Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva heter dagens episode, finner bare episode 4, men noen episoder heter ikke darkness som forige uke Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Yup, den heitar Light. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Må si jeg så langt er positivt overrasket over SGU, sitter faktisk og irriterer meg over at jeg må vente en uke i mellom hver episode. Men jeg er spent på hvor lenge de klarer å holde serien noenlunde variert og interessant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå som de har fikset seg nok kraft/energireserver så åpnes mulighetene for litt mer variert plot. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, nå vil det vel etterhvert bli mer utforsk, oppdag, hent mat og ressurser type oppgaver fremover. Pluss at de vil vel muligens møte noen enemies eller friends på veien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Trodde episoden skulle bli sikkelig kul, satt å håpet på at destiny ble ødelagt, det haddet vært noe det, sikkelig plot twist, drep halvparten av karakterene og skipet man trodde skulle vare hele serien. Pluttselig ville man fått en helt ny serie. Men det skjedde ikke, og det at skipet fløy inn i en stjerne er litt vel spesielt, det gjør jo skipet mer eller mindre usårbart, ingen fieder de møter vill kunne skade det. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da har eg sett EP5 Gleder seg til EP7. Hvor mange episoder vil det bli denne sesongen? 22, 20? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kul episode, selv om det ikke var veldig vanskelig å skjønne hva som kom til å skje helt siden forrige episode. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ganske bra episode, mye bedre en den forrige. Begynner å savne portalturer med fiendtlige romvesener på den andre siden noe veldig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Men det skjedde ikke, og det at skipet fløy inn i en stjerne er litt vel spesielt, det gjør jo skipet mer eller mindre usårbart, ingen fieder de møter vill kunne skade det. Jepp. Og eg tør vedde en del på at det blir fullstendig ignorert senere. Og hvorfor har ikke Ancients brukt denne skjoldteknologien ved senere skip? Den er jo ganske genial og heftig... Men kan hende skjoldet er sterkt mot varme og stråling. Mindre bra mot konsentrert energi. Selv om det er lite som er mer konsentrert energi enn inni en sol Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Konge episode, og fantastisk musikk! Må si jeg har lagt mer merke til musikken i SGU enn i noen av de andre seriene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Syns faktisk musikken er veldig gjennomsnitlig, I SG1 hadde du den del musikk som virklig brakte frem følelser. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Eg vil si at viss du leggar merke til musikken er det noe feil, god musikk skal ikkje leggas merke til. Den skal bare bringa kjenslar. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Treg start på episoden, og synes den fortsatt er langt mer BSG-lignende enn SG-1 og SGA. Når det er sagt, så til tross for den trege starten, så tok episoden seg så til de grader opp mot slutten. Det SGU skal ha er at det er virkelig fantastisk visuelt! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Yeah! Me liked! Må si eg var ikke så langt unna sannheten med min teori jepp tenkte på det samme helt grei episode, men føler at det mangler noe i SGU så langt :/ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 OT: Hvorfor har du plutselig begynt med nynorsk, Groening? Og bare for å pirke, det er en del feil i nynorsken. ^^, Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ble litt skuffet forrige uke, men nå var nok forventningene mer realistiske. En fin episode. Holdt på å legge til "til tross for at det egentlig skjedde såpass lite", men det ville blitt litt feil. Serien er ikke full av action - slik er det bare. Men litt fint at Greer fikk slå ned en fyr; hadde vært spesielt hvis det eneste han fikk gjøre i episoden var å sitte naken og vente på døden. Også et fint øyeblikk mellom ham og Young. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå