Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kommet meg litt inn i SG1, og er veldig fornøyd sålangt. Er digg at jeg ikke savner McKay takket være Daniel.

Litt irriterende at Teal'C skal være så høflig og "dum" til tider, men regner med at det er sånt jeg blir vant til.

Lenke til kommentar

Finfin trailer ja, gleder meg.

Så forresten sesongfinalen avSG-1 sesong 9 i dag. Den er virkelig episk synes jeg! Jeg må si at jeg liker Ori som fiender, og får den følelsen av en umulig fiende, som jeg hadde av Goa'uld i sesong 1, men kanskje enda sterkere.

Også ting som at de fleste former for angrep bare ikke fungerer, som når de sender bomber inn i skipene vha. ringer eller lignende, eller de skulle sabotere skipene da de ble bygget, bare ikke skjer, uten forklaring, gjør det hele bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker episoden Other side, der det virker som de endelig får hjelp fra noen smarte folk, så viser det seg at alle de smarte er nazi rasister og skikkelig dirttsekker. Som får en jævlig payback

Ikkje heilt stabil teknologi dei blir tilbydd heller, neural interface som gjer deg hjernedød fristar ikkje noko vidare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...