HValder Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ein av forskarane sa at det ikkje var ancient-design. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ah ja stemmer det. http://www.tv.com/stargate-universe/show/7...age_nav;episode Her er bittetlitt spoiler om hva litt av resten av sesongen handler om. Og jeg ble nyskjerrig! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) No må vel nesten Young døy eller bli fjerna frå serien på nokon annan måte, etter å ha, praktisk talt, drept Rush. "An eye for an eye" sier jeg. Likte at Young gjorde det han gjorde. Rush har hele tiden underminet han, og gjort hva som måtte passe han. Når han framet han for mord nå rant det over. Skjønner det godt jeg. Uansett, Young ga han en sjangse. Banket han opp litt, å spurte så: Are we done? noe Rush svarte. "We will never be done" Hvorfor ta med seg en person som har prøvd å frame deg for mord, underminet alle avgjørelser du har tatt, selv om du er lederen, og også juget å jukset så mye han kunne for å få sin vilje, og som apåtil sier han aldri vil slutte med det? Young gjorde det rette spør du meg. Men at Rush dukker opp igjen, det er en selvfølge. Hvorfor tror dere Young ville ha en kopi av hva som skjedde? Selvsagt som grunn til å vise alle andre hvorfor han gjorde som han gjorde når Rush dukker opp. Endret 5. desember 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det i hele tatt samme skip da? Jeg synes ikke det ligner men. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nei, det gjør faktisk ikke det :/ Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hekkan så feel good.. Klart den beste episoden. Konge scene mellom Young og Rush på planeten, for ikke å snakke om cliffhangeren på slutten. Gunfreak: Ekte optimist ser jeg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dette dugde nesten. Holder sikkert til at jeg vil ønske å følge med videre. Men jeg kjenner ikke helt igjen Young fra forrige episode. Justice-Young er for det meste en reflektert hederskar (om enn riktignok ganske kald på slutten) - så hva skjedde med den sjalu idioten som kun tenkte på seg selv og sine egne problemer, og som lånte enn annens kropp for å grisebanke Telford? Men når det er sagt, så var det fint å slippe såpete scener fra jorda. Ser noen spekulerer i at Rush fikser skipet. Vel, hadde det vært McKay eller Carter så kunne jeg kanskje trodd på det. Rush på sin side klarte ikke åpne luken engang. Men jeg tar det heller ikke for gitt at de med dette skrev Rush ut av serien. Utenom ham så er det ikke akkurat flust av karakterer som skaper interessante situasjoner. Spencer hadde potensiale til å gjøre det, men vi så hvordan det gikk med ham. Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå er det bare å vente på e11 XD Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hadde du klart å åpne en sluse i et skip du har aldri sett før iløpet av 2 minutter? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 For et merkelig spørsmål. I SG-fiksjonens verden klarer McKay ALT bare presset er stort nok. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Shit just got interesting. Synes det begynner å bli bedre nå, selv om hele greia med steinene og hvem som er hvem forvirrer meg. Alt i alt har jeg fått nok drivstoff til å gidde å følge med videre. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Blir neste episode like bra skal jeg tilgi dem for de andre episodene. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vi får se om 4 måneder. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Første 20min var bare kjedelig drama, minte ikke noe om en sci-fi serie i det heletatt Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Helt ok episode, ikke samme spenningsnivå som jeg er vandt med i midtsesongpausen fra SGA og SG-1. Dessuten vet vi at Rush kommer til å overleve (hovedpersoner dør ikke, i hvertfall ikke i Stargate), så spørsmålet er bare hvordan han kommer seg tilbake til Destiny. Forresten Season 1, Episode 16Sabotage When one of the twelve FTL (Faster Than Light) drive modules on the Destiny explode due to an overload, the crew calls upon a brilliant scientist from Earth to help find a solution. McKay eller Carter anyone? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ikke Carter. Med mindre de ikke viser henne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kanskje en som har vunnet en forkledd konkurranse iform av et interaktivt spill. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg liker denne serien. Om ikkje kjempegodt, så iallefall nok til at jeg følger med. Men jeg savner litt mer Sci-fi i denne dramaserien. Blir litt for mye Melrose Gate til tider Forhåpentligvis så var siste episode en skritt i rett retning. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Personlig gleder jeg meg til Rhona Mitra dukker opp Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skal hun spille en ond rolle, kanskje en spion eller leder for Lucian-alliansen som vi vet skal bli ny fiende senere i sesongen? Forresten, synes fiendevalget var ganske kjedelig. Hadde vært gøyere med en helt ny fiende, enn "mafiaen" fra SG-1. Men det kan jo hende noe nytt dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå