Weir Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hadde vært artig å ha en zat'nik'tel (som virker) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Har du lyst til å vise oss tegningen, Groening? Hvis du er redd for piratkopier, last den opp i dårlig kvalitet. Vil se! Edit. Til han som ville ha en fungerende Zat-gun. Jeg fant det nest-beste, til under 100 dollar. http://cgi.ebay.com/Stargate-SG1-Official-...=item414ceb7f81 Endret 11. februar 2010 av Zeke 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Can eg stunne folk med den? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis du slår dem hardt nok, ja. 1 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Skal vel kunne gå ann å bygge ein tazergun inn i ein zat. Sjå for dykk overraskinga på Stargate samling (for the record eg klær meg ikkje ut som romvesen og/eller går på slike tilstelninger) når du demonstrerar din "fungerande" zat på ein uvitande u/frivillig. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hi, you. Let me show you a working zat. Turn around (Han snur seg og eg slår han hard i hodet med zaten ) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Har du lyst til å vise oss tegningen, Groening? Hvis du er redd for piratkopier, last den opp i dårlig kvalitet. Vil se! Edit. Til han som ville ha en fungerende Zat-gun. Jeg fant det nest-beste, til under 100 dollar. http://cgi.ebay.com/Stargate-SG1-Official-...=item414ceb7f81 Er ikkje redd eg, får jo COA. http://www.propworx.com/auctions/sg2/sg2_10163.jpg Viss de ser nøye ser dykk at dei er datert til rundt 29 januar 1997. Altså rundt dei tidar at filmingen begynte på sesong 1. Endret 11. februar 2010 av Groening Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Stilig Nå kan du lage din egen Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ohshit! Da var jeg endelig ferdig med 5 sesonger av Stargate Atlantis, og skal få sett igjennom SG1 når jeg får tak i det. Ble virkelig oppslukt av serien, selv om det har en del negative sider også (mye av spenningsmønsteret var det samme i mange av episodene (problem - we're fucked - løsning - miniproblem - happy ending)). Men for all del, gleder meg virkelig til å fordype meg i SG1 når den tid kommer. Håper det er mer variasjon i SG1 enn det er i Atlantis, da Wraithene blir litt monotone som fiender. Joda, de er skummel og sånn, men de gjør ikke så sinnsykt mye nytt på 5 sesonger. Geniiene var bare irriterende, men replicators var jo mongofete! Men bare lurer, er det noen ekstra episoder av Atlantis? Slutter hele serien med at jorda er reddet, alle er glade og that's it? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Den slutter slik ja. Det har vært snakk om en Atlantis-film, men er ikke sikkert at det blir noe av. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 De orginale replicatorene i SG1 er mye kulere enn de i Atlantis, faktisk er man JÆVLIG lei av replicators etter SG1 så når de da dukker opp i atlantis var det mange som kom med facepalm Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Huh, replicators i Atlantis også? Eller tenker du på Asurans? De er vel ikke akkurat replicatorene, men ja like er de vel. Dog har ikke sett alle sesongene i Atlantis enda, så skal ikke si stort mer. Kommet til S10 E07 av SG-1 og S03 E06 av Atlantis. Må si 200 episode av SG-1 var genial, tullete, men morsom Digger hele Stargate universet så langt, blir synd å si "farvell" med SG-1 snart, er jo ikke mange episodene igjen for min del nå. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Huh, replicators i Atlantis også? Eller tenker du på Asurans? De er vel ikke akkurat replicatorene, men ja like er de vel. Dog har ikke sett alle sesongene i Atlantis enda, så skal ikke si stort mer. Kommet til S10 E07 av SG-1 og S03 E06 av Atlantis. Må si 200 episode av SG-1 var genial, tullete, men morsom Digger hele Stargate universet så langt, blir synd å si "farvell" med SG-1 snart, er jo ikke mange episodene igjen for min del nå. Asurans er den korrekte betegnelsen ja. Endret 14. februar 2010 av HValder Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Då har eg og hatt den glede av å få sett to reklamar for SGU på Viasat 4, trur eg må følge me her og. Er jo det nærmeste me nokon gong har vært i forhold til USA sendetidar. Og, eg eiar no tri merkar som har blitt brukt on-screen i Stargate. Ja da, dykk kan få ta på meg. EDIT: Endeleg funnet SGU-sida på viasat4.no: http://www.viasat4.no/sgu/ Må sei at eg faktisk gledar meg meir til å sjå det begynne på norsk TV enn sesong 1.5-premieren. Endret 15. februar 2010 av Groening Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som har skaffet seg det nye Stargate spillet? Eg må si eg er litt skuffet. Eg fikke ikke noen "Stargate -følelse" av spillet Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Eg trur eigentleg det er veldeg vanskeleg å lage eit bra spel av Stargate. Det som er kjekt med Stargate er jo reisene og utviklingen me gjer i teknologi. Er ikkje det letteste å fange i eit spel. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Stargate Resistance Dev Files for Chapter 11 Bankruptcy Stargate Resistance couldn't ride to the rescue soon enough to save Cheyenne Mountain Entertainment, which announced yesterday over its forums that it has sought Chapter 11 bankruptcy protection. The company promises full continued support for the game, which released Feb. 10. In a statement, FireSky, the Cheyenne Mountain in-house studio behind Stargate Resistance, said the bankruptcy filing was itself controversial within the company "and may be rescinded." It notes however that Chapter 11 provides for the reorganization of a company's debt into a manageable plan; it's not liquidation or the dissolution of a company. "Our entire staff is in-house working on upgrades and expansions for Stargate Resistance, and we continue to be motivated and excited by the response we've received from our customers." The company's filing seems to be tied to the conduct and dismissal of Gary Whiting, Cheyenne Mountain's now former chairman and CEO. Shareholders have filed a complaint against him in Arizona court, according to a statement on the company's site. Cheyenne Mountain alleges Whiting put Cheyenne Mountain on the hook for a payment to a shell company he controls, and that Whiting's dealings with that company have also exposed Cheyenne Mountain to a lawsuit in Utah. They also say that Whiting and his company bought stock from Cheyenne Mountain and its subsidiaries but failed to honor the purchase terms or make payments. "It is uncertain at this time what the affect of Mr. Whiting's actions and the pending litigation will have on the Company's operations and financial condition," the statement says. http://kotaku.com/5476444/stargate-resistance-dev-files-for-chapter-11-bankruptcy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Ikke mer? Likevel selges skrap de kaller kunst for mange millioner... hva er galt med verden? Kjøpte forresten en action figur av Vala når jeg var i Belfast noen uker siden. Prometheus versjonen!! Apropos actionfigurer: Har en Farscape-figur stående her i huset, Chiana, signert av Gigi Edgley. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 skandale, viasat 4 sender nå Atlantis i stede for SG1, når søppelprogrammet Miami Ink fortsatt lever i beste velgående! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå