Heilage Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Du mener karakteren Ronald Greer, spilt av Jamil Walker Smith? Er igrunn enig, utrolig irriterende karakter. Mulig at han endrer seg utover da, det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Irriterer meg at O'Neill har blitt så feit Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Mr. Anderson har lagt på seg godt og vel siden 80-tallet gitt. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Eg får vel prøve å finne SGU-EP3 nå eg da Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Veldig bra episode Ser ut til å bli en utrolig bra serie Hva var det lille romshipet som reiste fra Destiny de siste sekundene av episoden? Endret 10. oktober 2009 av hvo91 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hold sånt i spoilertag til i morgen. La folk få se ting først. Grønning: Helt på slutten så ser vi et lite (i forhold til Destiny) ta av fra ene "vingen" til Destiny. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ser ikke hva dere ser i denne episoden, syns det var kjedelig å se folk vandre i ørken i 40 minutter Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Den var fortsatt ganske dyp synes jeg. Jeg liker også (nå som vi har etablert "navnet") han svarte bedre. Joda, han er en drittsekk og en soldat, men fortsatt en god karakter synes jeg, og han skjerpet seg i denne episoden. Jeg synes faktisk Robert Carlyle var skikkelig grinete i dag, og fortjente litt røff behandling. Jeg tror det kan bli en bra serie, og har blitt langt mer interresert i serien etter denne episoden. Jeg synes ikke episoden var kjedelig, til tross for at det var lite action i den. Spesielt de siste minuttene var ekstremt bra synes jeg, og ser frem til neste episode. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nå har eg sett EP3 Lurer på hva det lille romskipet skulle og hvordan den kunne koble seg i fra i hyperspace. Hvem var i den? Gleder meg til neste EP Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er ikke hyperspace. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hold sånt i spoilertag til i morgen. La folk få se ting først.Grønning: Helt på slutten så ser vi et lite (i forhold til Destiny) ta av fra ene "vingen" til Destiny. Ikke rart jeg ikke la merke til det, filen hoppet ut rett før. Gadd ikke å prøve igjen ettersom jeg ikke regnet med noe ville skje de siste 10 sekundene. Anyways. Gammel Partert Purke: Det er ikke hyperspace. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hmm, der ser ut som hyperspace. Hva er det da? Er vel ikke fulgt skikkelig med eg da :O Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 De (og vi) vet ikke. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det ser nå ikke helt ut som hyperspace. Som Rush (?) sa så er det "faster than light travel" (FTL), men uten bruk av hyperspace. Som Dragen sa, så vet vi ikke nøyaktig hva det er. Men det er ihvertfall noe spesielt, kanskje designet til utforskningsskip. Auroa-klasse skip kan ikke fly fortere enn lysets hastighet uten hyperspace. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Destiny er langt ifra aurora-klasse da. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja, bare sier at skipene som var mer lokale og militære ikke hadde FTL uten hyperspace. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Kanskje det er slipstream? Eller kanskje warp? Noe jeg tenkte på når jeg så episoden. Tror dere de finner noen form for jumpere? Endret 10. oktober 2009 av Dragen Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da er madammen plasert på stua med Skal vi danse, har lastet ned HD kvalitet og sitter å koser meg med snus, cola og Bose headsett med høy lyd. Dette kommer til å bli bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 De har vel allerede funnet "jumpere". I første episoden fant de jo noen shuttleferger, men den ene var hvertfall gåen. Noe jeg tenkte på når jeg så episoden. Tror dere de finner noen form for jumpere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå