig greit inn i det. Det blir gitt at han overlever tho, de kunne alltids finne på å ta livet av han Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ungen kommer til å være i veien og skape masse unødvendig dritkjedelig drama. Billig juksetriks for å skaffe fillertid. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ungen blir kidnappa fordi den er spesiell og morra/faren lager stort drama og ødelegger noen oppdrag pga dette. Når kommer neste episode med SGU? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ungen blir kidnappa fordi den er spesiell og morra/faren lager stort drama og ødelegger noen oppdrag pga dette. :| Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er jo standard med slike ting. Noe de mister lager problemer og fucker opp ting like før de kunne snudd romferga og dratt mot jorda. I dette tilfellet en unge Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Huff, liker ikke unger, særlig ikke som billige plottriks De kan jo evt si at rommet babyen lå i ble åpnet til verdensrommet slik at den ble blåst ut, problem solved! Ved et uhell, slik at de kan finne ut hvem det var, fin filler episode i sesong 2 Endret 5. juni 2010 av Crichton Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har ikke noe problemer med graviditeten og regner med at hvis serien blir værende i noen år så kommer det tilå dukke opp fler. Slik Matt og Chloe driver og har seg så går det jo bare en vei. Det er jo grenser for hvor mye prevantivmiddel de kan ha klart å få med seg. Det er i seriens natur at det dukker opp pardannelser. De som ikke liker det bør finne seg en annen serie å se på eller krysse fingrene for kansellering. Forøvrig liker jeg greit de siste episdene, men er litt skuffet over at de drar inn en mennesklig fiende. Samtidig er jeg realistisk nok til å se at dette er økonomisk betinget. Gjesteroller og extras er billigere og mindere tidkrevende enn cgi og andre effekter. Men de startet så bra med en virkelig alien fiende. Når "vi" sto klar til angrep på planeten som Lucian Alliance skulle "gate" fra kjente jeg et akutt savn for Hammond. Carter på broa og Hammond tilstede på SGC hadde vært et perfekt øyebikk. Siden de sliter med å få kontroll over Destiny synes jeg det er litt rart at de ikke har utforsket større deler av skipet enn at Chloe og Eli kan ende opp langt unna steder de noen sinne har vært. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Lucien Alliance har aldri funket for meg som fiende. Og det gjør de fortsatt ikke. Ellers har det vært et par greie nok episoder, med en del bra Rush/Telford-scener. Mulig serien har en plan, men jeg synes fortsatt det virker litt rotete og med dårlig pacing. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 En menneskelig fiende gir størst mening for meg. Siden skipet ikke er stasjonært å beveger seg mellom galakser er det vanskelig å ha en fiende fra noen av de galaksene. I allefall en som er "hoved fiende" over mange sesonger. Siden vi er de eneste som har kommet oss til skipet i nyere historie gir det mening at fienden også kommer fra vårt galakse. Og mennesker er vel ganske så domminate der nå. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Kvifor meldte ikkje TJ eller Rush frå med ein gong då Rush gjekk gjennom gaten, og var tilbake i sin eigen kropp? Telford ville då vere det einaste tapet for Young om han tømte rommet for luft, og samanlikna med Rush ville vel det vere eit akseptabelt tap (det er ikkje godt å vite kva han hadde gjort, men målet om å kome seg tilbake til jorda ville vore langt meir uoppnåeleg utan Rush). Eg ser fram til siste episode neste helg, men eg er stygt redd for at det blir ein episode med ein eller fleire cliffhangers, og der det faktisk ikkje skjer så mykje, men blir lagt opp til at mykje skal skje i neste sesong. Eg er særs mistenksam etter den heilt urelaterte filler-episoden for ei lita stund sidan, som eg har fortrengt tittelen på. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Da har jeg sett de 3 første episoden av Universe (Air 1-3) og må si at jeg gleder meg til fortsettelsen. Om alle episodene har noe for seg i det store bildet så har jeg ikke noe imot at ting går tregt, synes faktisk at det var veldig avslappende etter ADHD opplegget til SG-1 og Atlantis. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Forstår ikkje avgjerelsen til Young, når han tidligare har vore så villeg til å ofre liv så ombestemmer ahn seg når det verkeleg gjelder? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Forstår ikkje avgjerelsen til Young, når han tidligare har vore så villeg til å ofre liv så ombestemmer ahn seg når det verkeleg gjelder? Det var nok heller det at han regnet med at han enkelt kunne vinne i situasjonen uten å miste noen. Å det hadde nok ikke være noe problem heller siden de var omringet og innelåst. Men det han ikke kunne vite var at de hadde utstyr for å åpne dørene på skipet med, å med en gang han fant ut det ga han jo ordren om å slippe ut all luften også, men da var det for sent. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Som oberst skal du vere forberedt på slikt, greit at det ikkje er ein krigsserie, men det må da verer lov å forvente at dei har litt mellom øyrene. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Som oberst skal du vere forberedt på slikt, greit at det ikkje er ein krigsserie, men det må da verer lov å forvente at dei har litt mellom øyrene. De er wrong people in the wrong place etc etc, derfor er det faktum at Young er en inkonsistent idiot unnskyldt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ingen som har sett dagens nye episode? Jeg likte ikke helt avslutningen. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hadde ønsket at det kunne ha vært noe litt mer avsluttende. Men får vell bare bite tennene sammen og vente til høsten/vinteren for å få få vite hvordan det ender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå