Gunfreak Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det får meg ikke akkurat til å like det noe bedre. Too bad... Hehe, jeg skjønner hva du mener. Men, gi resten av episodene en reell sjanse - du kommer ikke til å angre på det! Jo det vil han, det gjør jeg i hvertfall. Det blir bare mer og mer hotal ceasar utover. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ikke se på serien, og slutt å surv. Problem solved. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vil ikke si det blir bedre enn 3-parterstarten, nei, som jeg syntes var ganske bra. Men jeg mener det er håp for serien, selv om den var litt skuffende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da er jeg feridg med sesong 1, hulk bare 9 sesonger igjen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg er på sesong 9, og skal se resten før 16. mars, som er når jeg drar til militæret. Bør ikke by på problemer. 1 Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Jeg hadde ventet kjempelenge til fredag og reservert Tv-en så skal absolutt min mor og resten av familien se på NRK! Når SGU går! Hadde f*** meg ventet i flere måneder. når de hadde ventet en uke?! Og reprisen går jo klokken 1 på søndagskvelden, helt uakseptabelt! har sittet å surmult siden fredag... Og neste fredag kan jeg ikke se det heller, eller neste der igjen og der igjen Tenker jeg skal sabotere hele TV-en Endret 7. mars 2010 av abe027 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sånn til referanse så synes jeg at de 3 første epsiodene av SG1 var sinnsykt dårlige. I forhold til filmen. Men jeg så de heldig vis ikke etterhvert som de kom ut, og måtte vente på nye "dårlig" episode. Jeg fikk serien anbefalt og hadde sett filmen noen år tidligere. Så da en del episoder en helg; nok tilå komme in i serien og få en følelse med karakterene. Hadde jeg sett på SG1 slik de fleste syteungene her ser på SGU hadde jeg aldri blitt noen stargate-fan. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sånn til referanse så synes jeg at de 3 første epsiodene av SG1 var sinnsykt dårlige. I forhold til filmen. Men jeg så de heldig vis ikke etterhvert som de kom ut, og måtte vente på nye "dårlig" episode. Jeg fikk serien anbefalt og hadde sett filmen noen år tidligere. Så da en del episoder en helg; nok tilå komme in i serien og få en følelse med karakterene. Hadde jeg sett på SG1 slik de fleste syteungene her ser på SGU hadde jeg aldri blitt noen stargate-fan. Jeg så sesong 1 av sg1 på tv for mange mange år siden da serien var ny. og hadde ingen problemer med å like serien, serien tar seg jo kraftig opp jo lengre ut du kommer, men første sesonger er helt brukbart som sci-fi. Noe Universe ikke er Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du valgte å se på SGU etter å ha blitt fortalt flere ganger at den ikke kom til å være som SG1 og SGA. Slutt å surv. Og ikke kom med at du ikke visste. Alt vi visste helt til mars 2009 var at serien kom til å bli radikalt annerledes fra resten av franchiset. Vi har fått det vi ble lovt av produsentene. Har de gjort noen feil? Ja, selvsagt. Når de har holdt seg til en type historiefortelling i 13 år så blir det feil når de skal prøve seg på noe nytt. Det er ingen som tvinger deg til å se på SGU, så hvis du ikke liker serien så kan du la være å se på den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Å fært noen som sier in mening på internettet, dette må være smertefult å se på. Jeg hadde medvilje ikke lært noe om serien før jeg så den, jeg vite ingen ting annet enn ingen skuespillere fra de andre seriene skulle være med. Og selv senere har det blitt tydlig at de ikke har laget det de sa de skulle lage, de sa serien skulle være mer seriøs og voksen, i stede fikk vi fortis hormin bombe som verken er voksent eller seriøst. Det hjelper heller ikke at karakterene er latterlige og dårlig spillt. eller at serien er rett og slett kjedelig. Jeg har ikke sett serien på flere måneder men det stopper ikke meg fra å si min mening om de episodene jeg har sett. Jeg har lov til å surve så mye jeg vil, da de har ødelaget en franchise, akurrat som Enterprise gjorde med Star Trek Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dragen: Du kan godt kutte ut fanboytaktene. Lag "Tråden for deg som ikke sier noe galt om SGU!!!" hvis du ikke tåler negative innlegg her. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Og dere kan kutte ut den barnslige survinga. Er det virkelig "fanboyakter" å være lei survinga fra folk som ikke skjønner at dette ikke skal være SG1/SGA. Ja, det er teit at det er sex i serien. Men sex selger, og er det noe Stargate franchiset trenger så er det seere. Og hvis de ser seg nødt til å ha en sex-scene iløpet av 10 episoder for å prøve å øke seertallet, så ser jeg ikke noe galt i det. Kan de tonet ned bruken av steinene? Så klart. Men jeg vil heller ha de der sånn at jeg kan se O'Neill og Carter igjen. Og jeg er ganske sikker på at noe skjer med steinene snart, de hintet til det i episoden med sex-scenen. Og etter litt research så ser det ut til at tempoet kommer til å gå opp i neste halvdel av sesongen. Og du kan jo også lese innleggene mine. Senest i mitt forrige innlegg sa jeg at serien har sine feil. Men jeg finner serien underholdende. Og derfor ser jeg på den. Selv kan jeg ikke fordra han neger'n som skal være så tøff hele tiden, på samme måte som jeg hater Teyla i SGA. SG1 og SGA var ikke akkurat bra i begynnelsen de heller. Men det tok seg opp, på samme måte som SGU vil gjøre. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) "Surving" eksisterer ikke i mitt ordforråd. Det jeg ser er folk som uttrykker sine meninger og diskuterer SG-seriene, slik tråden er ment. Så fei for din egen dør, du. Jeg vurderer SGU opp mot seriøse, voksne dramaserier (sci-fi eller ikke) slik skaperne tilsynelatende ønsker - og den kommer til kort. Ihvertfall så langt. Endret 10. mars 2010 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Da ser jeg Thors Chariot, herlig episode, elsker asgaard Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er forskjell på å ha rett til å si sin mening og ikke å være fornøyd med serine og de å repetere om og om og om og om og om og om igjenn hvor missfornøyd man er og hvor bortkastet det er hvor dårlig det er og hvor skuffet man hver eneste gang de kommer noen nye inn i tråden og spør om serien tar seg opp. Ja noen synes den tar seg opp andre synes det er noe møl og bortkastet tid. Jeg er ikke i mot at folk sier sin mening, men personlig jeg blir veldig fort dritlei meninger som går på en svært kort repetisjons-sløyfe. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har nå sett 10 episoder av SGU og jeg er ikke heeeeelt imponert, men fortsatt skal jeg se det på dekodern. Spole igjennom reklamen er bare umenneskelig deilig! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Eg har no fått merkane som har blitt brukt on-screen i Stargate. *geek out* http://twitpic.com/17qilq Endret 10. mars 2010 av Groening Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 http://twitpic.com/17qilq Er vel det han ville linke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå