Cyberfrog Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg ser ikke på, men ifølge avisen min sender de SG-1 på ukedager rundt kl. 16. De har vel vært igjennom alle sesongene flere ganger. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg ser ikke på, men ifølge avisen min sender de SG-1 på ukedager rundt kl. 16. De har vel vært igjennom alle sesongene flere ganger. De sender kl 17. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, de sender klokken 16:55 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Nei, de sender klokken 16:55 ... Ditt svin! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Da er det egentlig ikke lenge til SGU, folkens. Rett over måneden igjen nå, første fredagen i høstferien for oss studenter. Det vil si at jeg har en måned på meg å se 9 sesonger SG-1, 5 sesonger SGA og 2 filmer... Uh oh. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Viasat 4 har flyttet Stargate SG-1 til klokken 16 for å sende Fear Factor USA(/spit) klokken 17. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Da er det egentlig ikke lenge til SGU, folkens.Rett over måneden igjen nå. Er det på viasat4 eller/og i USA? skal bestille SG-1 s10, Ark og Continuum i mora for de er alt eg har igjen i Stargate verden. Dumt det ikke er flere sesonger av SG-1 og spesielt Atlantis. (Det var merkelig/spesiell avslutting i SGA s5) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 I USA. Har du Stargate: Infinity og? Hvis så, hva synes du? Jeg synes det rett og slett er en av de verste seriene jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Den er så dårlig, at TPTB ikke vil si at den eksisterer. Total denial. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 I USA.Har du Stargate: Infinity og? Hvis så, hva synes du? Jeg synes det rett og slett er en av de verste seriene jeg noen gang har sett. Da får eg ikke sette den Stargate Tegnefilm trur eg ikke er noe form meg, så nei. Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det eneste Stargate: Infinity har til felles med resten av seriene, er navnet og selve stargaten. Absolutt alt annet er anderledes, og bryter med absolutt alt fra resten av Stargate seriene. Og ikke nok med det, det er skikkelig dårlig også. Styr LAAAANGT unna. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Men selvfølgelig har jeg den på DVD. Eneste unnskyldningen er at jeg aldri hadde sett det før jeg kjøpte den. Klarte mirakuløst å se to episoder før jeg ikke takla torturen lengre. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ville ikke kjøpt den på DVD da, risikerer jo at dem bringer tilbake serien Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Var jo før jeg visste helt sikkert at den var drit. Dessuten, hvis de klarer å gjenopplive en syv år gammel tegneserie pga. DVD-salg burde de nesten få lov. Endret 25. august 2009 av Groening Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei Stargetafolk Jeg begynte å titte litt på Stargate Atlantis her om dagen etter å ha savnet SG-1 litt. Atlantis slår meg som hakket mørkere og mer "ekte". Folk har en tendens til å dø litt oftere, gjerne litt voldeligere og det hele virker veldig mye mindre PG13 og mer M rating. Dette toppa seg når en figur faktisk begikk selvmord med pistol forleden. Det var noe jeg aldri trodde jeg skulle se i en Amerikansk TV-serie av denne typen. Er jeg inne på noe, eller tar jeg totalt feil? Spør fordi jeg vurderer å bytte tilbake til SG-1 for å få med meg litt av grunnlaget Atlantis tydeligvis bygger på. Her om dagen skjedde feks en ting jeg ikke skjønte stort av: Gjengen fant en portal på en planet full av tåke som gir nok energi til å sende de tilbake til jorden. Når de så lander på jorden er det snakk om et Prometheus jeg ikke aner hva er, men nå har funnet ut er et slagskip fra SG-1 sesong 9 eller der rundt. Dette skipet ble også nevnt tidligere i Atlantis uten at jeg tenkte noe spesielt over det hele. Trenger jeg egentlig noe bakgrunnskunnskaper fra SG-1 for å se Atalantis? Tror jeg så opp til sesong 5 elns i SG-1, men ble litt lei av de samme plottene man har sett utallige ganger før i Star Trek, Farscape, Andromeda osv. bare i ny setting. Har også mer forkjærlighet for teamet i Atlantis med sine mange dialekter og rare særtrekk enn jeg hadde for SG-1 teamet hvor hele gjengen virker noe mer pastell. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Føler nok også at Atlantis er litt mørkere enn det SG.1 er. Personlig likte jeg SG.1 bedre enn Atlantis helt til RDA forsvant fra SG.1. Etter det ble Atlantis favoritten min. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Likte egentlig kun Ronon, John og McKay i Atlantis, Woolsey og Keller var ok, mens resten ble irriterende. Atlantis tar seg selv litt mer seriøst enn SG-1 men det er fortsatt mye moro innimellom. Wraith er vel skumlere enn Goa'ould uansett, i og med at de suger ut livskraften din. Vil si meg enig i at SG:A er mørkere ja. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noe jeg ville likt og sett var en Goa'ould Wraith. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå