Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Litt lite med bare 14 episoder om hu skal være sjef, eller? Recurring for Torri Higginson kan jo for så vidt bety at hu er med i en 5-6 episoder, dog. Kan bli artig med Carter, selv om kranglinga med MacKay kan bli litt langdryg :D

Edit: Ble ikke SG-1 sendt i England for noen timer siden..?

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det var en kjedelig episode. Skulle til å si at flashbackene ødela episoden men den var jo bare dårlig fra før, kanskje det ble litt verre.

7738871[/snapback]

[off-topic]

Enten så er det en annen der ute som bruker samme nick som deg til å finne disse episodene, eller så har jeg oppdaga hvor du finner dem hehe. Var nemlig noen som spurte om det var sunday episoden på norsk der hvor jeg fant den :p

[/off-topic]

7739019[/snapback]

w00t henger du på sånne sider.. Trodde alle her inne var lovlydige og nicket mitt unikt :hmm:

Edit: Ble ikke SG-1 sendt i England for noen timer siden..?

7739301[/snapback]

Skulle tro det får håpe den dukker opp snart.

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar
Æsj sg1 blir sendt i morgen klokken 8 gmt.

Noen som vet om det er mulig å få inn sky1 i norge?

7739706[/snapback]

Nei, det er feil. SG1 er allerede sendt i går kl 20:00

Ifølge SkyOne listings på nettsiden deres er det SG1 på Tirsdager og Atlantis på Onsdager. Men på Stargate siden på skyone.co.uk står det onsdager. Det er en feil, siden de helt 100% sikkert blir sendt på Tirsdager.

Endret av Highlander
Lenke til kommentar

Hvis du går på Gateworld Forumet så kan du se mange som bekrefter dette.

Edit: Og nå har jeg sett episoden. Så nå kan jeg bekrefte det helt konkret at Sky One HD sendte den i går kveld.

Endret av Highlander
Lenke til kommentar
Æsj, likte ikke denne ukas Atlantis-episode. Skjønner ikke hvorfor han skulle dø, det var bare irriterende og nesten litt trist.

7746786[/snapback]

Nesten? Det _var_ utrolig trist. Jeg likte han utrolig godt. Heldigvis var SG-1 episoden bra, og ikke trist :)

Lenke til kommentar

Dere har helt rett. Glemte å logge av på jobb. Noen her trodde tydeligvis det var morro å poste her og lage et emne som forhåpentligvis blir fjernet snart.

Har en mistanke om hvem det kan være. Siden han er den eneste på Nattskiftet som er barnslig nok til å gjøre dette.

Endret av Highlander
Lenke til kommentar

Har spart både Atlantis og SG1-episoden til denne helga, og Atlantis-episoden fikk meg til å føle meg skikkelig trist og ræva. Jo, jeg likte ham også godt, veldig kjipt at han var den som måtte ut. :cry: Tar SG1 til middag i kveld, får håpe den er litt mer oppløftende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...