LeGranDuc Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ble for litt siden ferdig med å se igjennom alt Stargate på nytt. Bestemte meg for å handle litt til hos Quantummechanix. Kjøpte meg en F-302 Fighter-Interceptor. Gikk 7 dager fra den ble sendt til jeg hadde den hjemme. Her avbildet med speilet jeg kjøpte for en stund tilbake. Skulle bare hatt meg en Puddle Jumper nå. Bildene er klikkbare. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Eg har lyst på replicia mirror. Men prioriterer å kjøpe seriene og filmene. Etter det så vet eg ikke. Men vi får se Er speilet noe å kjøpe? Skulle bare hatt meg en Puddle Jumper nå. Eg skulle gjerne ha hat en EKTE Puddle Jumper Endret 21. august 2009 av Gammel Partert Purke Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) noe av jeg har lyst på er Stargate Coaster Set sånn at jeg har noe tøft og sette kaffekoppen på har ønsket det i farsdags gave, men spørs om at det har nok WAF faktor til at dama kjøper det og en flott samtale vi alle husker Carter: So you built one?Orlin: Sort of. This won't dial multiple addresses and will only create a wormhole once and probably burn out. Carter: And you ordered the materials online? Endret 21. august 2009 av leifeinar Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Synd de ikke har modell av X303. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vil på ferie, noen som handle lista brukt til stargaten til Orlin? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Spør Macgyver. Han kan sikkert lage en av ett sykkel hjul, litt tyggis osv. Artig sitat fra Amanda som selvfølgelig ikke er med i selve filmen You spent 7 years on MacGuyver and you can't figure this one out? We got belt buckles and shoe laces and a piece of gum. Build a nuclear reactor for crying out loud! You used to be MacGuyver, MacGadget, MacGimmick. Now your Mr. MacUseless. Dear God! Stuck on a glacier with MacGuyver. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har så lyst på det speilet at jeg nesten blir lei meg. Desverre kommer jeg alltid på det etter at jeg har brukt på alle pengene mine. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Spør Macgyver. Han kan sikkert lage en av ett sykkel hjul, litt tyggis osv. Artig sitat fra Amanda som selvfølgelig ikke er med i selve filmen You spent 7 years on MacGuyver and you can't figure this one out? We got belt buckles and shoe laces and a piece of gum. Build a nuclear reactor for crying out loud! You used to be MacGuyver, MacGadget, MacGimmick. Now your Mr. MacUseless. Dear God! Stuck on a glacier with MacGuyver. Det er fra blooperreelen til episoden hvor de finner porten i Antarktis. Ikke en film. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det er fra blooperreelen til episoden hvor de finner porten i Antarktis. Ikke en film. En liten skrivefeil må du tåle Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har så lyst på det speilet at jeg nesten blir lei meg.Desverre kommer jeg alltid på det etter at jeg har brukt på alle pengene mine. Jeg lurte på når du skulle slippe opp for penger etter å ha sett hvor mange DVD-er du har kjøpt den siste tiden Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 He he. Jo, har blitt kjøpt en del i det siste. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 hvordan ser det speilet ut IRL ? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sjekk min tidligere post. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sjekk min tidligere post. Er cheveron sirkelen roterbar? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nei, den sitter fast. Det er ingen bevegelige deler. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hmm Viasat4 har slutta med Stargate Atlantis og begynt med noe som heter eureka Stargate Atlantis må tilbake!!! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) SGA var ferdig. Og Eureka er forresten en skikkelig bra serie. Endret 23. august 2009 av Groening Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 hvorfor det, det gikk 1gang i uka på søndag, ikke den beste tiden og de har sikkert vist alle sesongene Uansett så ligger alt på nettet Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har Viasat sluttet SG1 sendingene sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå