Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Hvordan er SGA i forhold til SG-1? Blir det bare bedre og bedre eller dabber det litt av?

Jeg synes ikke det dabber av, men det blir litt annerledes. Det blir etter hvert færre "ukens primitive folk/landsby"-episoder med en ganske klar avslutning, og litt mer av sideplots som går over flere episoder. Det blir også etter hvert flere historier som involverer nye romskip fra Jorda, og Wraith-fienden blir litt mer interessant takket være et par gjennomgangsfigurer.

Selvfølgelig er det ikke alle episoder jeg liker, men jeg mener at alle sesonger er verdt å få med seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned da. Det gjør alle vi andre her. :)

Det tenkte jeg ikke på... :blush:

Men, kjøp i tillegg. ;) Selv om jeg laster ned når det kommer ut, så kjøper jeg i ettertid. Jeg har for eksempel nylig bestillt alt av SG-1 i en pakke. Dette gjelder imidlertid bare mine favorittserier. Så litt pirat er jeg fortsatt. ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Spørsmål, Teyla i SGA, har henne noe form for "krefter"? Mener det nemlig så ut som henne kom ut fra intet i første episode, etter henne og Sheppard er på vei tilbake til landsbyen, når The Wraith har kommet.

Hun er litt spesiell, men ikke helt på den måten.

Hmm, okay, virker som hun kom ut av noe form for tåke værtfall, dog det kan hende henne bare gikk igjennom en av disse "illusjonene" til The Wraith?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett episoden nå, men det høres riktig ut. Hun kan definitivt ikke teleportere, eller gjøre seg usynlig.

Ingen sjanger, men en merkevare. Og de anser visst navnebyttet som vellykket. :sleep:

De anser sikkert SGU som vellykket og :roll:

Nok til at den får en sesong 2, ihvertfall.

Men jeg tenker nok de hadde håpet på en (enda) bedre mottakelse, både hos kritikere og publikum. Det er forståelig at de ville prøve noe nytt, men fallhøyden er stor.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar
Spørsmål, Teyla i SGA, har henne noe form for "krefter"? Mener det nemlig så ut som henne kom ut fra intet i første episode, etter henne og Sheppard er på vei tilbake til landsbyen, når The Wraith har kommet.

Hun er litt spesiell, men ikke helt på den måten.

Hmm, okay, virker som hun kom ut av noe form for tåke værtfall, dog det kan hende henne bare gikk igjennom en av disse "illusjonene" til The Wraith?

Ho har ein "spesiell egenskap", men på ingen måte nokon form for superkrefter.

Lenke til kommentar
Men jeg tenker nok de hadde håpet på en (enda) bedre mottakelse, både hos kritikere og publikum. Det er forståelig at de ville prøve noe nytt, men fallhøyden er stor.

At de ville prøve noe nytt er jeg helt med på, men jeg hadde ikke helt sett for meg at det "nye" skulle være "Dawson's Creek in SPACE"

Lenke til kommentar

At de ville prøve noe nytt er jeg helt med på, men jeg hadde ikke helt sett for meg at det "nye" skulle være "Dawson's Creek in SPACE"

"Communication Stones Ed." :p

Lenke til kommentar

Får Atlantis teamet noen gang fatt i en/flere ZPM(er), slik at de kan få igang hele byen igjen? Så nettopp S01E16 og håpet de endelig fikk beholde denne ZPMen, men såklart ble det ikke sånn. Har egentlig siden episode 1 sitti å venta på at de skal få tak i en ZPM, slik at de får byen ordentlig tilbake på beina.

Vet at "The Siege" er avsluttninga av sesong 1, dog har ikke lest noe mer enn tittelen på episodene da jeg ikke vil spoile for mye, men vil tro det innebærer The Wraith, så de må vel ha fått tak i en ZPM innen da, håper jeg?

Lenke til kommentar
Får Atlantis teamet noen gang fatt i en/flere ZPM(er), slik at de kan få igang hele byen igjen? Så nettopp S01E16 og håpet de endelig fikk beholde denne ZPMen, men såklart ble det ikke sånn. Har egentlig siden episode 1 sitti å venta på at de skal få tak i en ZPM, slik at de får byen ordentlig tilbake på beina.

Vet at "The Siege" er avsluttninga av sesong 1, dog har ikke lest noe mer enn tittelen på episodene da jeg ikke vil spoile for mye, men vil tro det innebærer The Wraith, så de må vel ha fått tak i en ZPM innen da, håper jeg?

De får nok tak i flere ZPM etterhvert ja :)

Lenke til kommentar

En annen ting jeg lurer på også, finner de ut hvordan de kan lage dem selv? Eller hvordan de ble laget? For det har jeg sitti å tenkt på litt, trenger ikke noe forklaring av hvordan, et ja eller nei holder i massevis.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...