Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det smileysvar som er slettet.

Lenke til kommentar

Grei episode.

"Seriøs Stargate"? Jo, potensialet er der. Men selv om det er velspilt, det er velregissert, det er tidvis intenst nok, det er noen innslag av humor (lite i denne episoden, dog)... Men vil folk ønske å se sesong på sesong av dette? Det tviler jeg litt på.

Er dette sci-fi eller Dawsons Creek?

Haha :p. Mer treffende enn BSG-sammenligningen ihvertfall.

Lenke til kommentar

Gleder meg liksom ikke til episodene lengre. Det er så lite "stargate" så det kan være, stargaten begynner jo å få spindelvev og støv på seg! Serien trenger en fiende som ikke er et dyr/insekt for at jeg skal holde interessen oppe :(.

Med det høres uansett ut som en episk sesongslutt.

"Justice"

When one of the crew becomes the prime suspect in a crime, the others must determine the individual's guilt."

:hrm:

Lenke til kommentar
Er dette sci-fi eller Dawsons Creek?

Likte og den, haha.

Slettes ikke dårlig episode. Jeg synes ikke "stilen" de kjører er dårlig på noen som helst måte.. Men tipper det er en del som begynner å lure litt på hvorfor serien heter Stargate Universe. Er nok mange som synes de har "vridd alt for mye på flisa" her.

Litt såpe serie preg som forventet, men satser på at det bare tar lang tid å komme skikkelig i gang. Blir nok mer interessant etter hvert. Det er jo tross alt mer langsiktig.

Lenke til kommentar

Angående kommunikasjonssteinene, så er jeg litt enig med dette innlegget fra Gateworld-forumet:

It just seems like the writers are using the stones to completely circumnavigate the premise of the show (stuck on a starship in the butt end of the universe, trying to get home) and be able to write an unequivocal soap opera (come on, surprise babies and stripper moms? married trysts? best friends sleeping with exes?) style drama. Without any hyperbole, if you just took out the parts on Destiny in many episodes so far (Time was a good standalone episode, I'll give them that), all the Earthside stuff you have left could go straight to daytime network TV and be completely fine.
Lenke til kommentar

Hadde de kuttet ut steinene i SGU så hadde serien vært konge for min del.

ALT for mye com.stones. Nå må de snart brenne de og kutte ut opplegget.

Gleder meg til midtsesongen, håper de da kommer igang med serien slik den skal være i noen sesonger, for fortsetter de slik de gjør nå så kommer den ikke til å vare lenge dessverre.

Liker det meste så lenge de kutter ut kommunikasjonen med jorda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...