Carlgutt Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 endelig en ordentlig tråd !! Faen som jeg ELSKER Stargate ! ååå, trodde nesten jeg skulle komme i buksa når jeg starta og se første sesong med SG-1. og vil bare beklage at denne posten var litt fjortis Det gar jo bra Men jeg synes at det var litt droyt a komme i buksa. hehe. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Var kjekt å sjå SGU igjen, og på norske skjermar av alle ting. Kjem nok til å følge med, sjølv om eg har sett alle episodane. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da var jeg igang med SG1. Første to episodene er unnagjort, men har ikke helt fått stemninga enda. Regner vel med at det skjer når jeg blir litt husvarm. Skjønner nå hva folk mener om at det var litt dumt å se atlantis først. Hvordan stargates funker og sånn er liksom ikke like spennende, så noe av episodene virker som captain obvious, men det går nok. For meg er det også moro å se igjen folk som hadde gjesteroller og lengre roller i SGA, men sikkert mer stas den andre veien Blir SG1 like intenst som enkelte deler av SGA? Er det mange unødvendige fillere? Og det jeg egentlig gruer meg mest til å finne ut av, er det kun middelalder / viking / andre gamle samfunn man støter på oppigjenom serien, eller er det faktisk anderledes enn SGA på det punktet? Nuvel, gleder meg sterkt til å se alt for mange sesonger med SG1 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 SG1 blir intenst nok. Første sesong har mange stand-alone episoder, og de prøver på sett og vis å "finne formen". Men jeg liker de fleste av dem. Og selv episoder som tilsynelatende er 100% filler kan ha enkelte detaljer som det refereres til senere. De møter vel på flere primitive enn avanserte samfunn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da skal jeg begynne på SG1 igjen, så fort jeg er ferdig med A-team(bare noen episoder igjen) Jeg har med vilje utsatt SG1 så lenge som mulig. Jeg har sett følgene serier i det siste TNG 7 sesonger DS9 7 sesonger Voy 7 sesonger 3rd Rock from the sun 6 sesonger B5 5 sesonger Buffy 7 sesonger Angel 5 sesonger Hornblower 8 "episoder" Sharpe 16 "episoder" King of the hill 6 sesonger Mash 11 sesonger West Wing 7 sesoner Bullshit 6 sesonger Combat 5 sesonger Alias 5 Sesonger Ca 1670 episoder Nå er det endelig tid for SG1 igjen gleder meg Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hmm, gjør du noe annet enn å se på serier? Er jo nok der til å hold deg opptatt 2 måneder i strekk uten søvn! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det har jo tatt noe som 8-10 måneder å se gjennom dem da om ikke lengre, det er over ett år siden jeg så SG1 sist. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da er jeg 10 episoder inn i sesong 1 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det har jo tatt noe som 8-10 måneder å se gjennom dem da om ikke lengre, det er over ett år siden jeg så SG1 sist. Fremdeles imponert over at du klarer å presse inn 5-6 timer (i snitt) med serier hver dag. Skulle egentlig ønske jeg klarte det også (har veldig mye som jeg "vil" se, men som jeg ikke har tid til). Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gunfreak, si gjerne ifra om det er mye å glede seg til Det jeg digga med de første sesongene av SGA var progressjonen av teknologi. Var alltid gøy å se når de fikk nye ting og sånn, er det noe fancy sånne ting i SG1? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gunfreak, si gjerne ifra om det er mye å glede seg til Det jeg digga med de første sesongene av SGA var progressjonen av teknologi. Var alltid gøy å se når de fikk nye ting og sånn, er det noe fancy sånne ting i SG1? Teknologi fremdriften er MYE MYE større i SG1 enn i atlantis, hvordan tror du dem fant atlantis eller hvor disse Air force romskipene kom fra. I begynnelsen av SG1 er de helt like som vi er nå, ikke noe fancy sci-fi teknologi, men det er utrolig hva de lærer og finner. Det har jo tatt noe som 8-10 måneder å se gjennom dem da om ikke lengre, det er over ett år siden jeg så SG1 sist. Fremdeles imponert over at du klarer å presse inn 5-6 timer (i snitt) med serier hver dag. Skulle egentlig ønske jeg klarte det også (har veldig mye som jeg "vil" se, men som jeg ikke har tid til). Vel, det er ikke bare bra, grunnen til at jeg ser så mange serier er fordi jeg ikke har annet å gjøre, jeg bare ser på tv og maler Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 SGU - å herrefader for noe drit. Det blir ikke mer enn de tre første episodene. Det er jo nesten som å se Hotel Cæsar. Totalt uinterressante personligheter, og alle går rundt og oppfører seg som noen jævla aggressive sutreunger. Amatørskuespillere. Wannabe BSG. Tynn historie. Nei takke meg til SG1 og SGA istedet. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 SGU - å herrefader for noe drit. Det blir ikke mer enn de tre første episodene. Det er jo nesten som å se Hotel Cæsar. Totalt uinterressante personligheter, og alle går rundt og oppfører seg som noen jævla aggressive sutreunger. Amatørskuespillere. Wannabe BSG. Tynn historie. Nei takke meg til SG1 og SGA istedet. -- 'Because they are the wrong people..' - har du ikke skjønt det da? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det får meg ikke akkurat til å like det noe bedre. Too bad... Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det får meg ikke akkurat til å like det noe bedre. Too bad... Hehe, jeg skjønner hva du mener. Men, gi resten av episodene en reell sjanse - du kommer ikke til å angre på det! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 SGU - å herrefader for noe drit. Det blir ikke mer enn de tre første episodene. Det er jo nesten som å se Hotel Cæsar. Totalt uinterressante personligheter, og alle går rundt og oppfører seg som noen jævla aggressive sutreunger. Amatørskuespillere. Wannabe BSG. Tynn historie. Nei takke meg til SG1 og SGA istedet. Nå sier ikke jeg at SGU er fantastisk, men du kan ihvertfall prøve å se videre. Det blir litt galt å dømme enn serie ut fra tre episoder, spesielt når de må bruke en del tid på å etablere historien. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Spesielt med tanke på at dei tri første episodane berre er piloten. Du må nesten prøve å sjå andre storyar også. Viss du ikkje likar det for det om, er det ikkje noko du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå