Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Dessuten tenker Baltar med pikken. Særlig i starten.

Jeg tenkte ikke ett sekund på BSG. Men Stargate ser ut til å ha gått fra action-eventyr med masse humor og betydelige innslag av drama, til mer rendyrket drama med innslag av action og bittelitt humor.

Er vel ikke helt solgt ennå (det kan gå fryktelig galt hvis gråt og skrik og sex og mas tas for langt), men dette var en bra start.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra start ja. Har ikke sett så mye til BSG, det falt ikke i smak. Mulig jeg hadde likt det bedre i disse dager hvis jeg hadde gitt det en sjangs. Har bare sett litt tilfeldigvis på tv.

Hadde som forventet litt blandet inntrykk. Er og var forberedt på å gi Universe en skikkelig sjangs (forventet på en måte det verste for å være på den sikre siden å ikke bli skuffa hehe), så det hjalp definitivt på Stargate "feelingen" mot slutten, det kom på en måte som en liten bonus. Hadde ikke forventet den slags helt enda. ;)

Så bra liten cliffhanger der ja. Er sykt spent på hvordan det blir videre nå.

Lenke til kommentar

Utrolig bra sesongstart! Masse interessante greier som garantert kommer til å utvikle seg i spennende retninger! De eneste tingene jeg syntes var litt dårlig var reaksjonen til Eli da han ble beamet opp på The Hammond. En ekte RPG-er hadde nok reagert noe kraftigere på en slik nyhet. Og karakteren Ronald Greer likte jeg ikke i det hele tatt, føler ikke at han passer inn.

Ellers, så ser jeg frem til fredagene fremover... :)

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Angående Ronald Greer. Til å begynne med (før premieren) trodde jeg at han skulle være den nye Ford (som jeg aldri likte!), men etter premieren som har jeg åpnet meg litt mer. Han virker småinterssant, selv om han også virker som en klisje. Er spent på se hvordan karakteren utvikler seg.

Forresten, noen som blir med å vedde på når replicators dukker opp. :p

Lenke til kommentar

Viss de gjør det slår jeg av.

Skal serien leve på egene ben får den faen meg gjøre det.

Som sagt ikke overbevist etter første episode, men så brukte jo SG1 1 hel sesong før den ble noe speiselt. Så jeg får vel fortsette å laste ned episoder og se hvordan det utvikler seg.

Kan bli bra, kan bli en SG versjon av enterprise

Lenke til kommentar
Okei folkens, har et spørsmål. Har Stargate: Universe noe som helst med Atlantis å gjøre? Jeg har nemlig ikke enda sett ferdig Atlantis.

Har selv siste sesong av Atlantis + SG-1 filmene igjen å se, men hoppet like så greit i det. Det gikk helt fint. Referansene som er der i starten er ikke fremmede så lenge du har fått med deg SG-1.

De eneste tingene jeg syntes var litt dårlig var reaksjonen til Eli da han ble beamet opp på The Hammond. En ekte RPG-er hadde nok reagert noe kraftigere på en slik nyhet.

Enig. Var samme med søsteren til McKay, bare i dette tilfellet var det enda tammere. Blir en slags halvhjertet greie. Det er kun i de scenene der jeg savner en mye mer realistisk tolkning. Personlig synes jeg det hadde gjort seg, men putt putt. :)

Lenke til kommentar
Okei folkens, har et spørsmål. Har Stargate: Universe noe som helst med Atlantis å gjøre? Jeg har nemlig ikke enda sett ferdig Atlantis.

Har selv siste sesong av Atlantis + SG-1 filmene igjen å se, men hoppet like så greit i det. Det gikk helt fint. Referansene som er der i starten er ikke fremmede så lenge du har fått med deg SG-1.

Jeg har sett absolutt alt av SG-1, så det burde nok gå fint. :)

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg er blandt de som liker å høre på directors comentary på dvd'ene, så at gjesteskuespillere dukker opp i nye roller er ikke overraskende. Det er stadig vekk kommentarer om skuespillere som har vært med i tidligere episoder gjerne med forskjellig type sminke i forskjellige roller. "If we like you, we'll have you back"

Det er også et eksempel på at miljøet i Vancouver ikke er så alt for stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...