Reeve Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Vi laster dem ned via internett? Enten torrents, DC, eller andre steder. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nei, vi venter til sesongen er ferdig og er ute på DVD så ser vi hele sesongen på 2 dager Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da er du vel nødt til å ha en tidsmaskin, er ikke nok timer i uken til å se alt det. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Altså, litt over 9 døgn som Dragen sa. Hvis man ser Stargate 16 timer i døgnet, blir det i overkant av 14 dager med 16 timer Stargate hver eneste dag. Det hadde ikke jeg klart. Det blir litt vel mye for meg også. Holder meg til rundt 4-5 episoder (2-3 timer) om dagen når jeg skal se gjennom, dette er selvfølgelig gjennomsnittlig. Det hender at jeg ikke ser noe noen dager, mens andre dager seg jeg nesten en hel sesong. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Altså, jeg kunne sett TV i 16 timer på en dag, for eksempel 16 timer med Stargate. Selv om dette hadde vært slitsomt, hadde det gått. Problemet er at når en må gjøre dette hver eneste dag i to uker. ^^ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Søstra til McKay er seriøst fin. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Foretrekker Dr.Keller ( hun til høyre ) , søsteren til Mccay er hun til venstre. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jewel Staite er herlig, men foretrakk henne i Firefly over SG:A. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jewel Staite er herlig, men foretrakk henne i Firefly over SG:A. Enig der. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hun er bedre som nympho, ja. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Begge er jo fine da, men må nok gå for Jewel Staite jeg også. Er noe med at Kate er søstera til David. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Begge er jo fine da, men må nok gå for Jewel Staite jeg også.Er noe med at Kate er søstera til David. Var ikke klar over at de var søsken i virkeligheten også. Kult Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jepp, egentlig skulle McKay ha en bror i serien (Letters From Pegasus), men David spurte Gero om han ikke kunne ha en søster i stedet fordi: I've got this sister that's an actress. Og da sa Gero Sure David Hewlett, we'll let your sister be on Atalantis /irony Hehe, bonus features FTW! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Å gud som jeg hater Teyla. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så du bestemte deg for å se SGA også? Er usikker selv, er ikke så fan. Lurer på om jeg bare skal drite i hele SGA fra nå av. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Synes Sheppard og McKay gjorde det verdt det. Todd var også kul! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så du bestemte deg for å se SGA også? Er usikker selv, er ikke så fan. Lurer på om jeg bare skal drite i hele SGA fra nå av. Starter på s4 om 20 min. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Har du fri eller sitter du på jobb/skole og ser? Synes Sheppard og McKay gjorde det verdt det. Todd var også kul! Selv synes jeg egentlig bare McKay og Woolsey er noe spesielt i SGA, og de er begge SG-1 karakterer. Det sier litt egentlig. Endret 15. september 2009 av Groening Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fint lite å gjøre før og etter jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå