3raz3r Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Akkurat sett episode 13 av Stargate Sg-1 nå. Og jeg må si: Uff, ennå en episode om et alternativt univers. Det skuffer. I dette universet blir de også angrepet, denne gangen av the Ori. Ellers må jeg si at episoden var helt grei, bortsett fra at vi har sett det så utrolig mange ganger før Det positive var jo at Mckay var med Endret 23. januar 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Akkurat sett episode 13 av Stargate Sg-1 nå. Og jeg må si: Uff, ennå en episode om et alternativt univers. Det skuffer. I dette universet blir de også angrepet, denne gangen av the Ori. Ellers må jeg si at episoden var helt grei, bortsett fra at vi har sett det så utrolig mange ganger før Det positive var jo at Mckay var med 7786207[/snapback] Hva er det du mener med et annet univers? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Hva er det du mener med et annet univers? 7786341[/snapback] Samme folka, men et annet univers. Har vel sett de forrige? Alternate Univers som de så fint sier det. Var jo en litt annen vri på denne episoden, men syns selve alternate univers plotet begynner å bli oppbrukt. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Er det at Ori kommer fra ett annet univers du mener? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Syns denne alternativ-univers-episoden var litt annerledes, i og med at vi fikk bli værende i dette worst case-scenarioet av et univers gjennom hele episoden. Carter fikk jo også testa ut den nye oppfinnelsen. SGA: Endelig litt wraith igjen, nå begynner ting å komme på plass igjen. I like. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Hva skjer med at vi ikke fikk vite hvordan de fikk det til?= Det bare funka med en gang!? Lenge siden vi har sett wraith nå ja, tror ikke det er noe som vil fortsette da Kansje de kan få noe kraft ut av den stasjonen da :o Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 De har jo værtfall mest sannsynlig fått seg en wraith cruiser da.. det er ikke å skimse av det.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Det positive var jo at Mckay var med 7786207[/snapback] Det virkelig positive var å se Don S. Davis på skjermen igjen, han har vært borte for lenge. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Det virkelig positive var å se Don S. Davis på skjermen igjen, han har vært borte for lenge. 7793006[/snapback] Ja, han også. Btw, noen som vet om RDA skal være med i en episode igjen snart? Det er jo han som er kul. Humoren og sarkasmen hans er jo uslåelig! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Herregud ikke rart jeg har følt meg utenfor i denne tråden de siste dagene... Har jo selfølgelig komt nye episoder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Herregud ikke rart jeg har følt meg utenfor i denne tråden de siste dagene... Har jo selfølgelig komt nye episoder 7793086[/snapback] oppdaga det samme selv Er rettet opp i nå da. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Herregud ikke rart jeg har følt meg utenfor i denne tråden de siste dagene... Har jo selfølgelig komt nye episoder 7793086[/snapback] Hehe, burned! Hadde faktisk helt glemt det jeg også, men så bråkom jeg på det. Akkurat sett Atlantis nå. Artig å se Wraith igjen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Håpte på at denne episoden skulle bli grei, fordi jeg liker alternate-universeepisodene litt. Istedet fikk vi en episode der verden på en måte var blitt som vår, og Landry ble portrettert som en "Bush-president", akkurat som vi ikke hører nok av slikt ellers. Så fant McKay og Carter automagisk en måte å komme tilbake på de siste 5 sekundene av episoden. Dette var heller skuffende greier. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Syntes den var veldig god, men så liker jeg også slike historier veldig godt. Men skal være enig i at løsningen ble "billig". Det var visst nok at McKay var der, så løste det seg. Ingen forklaring på hvordan, ikke en gang et forsøk på en forklaring. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Men skal være enig i at løsningen ble "billig". Det var visst nok at McKay var der, så løste det seg. Ingen forklaring på hvordan, ikke en gang et forsøk på en forklaring. 7812986[/snapback] McKay er jo en whizz på ancient stuff da. Han er jo Atlantis svar på MacGyver! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Kos å se O'Neill i en hel episode igjen Knallepisode forresten, bygger opp til mye spennende! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Ser ikke helt hvordan de skal klare å ødelegge de skipene nå. Greit nok at "the ancients" er reddet nå, men de skipene er faen ikke lett å ødelegge. Med mindre de får hjelp av Asgard. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Ser ikke helt hvordan de skal klare å ødelegge de skipene nå. Greit nok at "the ancients" er reddet nå, men de skipene er faen ikke lett å ødelegge. Med mindre de får hjelp av Asgard. 7840983[/snapback] De er det faktisk lenge siden vi har sett! Hva skjedde med de? Er ikke hele replicators problemet løst? Som de foresten lånte fra farscape Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Ser ikke helt hvordan de skal klare å ødelegge de skipene nå. Greit nok at "the ancients" er reddet nå, men de skipene er faen ikke lett å ødelegge. Med mindre de får hjelp av Asgard. 7840983[/snapback] De er det faktisk lenge siden vi har sett! Hva skjedde med de? Er ikke hele replicators problemet løst? Som de foresten lånte fra farscape 7840998[/snapback] Fant de ikke bare ut hvordan de skulle beskjempe dem. For å så forsette krigen? Eller husker jeg feil nå? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Du husker feil.. Replicaterne er utryddet i melkeveien og der asgard flyttet.. (mener å huske at de stakk til en annen galakse også) Men asgard ble jo knust av ori .. dette så vi jo i slutten av 9x20..så med mindre de har kommet med noe ny teknologi så er de useless... Endret 31. januar 2007 av ZanZel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå