Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den, ja.

*host*

Den har nok havna på prosjekthylla. Det vil sei at han blir fullført seinare. Hatt mykje jobb i det siste.

EDIT, 17.11.09 12.14:

Måtte bare vise de denne:

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=599003

Sjå på bilete.

Hehe, bra illustrasjonsfoto.

Når det gjelder SGU så var siste episode desidert best. Kom nesten på nivå med en av de dårligere episodene i SG1 ;)

Jeg gir ikke opp håpet enda på en bedre serie, selv om jeg begynner å bli dritt lei av Dr. Rush idiotiske kverrulering.

Forstår ikke hvorfor alle hater han svarte fyren? Jeg føler han redder serien fra et nytt lavmål.

Lenke til kommentar
La faktisk merke til det bildet i VG selv :)

SGU er laaaaaaaangt bedre enn de dårligste episodene i SG1 (imo). Det er en god del dårlige episoder i SG-1, spesielt i de første sesongene. Slik blir det når man har 10 sesonger :p

Helt enig. Jeg digger Stargate, og holder på med rerun nå, men det var mange episoder i sesong 1 som jeg skippet, fordi jeg vet at de er gørr kjedelige, og ikke gir noe som helst til hovedstoryen, eller er viktige i senere episoder. Men det er et par gode i første sesong også. :)

Lenke til kommentar

Håper vi får vite mer om Destiny, mer bakgrunnshistorie. De fartøyene som "seeder" universet med stargater i forveien, holder de ennå på og seeder, eller har vi ikke fått greie på det enda? Går destiny "rundt å rundt" i en forhåndsbestemt rute? Hvis det er en forhåndsbestemt rute, hvor langt er det/de på vei hvis det/de ikke allerede har vært gjennom en eller flere ganger? Hadde vært kjekt å fått svar på slike ting etter hvert. :)

Åja, vi har vel heller ikke peiling på hvilken galakse Destiny befinner seg i, eller er det noe jeg har gått glipp av?

Enig ang. sex scenene. Blir det flere av de nå i de nærmeste episodene så blir det bare dumt. Blir veldig fort gammelt og pretensiøst. Greit nok at det skal være mer "realistisk og gritty", men hallo.. Roe ned en god del hakk..

Forresten så fatter jeg ikke at folk kan se på SGU uten kjennskap til de andre seriene. Greit nok at det er Sci-Fi, men jeg mener, alt må jo virke fryktelig "far fetched" liksom? Det blir litt som å hoppe rett inn i Stargate SG-1 mot slutten f.eks., hvor de bruker beaming teknologien i hytt å pine ala daglig kost hehe. Går ikke an det.. Må jo varme opp først. ;)

Lenke til kommentar

Rasene og ting vil jo seff komme utover serien, men først må de jo gjøre ferdig den "vi har ikke kontroll på en dritt" fasen de selvsagt er i nå. Når ting så begynner å roe seg kraftig, så skal man se at vips, så er det en gærn rase der.

Kanskje i forbindelse med det skipet som tok av i ene episoden. :)

Humoren ja... Synst igrunn det kun er SG1 som har SG humoren i orden eg. Mangler MYE i SGA for å få den feelingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...