Akidon Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Herregud for et kaos... kunne de ikke bare lagt den ut som 17 siden den ble sendt som 17.... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Herregud for et kaos... kunne de ikke bare lagt den ut som 17 siden den ble sendt som 17.... 7735010[/snapback] Jeg vet. Alt er bare surr. Men nå bør de vel ha kommet på rett spor igjen snart? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Burde jo vert på rett spor nå.... Alle burde skjønne at sunday ikke er episode 14. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Bare renamer alle episodene etter 'hoppet' jeg nå - det blir ikke feil? Jeg mener, selv om Sci-Fi eller hvem det er som sender episodene nå omrokkerer litt, trenger jo ikke det å være det beste? Eller var det faktisk en feil fra utgiverne (siden en kar døde først og senere var med i en episode ellerno)? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Bare renamer alle episodene etter 'hoppet' jeg nå - det blir ikke feil? Jeg mener, selv om Sci-Fi eller hvem det er som sender episodene nå omrokkerer litt, trenger jo ikke det å være det beste? Eller var det faktisk en feil fra utgiverne (siden en kar døde først og senere var med i en episode ellerno)? 7735352[/snapback] Kronologisk sett var det feil fra produsentene, de har nok orginalt blitt satt opp etter produksjonsdato. Rekkefølgen de har blitt sendt i Canada vil være den rette. Var forresten en trist episode Men veldig bra for det! Fikk sett en del av det dagligdagse livet på Atlantis, noe vi ikke har sett så mye av tidligere. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Drittepisode. Æsj. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Hvorfor måtte akkurat han dø? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Drittepisode. Æsj. 7737540[/snapback] QFT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Drittepisode. Æsj. 7737540[/snapback] QFT 7738075[/snapback] Den var ikke SÅ ille... Men var en typisk "space-filler" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Nå tenkte jeg mer på at akkurat han døde, da. Sånn bortsett fra det, var episoden grei. Litt rotete med alle '.. hours earlier', dog. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Synes det var en kjedelig episode. Skulle til å si at flashbackene ødela episoden men den var jo bare dårlig fra før, kanskje det ble litt verre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Synes det var en kjedelig episode. Skulle til å si at flashbackene ødela episoden men den var jo bare dårlig fra før, kanskje det ble litt verre. 7738871[/snapback] [off-topic] Enten så er det en annen der ute som bruker samme nick som deg til å finne disse episodene, eller så har jeg oppdaga hvor du finner dem hehe. Var nemlig noen som spurte om det var sunday episoden på norsk der hvor jeg fant den [/off-topic] Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Wow, så du også aqidon @ TPB? Stoooort Uansett, håper vi får en form for god erstatning... Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg synes det var en bra episode. Personlig så likte jeg flashback metoden. Men hadde ikke forventet det som skjedde på slutten. Jeg visste han skulle bli skrevet ut, men å drepe ham. Likte ikke det. En av de morsomme i serien. Men må si dette, de har holdt det veldig hemmelig at det skulle skje på denne måten og i denne episoden. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 De har vel ikke akkurat holdt det så hemmelig at det var i denne episoden det skulle skje... Er jo derfor de har rokkert om på hele rekkefølgen. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Uansett, håper vi får en form for god erstatning... 7739059[/snapback] Angående det: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jewel Staite (kjent fra Firefly) kommer til å bli den nye doktoren på Atlantis. artikkel@gateworld Endret 16. januar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Uansett, håper vi får en form for god erstatning... 7739059[/snapback] Angående det: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jewel Staite (kjent fra Firefly) kommer til å bli den nye doktoren på Atlantis. artikkel@gateworld 7739132[/snapback] Nice! Det tror jeg blir en god erstatning! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En av mine favorittfigurer i firefly! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, likte henne godt som selvlært mekaniker i Firefly, får håpe hu finner seg en litt bedre mann i SG-A. Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Andre Cast forandringer for sesong 4: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Torri Higginson skal bli recurring cast. Gateworld2. Amanda Tapping skal ha 14 Episoder. Gateworld Personlig så hvis du legger de to forandringene sammen så høres det ut som at Carter skal ta over Atlantis som sjef. Endret 16. januar 2007 av Highlander Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er andre forandringer i Cast for sesong 4.1. Torri Higginson skal bli recurring cast. Gateworld 2. Amanda Tapping skal ha 14 Episoder. Gateworld Personlig så hvis du legger de to forandringene sammen så høres det ut som at Carter skal ta over Atlantis som sjef. 7739202[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tja, og Joe Flanigan hinter jo om en ny retning for Atlantis i siste episode, First Strike. Kan jo hende at Carter blir leder for en ny base alle noe. Gleder meg til å finne ut hva som skjer!artikkel Ble mye spoilersnakk nå her gitt edit: hmm, bugga quote.. Endret 16. januar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå