Groening Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 http://twitpic.com/17qilq Er vel det han ville linke. Takk, twitpic likar visst ikkje direktelink. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Propworx sine eBay auksjonar. Dei har avtale med dei som lagar Stargate med å selge alt slags frå serien. Alt frå ein del av stargaten sjølv til brillene som Bill Dow brukte som parallelle Bill Lee i The Road Not Taken. Der eg skaffa meg skissene også. Link: http://stargateartifacts.com/ Endret 11. mars 2010 av Groening Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hmm, slutte på universitetet og bruke pengane på ein fungerande jaffa-hjelm istaden? Fristande! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Eg har lyst på den Pegasus Stargate delen Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Da har jeg kommet meg litt inn i SG1, og er veldig fornøyd sålangt. Er digg at jeg ikke savner McKay takket være Daniel. Litt irriterende at Teal'C skal være så høflig og "dum" til tider, men regner med at det er sånt jeg blir vant til. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Lurer på hvor mye det hadde kostet å kjøpe Claudia Black fra ebay. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Lurer på hvor mye det hadde kostet å kjøpe Claudia Black fra ebay. Hadde hverftall vært villig til å gi ganske mye;) hehe Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Lurer på hvor mye det hadde kostet å kjøpe Claudia Black fra ebay. Eg tviler menneskehandel er tillat på eBay Endret 11. mars 2010 av Søt Sitron Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) SG:U 1.5 Trailer I'm excited Endret 11. mars 2010 av StargateLover Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nice! Ser ut som vi har mye fett å se frem til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 OI! Nå begynte eg for alvor å få trua på SGU. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Traileren skuffet ihvertfall ikke skal vi faktisk se "ekte" romvesen :-D Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Tror denne halvdelen blir bedre..... ehehe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Elsker episoden Other side, der det virker som de endelig får hjelp fra noen smarte folk, så viser det seg at alle de smarte er nazi rasister og skikkelig dirttsekker. Som får en jævlig payback Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Finfin trailer ja, gleder meg. Så forresten sesongfinalen avSG-1 sesong 9 i dag. Den er virkelig episk synes jeg! Jeg må si at jeg liker Ori som fiender, og får den følelsen av en umulig fiende, som jeg hadde av Goa'uld i sesong 1, men kanskje enda sterkere. Også ting som at de fleste former for angrep bare ikke fungerer, som når de sender bomber inn i skipene vha. ringer eller lignende, eller de skulle sabotere skipene da de ble bygget, bare ikke skjer, uten forklaring, gjør det hele bedre. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 1.5? Det var da en merkelig måte å skrive episode 11 på. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er ikke en teaser for 110. Det er en teaser for sesong 1.5, som er kallenavnet på andre halvdel av sesong 1. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Elsker episoden Other side, der det virker som de endelig får hjelp fra noen smarte folk, så viser det seg at alle de smarte er nazi rasister og skikkelig dirttsekker. Som får en jævlig payback Ikkje heilt stabil teknologi dei blir tilbydd heller, neural interface som gjer deg hjernedød fristar ikkje noko vidare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå