Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et par poster siden, postet en bruker en liste over alle SGU-episodene, og det som er kjent fra plottet. Der er Lucian nevnt flere ganger, for eksempel:

Season 1, Episode 18

Subversion

Rush believes someone involved with the Destiny has been spying on them for the Lucian Alliance.

Season 1, Episode 19

Incursion (1)

Commander Kiva of the Lucian Alliance has managed to board the Destiny and has taken several of the crew hostage.

Jeg vil tro at Rhona Mitra spiller Commander Kiva, men det er bare ren gjetning.

Lenke til kommentar

Må sei eg eigentleg ikkje var nokon stor fan slutten til denne episoden, det var ein bra episode, men synes slutten ødela noko.

Blir for opplagt kvorleis Rush kjem til å redda seg sjølv (duh, skip+god forsker=?) og eg syntas han burde ha slutta to minutt tidligare. Rett etter Young kjem inn og sier at Rush ikkje klarte seg, så for meg at episoden slutta akkurat når gaten slo seg av. Trengte strengt talt ikkje det etter det, det kunne blitt med i neste episode.

Likte heller ikkje at heilt at dei drepte Spencer, han var ein interessant karakter som kunna hatt ein bra framtid, men som eg sa til Josh Blacker:

"Sorry you got killed off. But I do think that Spencer is one that's gonna be remembered, it was an important death."

Det var ein viktig død, den hjalp å endeleg få skikkelig fram striden mellom Young og Rush. Trur det kjem til å bli ein interessant "ark" framover.

La merke til at det ble mykje negativt her, men det er eigentlig bare to-tre ting eg ikkje likte. Var ein av de betre episodene i første halvdel, kanskje til og med den beste. "Den man elsker, tukter man." :p

Endret av Groening
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...