Gunfreak Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Har ikke lagt merke til noe goa'uld stemme på han Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det med lavere rangerende gua'uld er et tema som bare så vidt er tuchet inpå i serien. Man har et begrenset antall system lords, men det eksisterer selvsagt (uendelig) mange flere gua'uld enn det. "Vanlige" gua'uld kan trygge sin tilværelse ved å underkaste seg en system lord. Ved å karre seg oppover rangstigen kan de så gar ende opp med en hvis makt. Det funker vel mer eller mindere på samme måte som landkontrol og maktkamper har gjort på jorda oppgjennom historien. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Du har et poeng der, det er noe som egentlig er verdt å gå litt mer inn på (selv om det er lite sannsynlig). Ba'al var som kjent den siste system lord, men der enda en hel haug med andre goa'uld ut i galaksen. Det er jo ikke usansynlig at det er en av disse som angriper Icarus i SGU, en som prøver å ta over tomrommet etter system lords og Ori. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ooh, en måned til Universe! Nærmer seg med stormskritt. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Yay! En måned på å se 10 sesonger Stargate. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det skal bli godt med litt ferskt SG blod igjen! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Yay! En måned på å se 10 sesonger Stargate. Klarer det fint du. Mellom 7 og 8 episoder hver dag det. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bare 6,8 faktisk. Jeg kan faktisk klare det, må bare sitte lenge i helgene slik at det ikke går utover skole og jobb. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bare 6,8 faktisk. Jeg kan faktisk klare det, må bare sitte lenge i helgene slik at det ikke går utover skole og jobb. Skole? Jobb? SG1 er mye viktigere enn slike trivielle saker Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du har følgelig korrekt, sir. Jeg må tenke prioriteringene mine om. Skole og jobb skulkes til jeg har kommet gjennom alt! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bare 6,8 faktisk. Jeg kan faktisk klare det, må bare sitte lenge i helgene slik at det ikke går utover skole og jobb. Skole? Jobb? SG1 er mye viktigere enn slike trivielle saker Er vi som jobber som er grunnen til at andre kan sitte hjemme å dasse og alikevel få penger Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vel, eg kan med sikkerhet si at SG1 ble prioritert foran både søvn og skole Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bare 6,8 faktisk. Jeg kan faktisk klare det, må bare sitte lenge i helgene slik at det ikke går utover skole og jobb. Skole? Jobb? SG1 er mye viktigere enn slike trivielle saker Er vi som jobber som er grunnen til at andre kan sitte hjemme å dasse og alikevel få penger Jeg har ikke sagt man ikke kan jobbe, bare at SG1 er viktigere. Rekkefølgen er slik Familie SG1 Fedrelandet . . . . . . . . . . . . . ... . . . . .. Jobb Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Teit at de ikke brukte Haley mer. Utrolig genial karakter, og fin rumpe. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sesong 5 har noen grusomt kjedelige episoder. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 På sesong 5 du også? Hvilken episode har du kommet til? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Teit at de ikke brukte Haley mer. Utrolig genial karakter, og fin rumpe. Hu studinen som Carter tar seg av det? Ja hu blir jo bare med i to episoder. De bygger jo voldsomt opp til noe større, og så plutselig så bare forsvinner hun. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 På sesong 5 du også?Hvilken episode har du kommet til? Ble ferdig med 518 i natt. Teit at de ikke brukte Haley mer. Utrolig genial karakter, og fin rumpe. Hu studinen som Carter tar seg av det? Ja hu blir jo bare med i to episoder. De bygger jo voldsomt opp til noe større, og så plutselig så bare forsvinner hun. Jepp, hun ja. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Og der døde Daniel. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Igjen? :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå