Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ganske mye av SG-1 opp til et sted i sesong 6, men gikk lei. Har begynt å se igjen nå da jeg har fått Riks-TV og Viasat, men ser jeg kunne trengt en oppdatering på enkelte ting om dere gidder. Har ikke lest gjennom hele tråden, så beklager om dette er svart før. Dette gjelder bare SG-1 (og til dels Atlantis), så er vel neppe en grunn til sette det i en spoiler.

 

1. Daniel er tilbake? WTF?

 

2. Hva skjedde med gua'uld folka? Skjønner de er slått, men vil gjerne vite litt mer enn det.

 

3. Hvor er o'neil og hammond?

 

4. Hvordan fant de Atlantis?

 

5. Og det viktigste: Hvordan og når fikk T'ealc hår? :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
1. Indeed :D

2. Eg anbefaler att du begynner å se på s7, siden det som er på viasat4 nå er inni s9.

3. Samme som 2

4. Samme som 2

5. Tida gikk og det var i s8 trur eg.

 

Vet Viasat er inni S9, men har nok ikke mulighet til å se S7 og 8 uten å laste ned. Kunne jo selvsagt kjøpt serien, men med Atlantis og den nye blir det jo en del, i tillegg til filmene. Dessuten fikk jeg Farscape sesong 3 i dag, så har litt å holde på med en stund uansett. :p

 

Vet tiden går og alt det der, men han fikk vel ikke hår fra en sesong til neste? Dukket han bare opp med hår helt uten videre?

Lenke til kommentar
5. Og det viktigste: Hvordan og når fikk T'ealc hår? :p

Skuespilleren var lei av å barbere skallen og til slutt fikk han slippe ;). Det trenger ikke være mer sammensatt enn det. Så kan man rettferdiggjøre det ved å si at det selvsagt også er en av tingene som er brukt for å vise at Teal'c er blitt mer "integrert".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...