Dragen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vel, Hammond er død. Både skuespilleren og rollen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Claudia Black var et hærlig friskt pust i serien, kan både spille drama og humor, i sesong 10 blir forholdet mellom Vala og Daniel dypt og komplisert, og de komiske senene mellom dem er hysteriske, På samme måte som de komiske senene mellom Daniel og Jack i tidligere sesonger Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nettop ferdig med SG1. Stor kost meg, og det beste med Stargate er at man vet at man er garantert til å dra på smilebåndet under hver episode. Digger Jack O'neill, Richard Dean Anderson er ifølge meg selv det beste med SG1. Da er det bare å vente på Stargate universe, kanskje jeg skal se gjennom Atlantis igjen:) Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Artig sitat i s10 The Quest: Cameron: Kan eg få litt hjelp? Ba'al: Få han til å presse seg igjennom sprinklene. Teal'c Hjelp oss ellers går du igjennom. Lo meg nesten ihjel Endret 28. august 2009 av Gammel Partert Purke Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Elsker The Quest Part 1 og 2, veldig bra episode. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen som vet hvor jeg får kjøpt Stargate: Ultimate Edition på sone 2? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vil bare si gratulere med dagen Amanda Tapping. Hun blir 44 idag. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Artig sitat i s9 The Quest:Cameron: Kan eg få litt hjelp? Ba'al: Få han til å presse seg igjennom sprinklene. Teal'c Hjelp oss ellers går du igjennom. Lo meg nesten ihjel hehe, var en episode hvor Teal'c fortalte en vits. husker ikke helt hvilken episode men lo godt av den Samme når O'neill vill dele is med Teal'c. Teal'c så bare surt på han for så å gi han en egen boks med is, kun for å bytte den mot o'neill sin vilje når Teal'c sin boks var tom Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Episode 2 Sesong 3 "Seth" forteller Teal'c en vits etter at de ser bilder av hva Seth sine jaffaguards rustning var basert på. Herlig scene, samme med is-scenen i "Unnatural Selection" i sesong 6. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg kom nettopp på at han russiske obersten i SG-1 heter Chekov... Lurer på hvor de fikk det fra. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Se hva jeg fant Lo like godt av den enda! http://www.youtube.com/watch?v=ka6tvlewO3c Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Og der har vi grunnen til at Teal'c nesten aldri forteller vitser, ikke engang høflig humring?? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Eg har nettopp sett s10's "Bad Guys". Klarer ikke å vente til i morra og starter på neste episode Endret 28. august 2009 av Gammel Partert Purke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvorfor skriver du s9's? Alle de episodene du har beskrevet (The Quest 1&2, og Bad Guys) er episoder i sesong 10. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 SG1 s1 er så utrolig dårlig teksta. "We're real." betyr visst "Nå har det skjedd." Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvorfor skriver du s9's? Alle de episodene du har beskrevet (The Quest 1&2, og Bad Guys) er episoder i sesong 10. Det er en feil eg ikke har oppdaget :O Skal fikse det nå Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hehe, regnet med det var feil. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 SG1 s1 er så utrolig dårlig teksta. "We're real." betyr visst "Nå har det skjedd." Klarer ikke å se Stargate teksta. Det er bare feil. Goa'ull, NPM og alt det der. *Frysinger nedover ryggen* Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja det er en del feil oversatt. En en av de første SG-1 sesongene (husker ikke hvilken). Det var det firkanta i under teksten som ligner på dette men bare større: □. Og eg har satt en del der det mangler en bokstav eller noen plasser der det er en bokstav for mye: "Vi" ble til "V" og "O'neill" ble til oO'neill". Og det er en oversetting eg misliker veldig my og det er til Puddle Jumper som blir oversatt slik: Dverg Skip. Kor i svarte fant de ordet "dverg" og "skip" i Puddle Jumper? Family Ties (Ikke noe med oversetting å gjøre) Stakkars Teal'c på slutten av episoden Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kan ikke si at jeg liker Teal'c-familie-episodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå