Vipera Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Tja de første primatene er sånn 60 mill år gamle, og de første rasene i homa familien oppstå sånn 2.5 mill år siden(starten på the stone age). Så 500000 år bli ganske lite igjen i mitt hode. Men det er jo en serie bare så fakta der inne vil ikke passe i vår verden uansett. Men sier de det er 50mill år siden må man nesten godta det, er deres serie:P Hadde vært morro om de noen gang kunne uttalt seg om tankene deres bak tidslinjen å hvordan de bestemte seg for å gjøre den som det er nå Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dæven hun ene dama har SVÆRE pupper. Hohohooooo Kunne sett henne løpe i flere timer. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dæven hun ene dama har SVÆRE pupper. Hohohooooo Kunne sett henne løpe i flere timer. Hehe, de er markante de ja, ikke fult så mye idag men. Må nesten ha hele skjermen for seg selv hun Stakkars Dr franklin, har vist tatt seg en walkabout med romvesnene. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Tror ikke smurfene har tatt han. Han er sikkert i en eller annen fryseboks i en del av Destiny som de ikke kan nå. Tror jeg da xD Lenke til kommentar
b00n Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dæven hun ene dama har SVÆRE pupper. Hohohooooo Kunne sett henne løpe i flere timer. Julia Benson er snadder ja Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Google julia benson in Masters of Horror sier jeg bare:P edit: Skjønner ikke helt hva som skjedde med franklin, hvorfor var han, i mangel på et bedre ord, retarded etter skipet fikk problemer Tror ikke smurfene har tatt han. Han er sikkert i en eller annen fryseboks i en del av Destiny som de ikke kan nå. Tror jeg da xD Jeg tror litt på at han kanskje ascended. Episoden hadde noen andre små problemer også, hvordan de 3 plutselig kom tilbake på skipet uten noe om og men når de har brukt 2 episoder allerede på deres "strev" med å komme seg tilbake. Og også, hvordan i alle dager kunne den planeten være i range når de var så langt unna galaksen som vi så de var når vi så skipet fra utsiden. Vi vet jo allerede at rangen på gatene er veldig liten, siden de ikke får kontakt med samme planetene etter et FTL jump, men så langt ut som de var måtte være mange ganger gjennomsnitts avstanden de drar pr FTL jump Endret 9. mai 2010 av Vipera Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 julia benson hva skal man si???? Jeg tror litt på at han kanskje ascended. ja eller at en acended tok over. hvordan de 3 plutselig kom tilbake på skipet Måten Eli sa da det på tror jeg anntyder at noen annen ordnet det. destiny er svært kan skjøle mange hemmeligheter, tipper de finner noen aincents + annet snader. ellers å er serien blitt bra nå. fullt på høyde med SG1 og SGA Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Syns også at det ble for enkelt at de bare dundra gjennom porten og en skikkelig kort forklaring. Hadde vært fint med en flashback til situasjonen senere. Enda godt de fortsetter å lage mysterier. Franklins plutselige tilstand og forsvinningsnummeret. Kan stolen ha andre egenskaper også tru (teleportasjon)? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg tok oppfordringen deres: NSFW bilde i spoiler: Endret 9. mai 2010 av hernil Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Så nettopp den episoden (Master of Horror: Right to die" og han duden er en lucky bastard. Det gjelder visst å være skuespiller nå for tiden. Where do I sign up? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Var ikkje Franklin den første som satte seg i stolen i serien? Etter det var han vel meir eller mindre grønnsak - eller har han gjort noko etter det (eg har ikkje lagt merke til han etter det, og eg klarte ikkje å finne noko oppsummering av kva karakteren har gjort så langt i serien)? Kanskje han har utvikla seg i det stille, og måtte ha ein tur til i stolen for å halde fram, og difor ville han ta på seg å sitte i den. Eg trur han "ascenda" (dei tekstar jo SG på Viasat 4, kva kallar dei ascension på norsk?), eller er i stasis på Destiny ein stad (han måtte frysas ned, difor nedkjølinga). Når det gjeld puppedebatten, kan ein eigentleg ha så store i militæret? Dei virkar veldig upraktisk å bere på, med mindre puppeflash er rekna som eit harmlaust våpen... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Var ikkje Franklin den første som satte seg i stolen i serien? Etter det var han vel meir eller mindre grønnsak - eller har han gjort noko etter det (eg har ikkje lagt merke til han etter det, og eg klarte ikkje å finne noko oppsummering av kva karakteren har gjort så langt i serien)? Kanskje han har utvikla seg i det stille, og måtte ha ein tur til i stolen for å halde fram, og difor ville han ta på seg å sitte i den. Ah ja han har vært i koma siden han bruke stolen ja, våknet opp i denne episoden å da var han "grønnsak" Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvorfor får løytnant Pupp all oppmerksomheten, egentlig? Fangirlen til Rush var jo nydelig. Og viktigere, fantastisk samspill mellom de to også. Ellers syntes jeg også at Eli og gjengens situasjon løste seg altfor kjapt og enkelt. Får man ikke en skikkelig forklaring senere, så vil jeg nesten kalle det direkte svakt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg forsto det slik at siden skipet falt ut av FTL, og de ikke kom så langt, så dukka vel gate adressen opp på remoten til Eli igjen, også var det bare for dem å slå nummeret. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg forsto det slik at siden skipet falt ut av FTL, og de ikke kom så langt, så dukka vel gate adressen opp på remoten til Eli igjen, også var det bare for dem å slå nummeret. Jeg tror Cyberfrog mente er at de bygget opp den historien over flere episoder, og i denne ukens episode dukker de bare opp sånn helt uten videre. Man må lure på hva de ville med denne historien. Sånn som det ser ut nå er det bare en bortkasta historie og det er synd Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvorfor får løytnant Pupp all oppmerksomheten, egentlig? Fangirlen til Rush var jo nydelig. Og viktigere, fantastisk samspill mellom de to også. Wtf, du er jente sant? Hun for all oppmerksomheten fordi hun har kjempestore og fristende pupper. Genene setter våre hormoner i bevegelse. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg forsto det slik at siden skipet falt ut av FTL, og de ikke kom så langt, så dukka vel gate adressen opp på remoten til Eli igjen, også var det bare for dem å slå nummeret. Jeg tror Cyberfrog mente er at de bygget opp den historien over flere episoder, og i denne ukens episode dukker de bare opp sånn helt uten videre. Man må lure på hva de ville med denne historien. Sånn som det ser ut nå er det bare en bortkasta historie og det er synd Ja, jeg hadde helst sett at de løste dette på en mindre antiklimaktisk måte. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg forsto det slik at siden skipet falt ut av FTL, og de ikke kom så langt, så dukka vel gate adressen opp på remoten til Eli igjen, også var det bare for dem å slå nummeret. Sitat frå Eli: "On the second night the Kino remote just lit up". Så spørs det korleis ein skal tolke "second night". Det var vel mørkt då dei kom til planeten dei måtte gje opp på, så det har gått minst eit døgn på den planeten, men me veit ikkje kor lenge det er. Uansett, Destiny reiste i FTL ganske lenge før det datt ut. Med tanke på kor avgrensa rekkevidde det er på gatane, korleis kunne dei framleis vere innan rekkevidde for Eli & co? Det er poenget med at det var for enkelt, slik eg ser det. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Spennenes episode. endelig litt romvesen og action Litt rart da Rush forklarte romvesenet om sin egen kommunikasjons ting, uvitende om att det var Young. Men men, bra episode i hvertfall Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Mangler 4 episoder på Sesong 9 av SG-1 nå. Hvor i storylinen ligger SGU egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå