Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Kvifor skulle du ikkje sjå dei to siste sesongane?

Fordi nesten hele rollebesetningen er byttet ut, og fordi Ori virker som de bare er ennå en jalla gjeng badguys.

Hele rollebesetingen? 1 av 4 er ikke hele det er faktisk en 1/4

Og ori er en mye bedre fiende enn wraith, har ikke samme penach Baal, men baal er med i de to siste sesongene også

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at den optimale seer sekvensen står i førsteposten, men må alikevel spørre:

Ødelegger det noe forferdelig om jeg ser Atlantis før SG1?

Har bare tilgang til Atlantis for øyeblikket, og så den første dobbeltepisoden i går, og synes det var knalltøft, men vil helst slippe å ødelegge hele serien om jeg ser atlantis før SG1.

Lenke til kommentar

Må sjekke om jeg har forstått dette riktig. Ancients var jo den første rase i universet, ihvertfall det vi fikk vite frem til sesong 9, og fra 9 og utover har det blitt snakk om Alterans, som var de første, og hvor de senere splitta seg opp i The Ancients og Ori, siden de ikke kom så godt overens(?), hvor Ancients var teknologi frikene og Ori religions friker?

Lenke til kommentar

Har bare tilgang til Atlantis for øyeblikket, og så den første dobbeltepisoden i går, og synes det var knalltøft, men vil helst slippe å ødelegge hele serien om jeg ser atlantis før SG1.

Jeg så 3 sesonger av Atlantis før jeg så SG-1

Ikkenoe problem det, pga av atlantis jeg ble hekta på stargate. Den står på egne ben med en liten mulighet til forvirring til tider, uten å ha sett SG-1

Lenke til kommentar
Må sjekke om jeg har forstått dette riktig. Ancients var jo den første rase i universet, ihvertfall det vi fikk vite frem til sesong 9, og fra 9 og utover har det blitt snakk om Alterans, som var de første, og hvor de senere splitta seg opp i The Ancients og Ori, siden de ikke kom så godt overens(?), hvor Ancients var teknologi frikene og Ori religions friker?

Me veit ikkje noko om dei var den første tenkende arten i universet, men ellers er det riktig.

Lenke til kommentar

Me veit ikkje noko om dei var den første tenkende arten i universet, men ellers er det riktig.

Ordla meg litt feil i starten muligens, mente å si at de, Alterans altså, var de første utviklede menneskene i universet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg så 3 sesonger av Atlantis før jeg så SG-1

Ikkenoe problem det, pga av atlantis jeg ble hekta på stargate. Den står på egne ben med en liten mulighet til forvirring til tider, uten å ha sett SG-1

Jeg så Atlantis før SG-1, ikke noe problem. Mitt største aber er at Atlantis og SG-1 er veldig forskjellige i stil. Atlantis er røffere og litt mer "ekte" hvor SG-1 er "barnevennlig". Jeg vil sidestille det med Battlestar Galactica fra 80-tallet (SG-1) mot remaken fra 05 (Atlantis). Lasere er byttet ut med kuler og krutt, folk dør og ting er et helvete - noe som appellerer mer til min smak. Dessuten liker jeg kyniske og selvgode karakterer fremfor evig gode "snillefolk", og det er mer av førstnevnte i Atlantis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...