Groening Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jepp, en gang i uka til New York og tilbake dagen etter. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg gjorde det da Concorde var i drift, men nå bare laster jeg ned ulovlig fra torrentsider. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Da var jeg helt ferdig med å gå gjennom Stargate for i år. Omtrent en måned og to uker til sammen (da regner jeg ikke med den lange pausen jeg tok mellom sesong en og to av SG-1. At jeg klarte SGA på under en uke er jeg nesten litt stolt av, hadde lite tro på at jeg skulle klare det for en uke siden. Da var det bare å gå i seng i 3-4 timer og stå opp for å få med meg Air. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, serien legges ut ca kl 4. Kanskje man skulle ta seg friheten til å døgne i natt Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 /me venter spent på premieren Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Veeeeeenteeeeeer. Kom an. EDIT 05.47: Var veldig så sent det var da. Det sluttet for 47 min siden. EDIT 06.07: Så kjipt, ikke ute i HD enda. Men jeg orker ikke å vente... What to do? Endret 3. oktober 2009 av Groening Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 HD er ute. Ser på episodene nå, skuffer hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Helt sykt bra. Glimrende skuespill fra de fleste skuespillerene, med untak av han svarte. Irriterende dårlig. Vi får heller ikke vite hvem som angrep dem. Destiny ser konge ut. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Da var det bare å vente på den, så skal det bli kos om kvelden. Jeg mener morningen. EDIT: Argh, Dragen! Jeg skulle jo være først i tråden. Endret 3. oktober 2009 av Groening Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ikke min skyld at du venter med å se til etter at jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er var en konge episode, håper bare at resten holder følge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 På vei, men har så mye annet å gjøre, så blir ikke på en stund. Kanskje se 4-5 episoder omgangen. Det er jo en god start på en forhåpentligvis god serie Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 er dette en sesong du kan bjunne å se uten å følgt med på de tidligere sesongene eller seriene? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 er dette en sesong du kan bjunne å se uten å følgt med på de tidligere sesongene eller seriene? Det er jo en ny serie, så er ingen tidligere sesonger. Vil også tro at man kan se Universe uten å ha sett de andre. Men har du ikke sett de andre så anbefaler eg å få rævva i gir! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Du kan se SGU uten å se SG-1 og SGA, men jeg anbefaler det sterkt. Det er kongeserier, og du er faktisk en del referanser (selv om de sa det ikke skulle være det). Endret 3. oktober 2009 av Groening Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Typisk internet å streike idag. Klarer en hastighet på 20kbit/s og 16 timer igjen Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Skal sees i kveld etter jobb med pizza og øl til. Må innrømme at jeg hadde mine tvil til serien, men at jeg begynner å få igjen litt Stargate-feeling... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Må si jeg er positivt overrasket over de første episodene. Interessante karakterer(Dr Rush spesielt) og tempoet er også passende. gleder meg allerede til nest episode Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Enig, Dr Rush kan bli en fantastisk karakter i serien Det ser også ut til at Young er av general kaliber . Når det gjelder plot så var det ganske interessant også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå