Reeve Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg vurderer å kjøpe s8-10 på iTunes i HD. Eneste problemet er at jeg da må gjøre det med en US-account, siden det ikke er mulig å kjøpe TV-serier i Norge. Endret 26. september 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Groening Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Da er det forresten under uka igjen til SGU begynner, begynner å glede meg litt nå kjenner jeg. Har jo ventet på denne serien i over et år. Endret 26. september 2009 av Groening Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Stemningen stiger, premieren nærmer seg! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hva skal SGU ta for seg egentlig? Bygge videre på Atlantis/SG-1? Eller er det noe helt nytt? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 SGU follows a band of soldiers, scientists and civilians, who must fend for themselves as they are forced through a Stargate when their hidden base comes under attack. The desperate survivors emerge aboard an ancient ship, which is locked on an unknown course and unable to return to Earth. Faced with meeting the most basic needs of food, water and air, the group must unlock the secrets of the ship's Stargate to survive. The danger, adventure and hope they find on board the Destiny will reveal the heroes and villains among them. Mer stoff på GateWorld. LINK Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nitrius: Det skal være helt nytt, men det er også gjesteopptredener av bl.a. RDA og Shanks. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Stilig gate. Gleder meg til eg får sett først episode Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Da var jeg ferdig med "Unending". Trist å være ferdig med hele SG-1 i grunn, den har utviklet seg til å bli min absolutt favorittserie. Ark of Truth neste. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da blir det 2 timer Stargate Universe på fredag . For en fantastisk start på ferien Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det blir det! Merker jeg er mer spent nå enn tidligere, siden premieren nærmer seg. Før har jeg vært nokså likegyldig, men nå har jeg faktisk sommerfugler i magen. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg skal se SGU på kino på lørdag! Veldig greit å kjenne kinomaskinisten, i tillegg til at han er Stargate fan Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg skal se SGU på kino på lørdag! Veldig greit å kjenne kinomaskinisten, i tillegg til at han er Stargate fan Kødd! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg skal se SGU på kino på lørdag! Veldig greit å kjenne kinomaskinisten, i tillegg til at han er Stargate fan Du burde bodd i Stavanger, og ikke Kristansand. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Helt enig. Kansje vi skulle organisert en liten gjeng og kjørt ned. Blir ikke mange kronene i bensin og bompenger. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg skal se SGU på kino på lørdag! blir vel det samme på meg, 106" på soverommet er utrolig spent på hva de klarer og koke sammen Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 For meg blir det en 60" i loftstua, heldigvis er jeg alene hjemme så da blir det fred å få også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 blir 6 dager for tidlig, får lønning (og tv) den 8. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jaja, akkuratt i tide for Sanctuary da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Synd at jeg ikke gidder å se på Sanctuary, da. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sanctuary er jo langt fra så bra som Stargate da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå