Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var fortsatt ganske dyp synes jeg. Jeg liker også (nå som vi har etablert "navnet") han svarte bedre. Joda, han er en drittsekk og en soldat, men fortsatt en god karakter synes jeg, og han skjerpet seg i denne episoden. Jeg synes faktisk Robert Carlyle var skikkelig grinete i dag, og fortjente litt røff behandling. :)

Jeg tror det kan bli en bra serie, og har blitt langt mer interresert i serien etter denne episoden. Jeg synes ikke episoden var kjedelig, til tross for at det var lite action i den. Spesielt de siste minuttene var ekstremt bra synes jeg, og ser frem til neste episode.

Lenke til kommentar
Hold sånt i spoilertag til i morgen. La folk få se ting først.

Grønning:

Helt på slutten så ser vi et lite (i forhold til Destiny) ta av fra ene "vingen" til Destiny.

Ikke rart jeg ikke la merke til det, filen hoppet ut rett før. Gadd ikke å prøve igjen ettersom jeg ikke regnet med noe ville skje de siste 10 sekundene. :wallbash:

Anyways.

Gammel Partert Purke:

Det er ikke hyperspace. ;)

Lenke til kommentar

Det ser nå ikke helt ut som hyperspace. Som Rush (?) sa så er det "faster than light travel" (FTL), men uten bruk av hyperspace. Som Dragen sa, så vet vi ikke nøyaktig hva det er.

Men det er ihvertfall noe spesielt, kanskje designet til utforskningsskip. Auroa-klasse skip kan ikke fly fortere enn lysets hastighet uten hyperspace.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...