Weir Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet når i 2010 Stargate Atlantis Extinction kommer ut? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Det er ikkje sikkert at den skal bli laget engang, enda. Endret 27. oktober 2009 av Groening Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Scriptet er skrevet, men jeg tviler på at den kommer i 2010. 2011... SGU s1 er ferdig denne uka, og de har ferie til januar, hvor de begynner å skrive s2. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Å si at filmen kommer allerede neste år er å bli litt optimistisk. Alt skal jo spilles inn og redigeres, må nok vente til minst 2011. Sesongen er nok ikke ferdig, episode 7 vil bli sendt neste uke, mens resten har ikke blitt lagt ut enda. I så fall blir det bare et lite opphold fram til nyttår. Liker ikke disse oppholdene. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nei, men dei er ferdige med å filma neste veke. Visual effects folka jobbar til rundt januar. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Her står det att den vil komme ut i 2010. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jo, men i begynnelsen baserar dei seg bare på ryktar. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aha, når jeg leste at scriptet var skrevet, så trodde jeg de ikke hadde begynt å filme enda. I så fall er det mulig den kommer til sommeren eller vinteren. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Her står det att den vil komme ut i 2010. Status Updated:26 May 2009 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skal begynne på ny rerun av SG-1 i dag. Er ganske lenge siden sist (jeg mener det er over 1 år siden jeg ble ferdig sist gang) Merker faktisk at det kribler litt i magen, fordi jeg vet at det er mange timer med god underholdning fremover. Det sammen med at jeg jobber lite de neste ukene, gjør nok at jeg kommer til å se nokså mye hver dag. Wish me luck! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gleder meg til jeg skal se SG1 igjen, men jeg prøver å utsette det så lenge som mulig, jeg skal se ferdig Voy, TNG, MASH og 3rd rock fom the sun, før jeg begynner på SG1 Det er 25 sesonger før SG1 så blir nok ikke før nærmere jul tenker jeg Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Joda, men jeg har gjort det samme. Først var det rerun av 24, Scrubs, så Friends, så Smallville, så begynte jeg å se på Dexter. Og innimellom alt dette ser jeg også på Simpsons med kommentarer. Men nå var det SG-1 sin tur. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan noen skrive "twisten" som alle snakker om i en spoiler? Ser ikke noen åpenbar twist jeg... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du kan skrive litt mer om hva det er du mener "alle" snakker om så slipper vi å gå gjennom alle spoilerene de siste 30 sidene Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Snakket om at Rush visste at Destiny ville overleve. Hvis det er en twist så er eg lakrissmaken. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er vel trygt å diskutere den åpent nå. Twisten går ut på at Rush visste at Destiny skulle lade seg opp i sola, og at de aldri var i noen fare. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er vel trygt å diskutere den åpent nå. Twisten går ut på at Rush visste at Destiny skulle lade seg opp i sola, og at de aldri var i noen fare. Det er ikke noe "twist", det er en spekulasjon. Hva som om han mistenkte dette? Hvorfor skal han rundt å spre håp om noen han ikke var sikker på. Du så jo selv hvor glad han ble når han fikk bekreftet eventuelle teorier. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tror ikke han viste det. Hvis han viste det så ville det ikke vært noen grunn til å "åpenbaringen" han har alene på rommet uten tilskuere. Men som andre har nevnt så er det mye som tyder på at valgene han tar er basert på at det eneste han har å leve for er vitenskapesn oppdagelser. Han så ingen grunn til å blir med til planeten for å slite en nybygger-tilværelse. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror heller ikke noe på at han viste det. For mange scener i epen da som ikke gir mening. Men at han kanskje mistenket at noe sånt var mulig, eller håpet på det det kan jeg mer tro på. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så nettopp ferdig episode 5 av SG:U, Light altså. Den var ganske så genial med at Destiny fløy inn i Sola for å lade seg opp. Men jeg tror Rush bare gjettet til seg at det var en mulighet, ikke at han visste helt sikkert at det kom til å skje. Da hadde han bare vært ond hvis han sendte de 15 kandidatene til planeten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå