Groening Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Uff, nei og nei. Viss dei synes dei har sendt SGA for lite kan dei ikkje i det minste sende dei begge to om dagane? SG-1 berre om natta er ikkje akseptabelt. Må ha skjedd ganske nylegt og det, er ikkje lenge sia eg så at ein SG-1 episode gjekk i 17.00-18.00-tida, i går trur eg. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Også dele opp piloten... for en SKAM! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Dei skal dele opp Air, ja? Tenkte meg det, kvifor kan ingen norske TV-kanalar lære seg å halde seg vekke frå koss episodane først blei sendt i heimlandet? No kjem me til å vera seks episodar bak USA sin sending, i stedet for fem som me burde vera. EDIT: Dei skal visst senda både del en og to som i USA. Då er me visst fem episodar bak alikevel. Kjelde: http://www.viasat4.no/index.php?option=com_azpress&channel=viasat_4&date=2010-3-5&Itemid=1099 Endret 25. februar 2010 av Groening Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er ikke det bare på torsdager og fredager? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er det mulig!!! Har fulgt ganske godt med på SG1 og Atlantis når de seriene gikk, og syntes de var veldig gode.. Men har av forskellige grunner ikke sett noen av episodene av Universe enda, så ble veldig glad når jeg så viasat skulle begynne å sende de.. Hadde tenkt å se alle og i rekkefølge nå da.. Men så skal de sende det på fredager, hva søren er vitsen med det?? Passer jo skikkelig dårlig da det som regel er veldig mange andre ting å ta seg til på en fredags kveld enn å sitte inne å se tv.. Irritert Lenke til kommentar
Groening Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 SGA ble no sendt på fredagene, så eg regnte eigentleg med det. Eg synes det er greitt, men så har no eg DVR og då. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har ikke sett noe Farscape, men jeg antar at det er den serien hvor Claudia Black blir fremstilt som hovedperson, og noen sier noe i retning av "what the hell is that?". 6778220[/snapback] Ja, både Claudia Black og Ben Browder var faste skuespillere i Farscape. Man ser referanser til den linken mellom de to noen ganger gjennom sesong 9. Typisk for Farscape var de fiksjonelle ordene som fahrbot (gal/gæern), mivonks (testikler), hezmana (helvete), dren (urin), hasmot (hurpe), frell (fuck / knull). I Farscape spoofen i SG-1 "200" så showcaser de alle disse latterlige ordene med flere De som skrev Farscape brukte disse ordene ganske ofte som erstatning for banneord folk kan bli støtt av. Sci-fi er veldig forsiktig med sånt og det er vel satt restriksjoner i primetime osv. Man kan også se dette i Battlestar Galactica der de bruker ordet "frack" endel, med andre ord ikke nytt for Sci-Fi channel programming Eller i Firefly der de banner på kinesisk Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Eller prøver, ihvertfall. Det var nok en del kinesere som satt med "WTF?"-blikk. At Viasat 4 også sender SGU er jo positivt, selv om jeg neppe kommer til å følge med. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Firefly brukte ekte mandarin-uttrykk. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Mer eller mindre. Hva var poenget ditt egentlig? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Så episoden "Worhmhole X-treme the movie" i går. Morsomt med litt variasjon! Flere enn meg som har merket Daniel Jacksons endring i mentalitet over tid? I sesong 9 og 10 pusher han f.eks for å ta liv av "klonen" til Anubis og vi har en del andre eksempler på at pasifist-mentaliteten tynnes litt ut sammenlignet med de første sesongene. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jupp, men så har han jo også vitnet kor onde ting som eigentleg finnes der ute. Han var jo nærmest nemesisen til Anubis og vil ikkje at han skal komme tilbake. Episoden heiter forresten 200. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jupp, men så har han jo også vitnet kor onde ting som eigentleg finnes der ute. Han var jo nærmest nemesisen til Anubis og vil ikkje at han skal komme tilbake. Episoden heiter forresten 200. Nei, den heter Wormhole X-Treme! (ep nr 100), 200 er en annen episode edit: Begge handler om Wormhole X-Treme!, så det blir litt vanskelig å si Endret 28. februar 2010 av Frexxia Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 "Wormhole X-treme the movie" er 200. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 "Wormhole X-treme the movie" er 200. What he said. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 "Wormhole X-treme the movie" er 200. Stemmer det Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er ikke lenge til nå dobbel episode på fredag Lenke til kommentar
kans Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 endelig en ordentlig tråd !! Faen som jeg ELSKER Stargate ! ååå, trodde nesten jeg skulle komme i buksa når jeg starta og se første sesong med SG-1. Ehm ja.. Det var mitt lille gledes utrbrudd på tråden. Glad for en bra tråd, jeg elsker denne serien og har sett alle 10 sesongene med SG-1 og blei faktisk lei meg når jeg så siste episoden i siste sesongen. Så så jeg " The ark of truth " og blei glad igjen men så blei den ferdig så blei jeg lei meg igjen. Samma gjelder atlantis, driit kule serier og vil bare beklage at denne posten var litt fjortis Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) SG-1 S10 E18, Family Ties, slutten hvor teal'c er på dette "showet", fy faen så bra, lo meg nesten ihjel her. Genialt rett og slett, hehe. Endret 28. februar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er ikke lenge til nå dobbel episode på fredag Dobbeltepisode av hva? Det er vel ikke noe nye episoder før i april? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå