Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å si at filmen kommer allerede neste år er å bli litt optimistisk. Alt skal jo spilles inn og redigeres, må nok vente til minst 2011.

Sesongen er nok ikke ferdig, episode 7 vil bli sendt neste uke, mens resten har ikke blitt lagt ut enda. I så fall blir det bare et lite opphold fram til nyttår. Liker ikke disse oppholdene.

Lenke til kommentar

Jeg skal begynne på ny rerun av SG-1 i dag. Er ganske lenge siden sist (jeg mener det er over 1 år siden jeg ble ferdig sist gang) Merker faktisk at det kribler litt i magen, fordi jeg vet at det er mange timer med god underholdning fremover. Det sammen med at jeg jobber lite de neste ukene, gjør nok at jeg kommer til å se nokså mye hver dag.

Wish me luck!

Lenke til kommentar
Er vel trygt å diskutere den åpent nå.

Twisten går ut på at Rush visste at Destiny skulle lade seg opp i sola, og at de aldri var i noen fare.

Det er ikke noe "twist", det er en spekulasjon. Hva som om han mistenkte dette? Hvorfor skal han rundt å spre håp om noen han ikke var sikker på. Du så jo selv hvor glad han ble når han fikk bekreftet eventuelle teorier.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke han viste det. Hvis han viste det så ville det ikke vært noen grunn til å "åpenbaringen" han har alene på rommet uten tilskuere. Men som andre har nevnt så er det mye som tyder på at valgene han tar er basert på at det eneste han har å leve for er vitenskapesn oppdagelser. Han så ingen grunn til å blir med til planeten for å slite en nybygger-tilværelse.

Lenke til kommentar

Så nettopp ferdig episode 5 av SG:U, Light altså. Den var ganske så genial med at Destiny fløy inn i Sola for å lade seg opp. Men jeg tror Rush bare gjettet til seg at det var en mulighet, ikke at han visste helt sikkert at det kom til å skje. Da hadde han bare vært ond hvis han sendte de 15 kandidatene til planeten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...