Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Akkurat sett episode 13 av Stargate Sg-1 nå. Og jeg må si: Uff, ennå en episode om et alternativt univers. Det skuffer. I dette universet blir de også angrepet, denne gangen av the Ori. Ellers må jeg si at episoden var helt grei, bortsett fra at vi har sett det så utrolig mange ganger før :nei: Det positive var jo at Mckay var med :)

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat sett episode 13 av Stargate Sg-1 nå. Og jeg må si: Uff, ennå en episode om et alternativt univers. Det skuffer. I dette universet blir de også angrepet, denne gangen av the Ori. Ellers må jeg si at episoden var helt grei, bortsett fra at vi har sett det så utrolig mange ganger før :nei: Det positive var jo at Mckay var med :)

7786207[/snapback]

Hva er det du mener med et annet univers?

Lenke til kommentar

Håpte på at denne episoden skulle bli grei, fordi jeg liker alternate-universeepisodene litt. Istedet fikk vi en episode der verden på en måte var blitt som vår, og Landry ble portrettert som en "Bush-president", akkurat som vi ikke hører nok av slikt ellers. Så fant McKay og Carter automagisk en måte å komme tilbake på de siste 5 sekundene av episoden. Dette var heller skuffende greier.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvordan de skal klare å ødelegge de skipene nå. Greit nok at "the ancients" er reddet nå, men de skipene er faen ikke lett å ødelegge. Med mindre de får hjelp av Asgard.

7840983[/snapback]

De er det faktisk lenge siden vi har sett!

Hva skjedde med de?

Er ikke hele replicators problemet løst? Som de foresten lånte fra farscape :love:

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvordan de skal klare å ødelegge de skipene nå. Greit nok at "the ancients" er reddet nå, men de skipene er faen ikke lett å ødelegge. Med mindre de får hjelp av Asgard.

7840983[/snapback]

De er det faktisk lenge siden vi har sett!

Hva skjedde med de?

Er ikke hele replicators problemet løst? Som de foresten lånte fra farscape :love:

7840998[/snapback]

Fant de ikke bare ut hvordan de skulle beskjempe dem. For å så forsette krigen? Eller husker jeg feil nå?

Lenke til kommentar

Du husker feil.. Replicaterne er utryddet i melkeveien og der asgard flyttet.. (mener å huske at de stakk til en annen galakse også)

Men asgard ble jo knust av ori .. dette så vi jo i slutten av 9x20..så med mindre de har kommet med noe ny teknologi så er de useless...

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...