Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

ST:U er sci-fi sitt forsøk på å lage en dawson creek for nærder.

Under propagandaen "mer voksent" når det egentlig bare er tenårings hormoner i full sving.

Voksene har bedre ting å gjøre enn å se på skuespillere kysse for å så dra av seg t-skjorter for å så gå til en annen sene og hinte at to stykker nå har sex.

Det er også veldig voksent å slå ned ned offiserer og andre du ikke tåler trynet på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det er Stargate, antar jeg. Jeg tviler sterkt på at jeg fortsatt hadde fulgt med på SGU, om jeg ikke var fan av Stargate. Jeg synes ikke det er så fantastisk dårlig, men har ikke fått meg interresert, og jeg irriterer meg over mange småting i serien (som kommunikasjonssteinene).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Då har denne diskusjonen blusset opp igjen ser eg. :p

Igjen må eg sei meg einig om steinane, blir brukt litt vel ofte. Samme med des kjære, i SG-1 og SGA fikk jo familien til verken airmen, løytnanter eller oberster vite noko som helst viss dei døy eller forsvant.

Viss me tar SGA som eksempel med episoden Letters From Pegasus kor Weir sendar helsningar til alle familene som har mista nokon nevnar ho aldri kvifor. For alt me veit, kan det ver at dei aldri fikk videoen ein gong. At luftvåpenet aldri sendte det videre på grunn av sikkerhetsgrunner. Mens i SGU får alle vite nøyaktig kva som har skjedd.

Kone: Kor er mannen min?

Sersjant: Du må skrive under her.

*skriver under*

Sersjant: Han er på et fremmed romskip på andre siden av universet. Han som står bak meg er faktisk mannen din i ein annan manns kropp. Det heile er ganske logisk eigentleg. Ha ein god dag.

Men bortsett frå det synes eg at SGU er ein bra serie, ikkje ein kjempebra serie, men ein bra serie. Kjem til å følge med videre, og danker ut alle andre nye sci-fi serier frå 2009 eg følgte med på.

Endret av Groening
Lenke til kommentar
SciFi Channel.

Oops, mener Syfy Channel.

Jeg enkter å bruke det ordet, akurrat som jeg nekter å kalle de 3 nye filmene fra Lucas for star wars 1, 2 og 3.

Star Wars 1,2 og 3 ble laget på 70 og 80 tallet,

Og sci-fi vil altid være sci-fi da det ikke finnes noe sjanger som heter syfy

Lenke til kommentar
Last ned da. Det gjør alle vi andre her. :)

Nei, vi tar alle å leier en concord og flyr til usa for å se på episoden før vi flyr tilbake, hvorfor tror du vi er så sure pga. serien er dårlig vi har så langt brukt ca. 250 000kr på fly og bensin leie bare for å se på serien

Lenke til kommentar

Nettopp sett første episode av SGA nå, etter endelig å ha kommet meg til sesong 8 i SG-1, og må si det virker lovende, har fått med meg individuelle episoder på Viasat 4 før, så har jo vist nogenlunde hva det handler om, så helt borte er jeg ikke.

Hvordan er SGA i forhold til SG-1? Blir det bare bedre og bedre eller dabber det litt av? Er en stund siden jeg har sett starten av SG-1 men vet ihvertfall at SG-1 bare har blitt bedre og bedre med tiden, så klart er det noen episoder jeg ikke er like god fan av som andre, men slik er det alltid, dog elsker jeg dobbel episoder, eller der handlingen drar seg utover flere episoder.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...