Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Største minuset med hele Stargate SG-1 er at den desverre ikke er tilgjengelig på BD ( har sett litt rykter om at det kanskje kommer ). Da hadde den allerede vært bestilt :)

Derfor blir det som jeg nevnte tidligere til at jeg kommer til å kose meg med denne først, før jeg begynner på Stargate igjen.

bsg_box_061209.jpg

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Det var noe av det jeg likte best med SG-1 og Atlantis. En tilsynelatende totalt overlegen fiende som kunne være slutten på menneskeheten. Det sammen med den teknologiske utviklingen og den generelle utviklingen av Jorden som en interstellar makt. Derfor synes jeg det var så synd at SG-1 sluttet, når vi kom over den kanskje mektigste fienden til da, Ori. Dessverre fikk de en alt, alt for brå slutt. Det kunne vært flere sesonger med historier rundt den konflikten.

Lenke til kommentar

Når jeg så episode tittelen, så var det lett å skjønne hva episoden skulle handle om. Men jeg synes episoden jevnt over var bra. At Rush planta infoen om en lignede icarus planet var åpenbar, men det hadde vært litt mer spennende om Eli ikke hadde avslørt hva Rush gjorde.

Lenke til kommentar

Serien begynner å vokse på meg, men jeg får ikke Stargate-følelsen av den, nettop fordi jeg forbinder Stargate med halvveis useriøs Sci-Fi, mindre håndholdt kamera (som jeg enda ikke liker) ny og flashy teknologi, så vel som en overlegen fiende. Nå vet jeg for eksempel ikke helt hvem som er hovedpersonene i SGU, mens det var noe jeg hele tiden visste med SG-1 og SGA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...