Deimos_Anomaly Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fått prøvd resistance litt nå og det er jo bare rett og slett håpløst :!: Kandidat til årets spill-kalkun spør du meg. Til og med dårlige UT3 mods flyter bedre enn det her Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Må si meg enig, de 2-3 modsene jeg har prøvd på HL2 motoren er mye bedre en dette. Får vel skylde på at det er beta. Men de skal jo lansere den 10 februar... Lenke til kommentar
Weir Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kommer ikke lenger en til innloggings menyen i spillet eg Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Finner man Resistance i butikken eller må det internett til? Finner ikke helt ut av det Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Finner man Resistance i butikken eller må det internett til? Finner ikke helt ut av det Spelet er berre i beta-stadiet, så nei. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er vel i natt/morgen tidlig at episode 11 Space kommer ut Eller rettere sagt: sendes på TV i USA Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Etter ett kjapt søk på imdb så står det at episode 11 ikke kommer ut før 2. april.. Så er nok bare å sette seg ned å vente en stund til.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hmm jeg som leste dato'en feil, litt teit egentlig at amerikaner'ne skriver dato'er helt på hue .... Endret 4. februar 2010 av The Ghost Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Du vet vel at de i Usa skriver år-måned-dag, ikke år-dag-måned som du sannsynelig ser for deg akkurat nå? Dessverre, skulle gjerne sett at episoden alt hadde kommet ut, men det er nok ikke slik.. E: Da var denne posten helt unødvendig Endret 4. februar 2010 av Mokado Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Begynner å glede meg til SGU igjen no. Dårlig tekn då, hugsar ikkje kva den forrige episoden handlar om, ikkje kva den heitar ein gong. Endret 6. februar 2010 av Groening Lenke til kommentar
Weir Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Eg såg nettopp reklame om SGU på Viasat4, starter 5. Mars Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Wicked! Blir rart å sjå med norsk tekst. I andre nyheitar, eg eie no den originale skissa som leda til designet på den railgunnen som står i gaterommet i SG-1. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du vet vel at de i Usa skriver år-måned-dag, ikke år-dag-måned som du sannsynelig ser for deg akkurat nå? Dessverre, skulle gjerne sett at episoden alt hadde kommet ut, men det er nok ikke slik.. E: Da var denne posten helt unødvendig Du tar nok litt feil du og. Amerikanerne skriver ikke i formatet ÅÅÅÅ.MM.DD slik du sier, men MM.DD.ÅÅÅÅ. Det at de skriver måneden før dagen er det som gjør daterings-formatet til amerikanerne så bakvendt, og gjør en hel del europeere og andre folk svært forvirret. Kilde Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Og svenskene skriver YYYY.DD.MM, som er enda mer forvirrende. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Og svenskene skriver YYYY.DD.MM, som er enda mer forvirrende. Sverige bruker, som Norge, år både før og etter. Men riktig som du sier, år først er standarden i sverige og den mest brukte. Edit: Står på Wikilinken og ja... Endret 8. februar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I andre nyheitar, eg eie no den originale skissa som leda til designet på den railgunnen som står i gaterommet i SG-1. Hvor mange hundre kr kosten den da? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Blei vel rundt 350,- med frakt, ikkje så gale for min eigen del av Stargates historie. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke mer? Likevel selges skrap de kaller kunst for mange millioner... hva er galt med verden? Kjøpte forresten en action figur av Vala når jeg var i Belfast noen uker siden. Prometheus versjonen!! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nice. Biletar? Holder også på å få tak i nokon hero (brukt i serien) merkar (dei merkane dei har på uniformane). Blir nok litt dyrare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå