MrLuni Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja men da måtte dei stargatesa blitt planta nesten en 1million år før Destiny ble sent ut. 1million år... Skulle tro at destiny hadde vært "litt" mer avansert med så lang tid på seg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva får deg til å komme frem til at de må ha vært der i nesten en million år? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skipet ble sendt ut for "nesten" en million år siden ble det vell sagt på serien. Og da måtte vell dei skipa som satt ut stargate starta for nesten 2mill år isiden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva er det som får deg til å komme frem til det? Tror du at de ikke kunne ha flere automatiserte skip ute på en gang? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tipper ikke det er mer enn 20-30 år mellom de, maks noen hundre år. Det gir jo ikke mening å avslutte et prosjekt en million år etter at det ble påbegynt. En million år er LANG tid. Det moderne menneske har ikke eksistert i mer enn 200 000 år. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Det blir mykje spekulasjon på emnet, men er einig med Frexxia. Er nok ikkje meir enn ein 20-30 år, maks 50, frå dei sendte ut skipa som planta portalane til dei sendte ut Desitny. Noko anna gir ikkje mening. Endret 16. november 2009 av Groening Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Okei, da kommer dagens idiotspørsmål: Hva er Destiny sitt oppdrag? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Til å begynne med skulle det vel eigintlig være eit skip som planta portalar, men det har blitt til eit skip som bare sjekkar at dei funkar eller noko slikt. Me veit ikkje sikkert. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Var det ikke tiltenkt å være et skip som the ancients kunne gate til for å utforske? Et eller annet med at gatene som var plassert ut bare var midlertidige gates med kort range. Men fordi de ascenda ble ikke dette noe av. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det er vel Rush sin teori: Destiny skulle ha vært bemannet, men de fullførte aldri prosjektet sitt (hva dette nå enn var, hvis det var mer enn utforskning av universet). Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som har kommet over denne: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Apropos gate-bilder; hvordan ligger du an med din Destiny-gate Markus? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Den, ja. *host* Den har nok havna på prosjekthylla. Det vil sei at han blir fullført seinare. Hatt mykje jobb i det siste. EDIT, 17.11.09 12.14: Måtte bare vise de denne: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=599003 Sjå på bilete. Endret 17. november 2009 av Groening Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den, ja.*host* Den har nok havna på prosjekthylla. Det vil sei at han blir fullført seinare. Hatt mykje jobb i det siste. EDIT, 17.11.09 12.14: Måtte bare vise de denne: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=599003 Sjå på bilete. Hehe, bra illustrasjonsfoto. Når det gjelder SGU så var siste episode desidert best. Kom nesten på nivå med en av de dårligere episodene i SG1 Jeg gir ikke opp håpet enda på en bedre serie, selv om jeg begynner å bli dritt lei av Dr. Rush idiotiske kverrulering. Forstår ikke hvorfor alle hater han svarte fyren? Jeg føler han redder serien fra et nytt lavmål. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) La faktisk merke til det bildet i VG selv SGU er laaaaaaaangt bedre enn de dårligste episodene i SG1 (imo). Det er en god del dårlige episoder i SG-1, spesielt i de første sesongene. Slik blir det når man har 10 sesonger Endret 17. november 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 SGU er ikke enkte stargate for meg, da den ikke har den sprøe egene rare humoren bare stargate har, for meg er denne humoren MINST like viktig som at folk går gjennom en rund ring Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 La faktisk merke til det bildet i VG selv SGU er laaaaaaaangt bedre enn de dårligste episodene i SG1 (imo). Det er en god del dårlige episoder i SG-1, spesielt i de første sesongene. Slik blir det når man har 10 sesonger Helt enig. Jeg digger Stargate, og holder på med rerun nå, men det var mange episoder i sesong 1 som jeg skippet, fordi jeg vet at de er gørr kjedelige, og ikke gir noe som helst til hovedstoryen, eller er viktige i senere episoder. Men det er et par gode i første sesong også. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Håper vi får vite mer om Destiny, mer bakgrunnshistorie. De fartøyene som "seeder" universet med stargater i forveien, holder de ennå på og seeder, eller har vi ikke fått greie på det enda? Går destiny "rundt å rundt" i en forhåndsbestemt rute? Hvis det er en forhåndsbestemt rute, hvor langt er det/de på vei hvis det/de ikke allerede har vært gjennom en eller flere ganger? Hadde vært kjekt å fått svar på slike ting etter hvert. Åja, vi har vel heller ikke peiling på hvilken galakse Destiny befinner seg i, eller er det noe jeg har gått glipp av? Enig ang. sex scenene. Blir det flere av de nå i de nærmeste episodene så blir det bare dumt. Blir veldig fort gammelt og pretensiøst. Greit nok at det skal være mer "realistisk og gritty", men hallo.. Roe ned en god del hakk.. Forresten så fatter jeg ikke at folk kan se på SGU uten kjennskap til de andre seriene. Greit nok at det er Sci-Fi, men jeg mener, alt må jo virke fryktelig "far fetched" liksom? Det blir litt som å hoppe rett inn i Stargate SG-1 mot slutten f.eks., hvor de bruker beaming teknologien i hytt å pine ala daglig kost hehe. Går ikke an det.. Må jo varme opp først. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 er enig at SGU ikke er helt der SG1 å Atlantis var/er...få skikkelig humor og noen raser som de kan kose seg med Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Rasene og ting vil jo seff komme utover serien, men først må de jo gjøre ferdig den "vi har ikke kontroll på en dritt" fasen de selvsagt er i nå. Når ting så begynner å roe seg kraftig, så skal man se at vips, så er det en gærn rase der. Kanskje i forbindelse med det skipet som tok av i ene episoden. Humoren ja... Synst igrunn det kun er SG1 som har SG humoren i orden eg. Mangler MYE i SGA for å få den feelingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå