Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noe av jeg har lyst på er Stargate Coaster Set sånn at jeg har noe tøft og sette kaffekoppen på :)

har ønsket det i farsdags gave, men spørs om at det har nok WAF faktor til at dama kjøper det

og en flott samtale vi alle husker :D

Carter: So you built one?

Orlin: Sort of. This won't dial multiple addresses and will only create a wormhole once and probably burn out.

Carter: And you ordered the materials online?

post-70872-1250890365_thumb.jpg

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Spør Macgyver. Han kan sikkert lage en av ett sykkel hjul, litt tyggis osv.

Artig sitat fra Amanda som selvfølgelig ikke er med i selve filmen :D

You spent 7 years on MacGuyver and you can't figure this one out? We got belt buckles and shoe laces and a piece of gum. Build a nuclear reactor for crying out loud! You used to be MacGuyver, MacGadget, MacGimmick. Now your Mr. MacUseless. Dear God! Stuck on a glacier with MacGuyver.
Lenke til kommentar
Spør Macgyver. Han kan sikkert lage en av ett sykkel hjul, litt tyggis osv.

Artig sitat fra Amanda som selvfølgelig ikke er med i selve filmen :D

You spent 7 years on MacGuyver and you can't figure this one out? We got belt buckles and shoe laces and a piece of gum. Build a nuclear reactor for crying out loud! You used to be MacGuyver, MacGadget, MacGimmick. Now your Mr. MacUseless. Dear God! Stuck on a glacier with MacGuyver.

Det er fra blooperreelen til episoden hvor de finner porten i Antarktis. Ikke en film.

Lenke til kommentar
Jeg har så lyst på det speilet at jeg nesten blir lei meg.

Desverre kommer jeg alltid på det etter at jeg har brukt på alle pengene mine. :hm:

Jeg lurte på når du skulle slippe opp for penger etter å ha sett hvor mange DVD-er du har kjøpt den siste tiden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...