Groening Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kvor mange gongar har du sett gjennom SG-1 no, Gunfreak? 4-5 gongar? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er det i kveld SGU S01E11 kommer? Hvis ja, noen som vet sånn ca. klokkeslett norsk tid? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Alle 10 sesongene har jeg bare sett 3 ganger, men sesong 1-5 har jeg sikkert sett 10 ganger,1-7 8 ganger osv. Enkelt episoder som Message in a bottle og slike fra tidlige sesonger har jeg sikkert sett 15-20 ganger Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er det i kveld SGU S01E11 kommer? Hvis ja, noen som vet sånn ca. klokkeslett norsk tid? Nope, den blir sendt i morgon USA-tid. Me kan få sjå den rundt 04.00-05.00 laurdag morgon. Gunfreak: Lett å sjå kvor dine favorittepisodar er i alle fall. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ble nylig ferdig med sesong 1-10, pluss filmene. Da har jeg sett gjennom alt tre ganger, men mye av det har jeg sett fire ganger. Jeg digger fortsatt Ori-storyen og synes det er kjipt at vi ikke fikk sett mer av den. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jaja, du skjønner godt hva jeg mener. Henge seg opp i bagateller... Syns ikke det er detaljer. En serie bør sees på som en helhet. Hvordan kan man bedømme en serie dersom man ikke har sett denne helheten? Se feks. på SG1. Sesong 1 var, for det meste, dårlig. Men vi ble kjent med folkene. Da serien begynte å seg opp (ca. fra sesongavslutningen i sesong 1) brydde vi oss med hva som skjedde med folkene, nettopp fordi vi hadde tatt oss tid til å bli kjent med dem. Jeg ser på SGU på samme måte, der vi har brukt endel episoder på å bli kjent med karakterene i serien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg ble nylig ferdig med sesong 1-10, pluss filmene. Da har jeg sett gjennom alt tre ganger, men mye av det har jeg sett fire ganger. Jeg digger fortsatt Ori-storyen og synes det er kjipt at vi ikke fikk sett mer av den. Ja, jo flere ganger jeg ser ori archen jo mer liker jeg den, det var i hvertfall 2-3 sesonger til med episoder med ori, synd det bare ble en 90 minutters film ut av det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Enig. Så vidt jeg har forstått så hadde de jo outline til hele sesong 11, med cliffhanger mellom sesong 10/11. Men så ble serien kansellert. Kjipt. Edit: Jeg får vel snart sette meg ned og se Atlantis igjen (den har jeg bare sett én gang, og noen få av episodene to ganger). Men jeg blir ikke like fenget av den serien. Endret 2. april 2010 av Zeke 1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da er klokken 18:41 her lokal tid, show'et begynner klokken 21:00. Gleder meg Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 "It's a very action-driven episode, and also our first big space battle story." — Writer Joseph Mallozzi Ahh klarer ikke vente lenger >.< Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ut ifra reklamene som går på TV her så ser det ut som om de møter på andre mennesker :D Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kom deg til helvete tilbake til Norge så du ikke kan friste oss lenger! 1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Mulig spoiler under! Da er det sett, kan si det sånn, de møter ikke på en ny menneskerase, men en rase, vi får se igjen det farkostet som forlater desteny blant de første episodene og vi gjennforenes med dr. rush Endret 3. april 2010 av hernil Spoiler lagt til Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Legg det i en spoiler tag du.... Tullball... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sesongens beste episode. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Legg det i en spoiler tag du.... Tullball... Siden den er sendt i USA er det ingen nødvendighet å bruke spoiler. Da kan heller du holde deg unna tråden til du har sett episoden.... Uansett, fantastisk episode, fikk litt Stargate-følelse igjen av episoden! Men synes kanskje at det gikk litt for fort å få Rush tilbake, men pytt. Endret 3. april 2010 av Zeke 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vi har tidligere bestemt internt i tråden at ting skal holdes skjult til søndag, sånn at folk ikke får servert spoiler hvis de er for trøtte til å holde seg unna tråden på en lørdagsmorgen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hulk, da var siste episode sett av sg1, trist trist episode. Jeg har fremdeles planer om å henrette alle exectutives fra Sci-fi fordi med stoppet serien etter 10 sesonger, serien kunne vart 10 sesonger til den Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vi har tidligere bestemt internt i tråden at ting skal holdes skjult til søndag, sånn at folk ikke får servert spoiler hvis de er for trøtte til å holde seg unna tråden på en lørdagsmorgen. Greit nok, men da får det komme i førstepost, helst i emnetittel. Uansett, så ser ikke jeg problemet med å holde seg unna tråden i oppil 24 timer, spesielt med tanke på at det er ens egen feil hvis man ikke kan eller gidder laste ned episoden på lørdagen den kommer ut. 1 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja for det er jo så fryktelig vanskelig å bruke spoilertag, herregud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå