JimRamse Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Største minuset med hele Stargate SG-1 er at den desverre ikke er tilgjengelig på BD ( har sett litt rykter om at det kanskje kommer ). Da hadde den allerede vært bestilt Derfor blir det som jeg nevnte tidligere til at jeg kommer til å kose meg med denne først, før jeg begynner på Stargate igjen. Endret 18. november 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Håper SGU får noen skikkelige fiender så fort så mulig Stargate er ikke Stargate uten en fiende... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Enig. Det var noe av det jeg likte best med SG-1 og Atlantis. En tilsynelatende totalt overlegen fiende som kunne være slutten på menneskeheten. Det sammen med den teknologiske utviklingen og den generelle utviklingen av Jorden som en interstellar makt. Derfor synes jeg det var så synd at SG-1 sluttet, når vi kom over den kanskje mektigste fienden til da, Ori. Dessverre fikk de en alt, alt for brå slutt. Det kunne vært flere sesonger med historier rundt den konflikten. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som ser SGU? Skal begynne på episode 8 nå, gleder meg. Ops, pizza i ovnen, dette blir fett. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Omtrent alle her ser det ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Skal begynne på episode 8 nå, gleder meg. Kødde du? Kult. Fett. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hmm, ny episoda i morra, kan ikkje sei eg har spesielt store forventningar. Einaste SGU har oppnådd hittil er å få meg til å ville sjå SG1 og SGA igjen. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har ikke sett de to siste episodene, har liksom ikke grepet meg like mye. Får se om jeg setter meg ned en dag. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har ikke sett de to siste episodene, har liksom ikke grepet meg like mye. Får se om jeg setter meg ned en dag. Da har du gått glipp av noe, Time er den beste episoden så langt imo. Kanskje fordi store deler av den ikke foregikk på Destiny. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Godt å høre, hadde vært synd om alt hadde vært dårlig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bra episode, men det blir mer surving fra dere, tenker jeg. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Når jeg så episode tittelen, så var det lett å skjønne hva episoden skulle handle om. Men jeg synes episoden jevnt over var bra. At Rush planta infoen om en lignede icarus planet var åpenbar, men det hadde vært litt mer spennende om Eli ikke hadde avslørt hva Rush gjorde. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er dette sci-fi eller Dawsons Creek? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvis du ikke liker serien, så kan du la være å se på den. Og slutte å plage oss som liker den. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da har eg sett denne episoden og Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Er som en seriøs Stargate. Serien har en del drama, og det har dei to forrige serien manglet. Atlantis likte jeg aldri KJEMPE godt, men helt greit. Var som serien ble en liten komedie av sg1 Endret 21. november 2009 av luni Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Serien begynner å vokse på meg, men jeg får ikke Stargate-følelsen av den, nettop fordi jeg forbinder Stargate med halvveis useriøs Sci-Fi, mindre håndholdt kamera (som jeg enda ikke liker) ny og flashy teknologi, så vel som en overlegen fiende. Nå vet jeg for eksempel ikke helt hvem som er hovedpersonene i SGU, mens det var noe jeg hele tiden visste med SG-1 og SGA. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Yes har lyst at det skal komme en fiende inn i bilde Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Yes har lyst at det skal komme en fiende inn i bilde Eller et storslagent system der noe sykt skjer slik at faktisk noe skjer i serien. Synes det går litt treigt enda jeg :\ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vent en uke, og deretter 4 måneder på den spennende fortsettelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå