Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, du skjønner godt hva jeg mener. Henge seg opp i bagateller... :roll:

 

Syns ikke det er detaljer. En serie bør sees på som en helhet. Hvordan kan man bedømme en serie dersom man ikke har sett denne helheten? Se feks. på SG1. Sesong 1 var, for det meste, dårlig. Men vi ble kjent med folkene. Da serien begynte å seg opp (ca. fra sesongavslutningen i sesong 1) brydde vi oss med hva som skjedde med folkene, nettopp fordi vi hadde tatt oss tid til å bli kjent med dem.

 

Jeg ser på SGU på samme måte, der vi har brukt endel episoder på å bli kjent med karakterene i serien.

Lenke til kommentar

Jeg ble nylig ferdig med sesong 1-10, pluss filmene. Da har jeg sett gjennom alt tre ganger, men mye av det har jeg sett fire ganger. Jeg digger fortsatt Ori-storyen og synes det er kjipt at vi ikke fikk sett mer av den.

 

Ja, jo flere ganger jeg ser ori archen jo mer liker jeg den, det var i hvertfall 2-3 sesonger til med episoder med ori, synd det bare ble en 90 minutters film ut av det.

Lenke til kommentar

Enig. Så vidt jeg har forstått så hadde de jo outline til hele sesong 11, med cliffhanger mellom sesong 10/11. Men så ble serien kansellert. Kjipt.

 

Edit: Jeg får vel snart sette meg ned og se Atlantis igjen (den har jeg bare sett én gang, og noen få av episodene to ganger). Men jeg blir ikke like fenget av den serien. :)

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legg det i en spoiler tag du.... Tullball...

Siden den er sendt i USA er det ingen nødvendighet å bruke spoiler. Da kan heller du holde deg unna tråden til du har sett episoden....

 

Uansett, fantastisk episode, fikk litt Stargate-følelse igjen av episoden! Men synes kanskje at det gikk litt for fort å få Rush tilbake, men pytt.

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har tidligere bestemt internt i tråden at ting skal holdes skjult til søndag, sånn at folk ikke får servert spoiler hvis de er for trøtte til å holde seg unna tråden på en lørdagsmorgen.

Greit nok, men da får det komme i førstepost, helst i emnetittel. Uansett, så ser ikke jeg problemet med å holde seg unna tråden i oppil 24 timer, spesielt med tanke på at det er ens egen feil hvis man ikke kan eller gidder laste ned episoden på lørdagen den kommer ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...