Jotun Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ok. Vet vi ka det skipet er? Eg har tydeligvis gått glipp av ett eller annet. Ka med det skipet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Akkurat sett den selv og lurte på det samme. Uansett: knallepisode! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ok. Så enten er det bare noe grafikk, eller så kommer det noe senere ang. det skipet. Synest bare det virket så tilfeldig når det tok av helt på slutten. Ingen endring i musikken eller stemingen, bare tok av og lettet under FTL fart... Litt snodig. Men knall episode ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er nok ment å vekke nysgjerrigheten vår (and boy, that it did!) og legge opp til et senere plot. Kanskje er det en automatisert shuttle som undersøker planeter? Kanskje det er den som lager gates-ene? Kanskje det er en forsker som har oppdaget noe i databasen og tatt seg en joyride? Kanskje noen lurte på "hva denne knappen er til"? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har mer tro på at det er en annen rase eller noe som landet på destiny. Kanskje dette er starten på en ny stor fiende. Studerte slutten å så litt på hvor det tok av fra. Å kan ikke se noen som helst antydning til at det er noen luftsluser der, så tviler på noen ombord i destiny kunne kommet seg på den. Det ser heller ikke ut som et sted man hadde parkert et skip om det hørt til destiny. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg tror det er et automatisk skip. Hva det gjør, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Enig med Vipera. Det såg ikke ut som en normal "parkplass" for hverken gjester eller noe automatiske skip. Og når eg såg om igjen så fokuserte faktisk serien på dette skipet, bare ikke på noen annen måte enn visuelt. Så tror kanskje eg holder en knapp på vipera sin teori. Eneste er at eg synest igrunn designet var noenlunde likt som Destiny, spesielt vinduene etc. Men framdriftssystemet var rødt. Det er vel ikke akkurat ancient fargevalg nummer 1. Edit: Eg angre. Det ser ikke ancient ut. Det ligner dog veldig på framkomstmiddelen til The Owl i The Watchmen. Kanskje det blir en fortsettelse på sex-scenen... Endret 14. oktober 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ok. Vet vi ka det skipet er? Eg har tydeligvis gått glipp av ett eller annet. Ka med det skipet? Jeg har mer tro på at det er en annen rase eller noe som landet på destiny. Kanskje dette er starten på en ny stor fiende. Var akkurat det jeg tenkte. En eller annen ondsinnet rase hehe. Men siden de har sagt at det ikke skal bli en dominerende rase aka Goa'uld eller Wraith så kan det uansett ikke være det.. Men kanskje det er et scout ship eller noe. Eller kanskje det er noe helt annet... Skal bli spennende å se. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Flere enn meg som la merke til at "Dr. Carson Beckett" dukket opp i den nye Star Trek filmen? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Flere enn meg som la merke til at "Dr. Carson Beckett" dukket opp i den nye Star Trek filmen? Sholva! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Var akkurat det jeg tenkte. En eller annen ondsinnet rase hehe. Men siden de har sagt at det ikke skal bli en dominerende rase aka Goa'uld eller Wraith så kan det uansett ikke være det.. Men kanskje det er et scout ship eller noe. Eller kanskje det er noe helt annet... Skal bli spennende å se. Mener å ha lest at de i stedet for å ha en stor nemesis rase skulle det heller være mer en litt mindre pr sesong? Ble det ikke sagt at destiny skulle "traverserer" en galakse pr sesong(eller noe rundt det). Man har jo uansett sjansen til å ha med litt større fiendtlige raser uten at det trenger å være slik som i sg1 og atlantis Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tror ikke det kommer til å være så formulært at det blir nøyaktig en galakse per sesong. Det er nok bare en av mange idéer som er blitt kastet rundt. Og selv om jeg tror denne serien ikke kommer til å forklare alt som skjer i pinlig detalj, som om seerne helt mangler fantasi (jfr. "sandvesenet" - om man vil kan man til og med se det som en guddommelig inngripen, men den teorien er neppe så populær blant gamle SG-fans), så dukker sikkert det skipet/dronen opp igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvordan blir sesongavslutningene isåfall? En laaaaaaaang episode der de ligger i FTL mellom to galakser? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvordan blir sesongavslutningene isåfall? En laaaaaaaang episode der de ligger i FTL mellom to galakser? Det hørtes ut som dårlig tv:P Man hadde nå vel i så fall avluttet historiene i den galaksen i siste epen og i neste sesong hadde de ankommet en ny. Men som ble nevnt over her kan det godt være at det bare var ideer som ble kastet rundt en periode, håper nesten det. Greit å ikke binde seg til å følge noe sånt Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tar jo bare ca 3 uker Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ok. Vet vi ka det skipet er? Eg har tydeligvis gått glipp av ett eller annet. Ka med det skipet? http://img101.imageshack.us/img101/910/vlcsnap96709.png Kanskje det er DhD'en Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Syns designet virker litt forskjellig fra Destiny, mulig det er noen aliens som spionerer eller noe Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Synes det ligner på en lunar lander, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå