Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes også at dagens episode av SG-1 var bra. Syns det var deilig at det ikke var en episode om Origin.. Normalt sett liker jeg ikke stand-alone episoder i det hele tatt, men begynner å bli litt lei av hovedhistorien nå, så for meg var dette et deilig friskt pust.

 

Gleder meg derimot mer til ses 4 av atlantis enn jeg gjør til det som er igjen av SG-1.

Lenke til kommentar
God episode. Er jo greit at ikke alle episodene er om Ori. Morro med security guard mannen som sprang rundt som John McClane.

 

Vi vet heller ikke om Ori faktisk er drept. Er ikke bekreftet. De bare håper at det funket.

7941894[/snapback]

 

Tipper det gjorde det. Det må jo begynne å runde av. Men de var vell temmelig sikre.

Lenke til kommentar

Beklager så mye om dette er brudd på regler og retnignslinjer her på forumet. Om det er det, så moderatorer, slett posten min.

 

Derimot, om det ikke er det. Jeg er en enorm Stargate fan, både sg-1 og atlantis. I den anledning har jeg nylig åpnet en blog som omhandler nettopp dette. Den er hovudsaklig siktet på folk som har sett stargate, men ikke har en enorm inngående innsikt i franchisen. Uansett, håper dette er lov. Håper også at noen av dere kan få noe gøy lesing ut av dette.

 

http://wormholecomic.blogspot.com/

 

Setter også pris på eventuell tilbakemeldinger angående faktafeil o.l.. Tar 90% fra hukommelsen, og ingen er perfekt:)

Endret av Froya
Lenke til kommentar

Noen spoilere for sesong 4.

 

Tapping Joins Atlantis Cast

 

Stargate SG-1 star Amanda Tapping will join the cast of SCI FI Channel's spinoff series Stargate Atlantis in that show's upcoming fourth season, which commences in the fall, SCI FI announced. Tapping will reprise the role of Lt. Col. Samantha Carter in Atlantis; she played the character in the 10 seasons of SG-1, which goes off the air after completing the final 10 episodes of the current 10th season, starting in April.

 

Atlantis will resume production on the fourth season in Vancouver, Canada, starting next month. Tapping will appear in 14 of Atlantis's 20 episodes. The new season will introduce a powerful new race, new cast members and mark the loss of beloved friends.

 

Meanwhile, Jewel Staite (Firefly, Serenity) returns to Atlantis and will appear in eight episodes, reprising her role as Dr. Keller, a physician who joins the Atlantis expedition. Staite previously appeared on the series as Ellia, the Wraith child who was transformed into a human in the season two episode "Instinct."

 

Season four of Stargate Atlantis will be executive-produced by Brad Wright, Robert C. Cooper, Joseph Mallozzi and Paul Mullie. Mallozzi and Mullie will share the reins as the series' show runners.

 

The final episodes of Stargate SG-1 and the remainder of the third season of Stargate Atlantis will air starting April 13, leading into the series debut of Painkiller Jane

 

http://forums.scifi.com/index.php?showtopic=2265012

Lenke til kommentar

Sikker på at vi må vente til høsten? Stargate pleier jo å ha kortere venteperiode mellom sesongene og heller lenger pause midsesong.

 

Slik jeg tolker sitatet fra Gateworld starter Sci-Fi å vise nye episoder (de de ikke har vist enda) i april og går mer eller mindere rett over i sesong 4.

Lenke til kommentar
Ah. Bra SG-1 episode  :)

 

"Where are you going?"

"I am leaving... You are about to explode"

 

Teal'c kan det med å være badass :D

7991013[/snapback]

Haha, jeg skulle akkurat til å qoute det samme før jeg så posten din. Teal'c > all :D

 

Men bra episode ja, synd det er så få igjen før det er slutt.

Lenke til kommentar

Ja, er synd det.

 

Noen som vet hva som vil skje med Teal'c? Når SG-1 er ferdig tenker jeg på. Han blir vel å se i filmene, men hadde vært bra hvis han hadde vært med mer også. Noen som har peiling? En egen spinoff med bare Teal'c hadde vært en instant schlager :wee:

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Sikker på at vi må vente til høsten? Stargate pleier jo å ha kortere venteperiode mellom sesongene og heller lenger pause midsesong.

 

Slik jeg tolker sitatet fra Gateworld starter Sci-Fi å vise nye episoder (de de ikke har vist enda) i april og går mer eller mindere rett over i sesong 4.

8005551[/snapback]

 

Det var snakk om at Stg.A skulle starte skulle starte i Juli, men er blitt ytterlig forsinket, da kansje på grunn av filmen av Sg1.

Lenke til kommentar
Sikker på at vi må vente til høsten? Stargate pleier jo å ha kortere venteperiode mellom sesongene og heller lenger pause midsesong.

 

Slik jeg tolker sitatet fra Gateworld starter Sci-Fi å vise nye episoder (de de ikke har vist enda) i april og går mer eller mindere rett over i sesong 4.

8005551[/snapback]

 

Det var snakk om at Stg.A skulle starte skulle starte i Juli, men er blitt ytterlig forsinket, da kansje på grunn av filmen av Sg1.

8013168[/snapback]

 

I følge denne kilden starter sesong 4 til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...