Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No må vel nesten Young døy eller bli fjerna frå serien på nokon annan måte, etter å ha, praktisk talt, drept Rush.

"An eye for an eye" sier jeg. Likte at Young gjorde det han gjorde. Rush har hele tiden underminet han, og gjort hva som måtte passe han. Når han framet han for mord nå rant det over. Skjønner det godt jeg. Uansett, Young ga han en sjangse. Banket han opp litt, å spurte så: Are we done? noe Rush svarte. "We will never be done" Hvorfor ta med seg en person som har prøvd å frame deg for mord, underminet alle avgjørelser du har tatt, selv om du er lederen, og også juget å jukset så mye han kunne for å få sin vilje, og som apåtil sier han aldri vil slutte med det?

Young gjorde det rette spør du meg. Men at Rush dukker opp igjen, det er en selvfølge. Hvorfor tror dere Young ville ha en kopi av hva som skjedde? Selvsagt som grunn til å vise alle andre hvorfor han gjorde som han gjorde når Rush dukker opp.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Dette dugde nesten. Holder sikkert til at jeg vil ønske å følge med videre.

Men jeg kjenner ikke helt igjen Young fra forrige episode. Justice-Young er for det meste en reflektert hederskar (om enn riktignok ganske kald på slutten) - så hva skjedde med den sjalu idioten som kun tenkte på seg selv og sine egne problemer, og som lånte enn annens kropp for å grisebanke Telford? Men når det er sagt, så var det fint å slippe såpete scener fra jorda.

Ser noen spekulerer i at Rush fikser skipet. Vel, hadde det vært McKay eller Carter så kunne jeg kanskje trodd på det. Rush på sin side klarte ikke åpne luken engang. Men jeg tar det heller ikke for gitt at de med dette skrev Rush ut av serien. Utenom ham så er det ikke akkurat flust av karakterer som skaper interessante situasjoner. Spencer hadde potensiale til å gjøre det, men vi så hvordan det gikk med ham.

Lenke til kommentar

Helt ok episode, ikke samme spenningsnivå som jeg er vandt med i midtsesongpausen fra SGA og SG-1. Dessuten vet vi at Rush kommer til å overleve (hovedpersoner dør ikke, i hvertfall ikke i Stargate), så spørsmålet er bare hvordan han kommer seg tilbake til Destiny.

Forresten

Season 1, Episode 16

Sabotage

When one of the twelve FTL (Faster Than Light) drive modules on the Destiny explode due to an overload, the crew calls upon a brilliant scientist from Earth to help find a solution.

McKay eller Carter anyone? :p

Lenke til kommentar

Skal hun spille en ond rolle, kanskje en spion eller leder for Lucian-alliansen som vi vet skal bli ny fiende senere i sesongen?

Forresten, synes fiendevalget var ganske kjedelig. Hadde vært gøyere med en helt ny fiende, enn "mafiaen" fra SG-1. Men det kan jo hende noe nytt dukker opp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...