Xell Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er lite poeng å se annen hver episode hvis man uansett ser episodene relativt fortløpende. Det eneste som knytter seriene til hverandre uten om de første episodene er små referanser i enkelte episoder. Men uten klisterhjerne kan det være greit at det ikke er flere måneder siden du har sett episoden der refereres til. Annen hver disk slik Groening anbefaler er greit. Hvis man likevel skal skifte disk i spilleren kan man like gjerne veksle mellom seriene. Men hvis man uansett skal se et par sesonger i løpet av kort tid er det heller ingen ting i veien for å se en hel sesong. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Annenhver disk hørtes ut som en god løsning (ja jeg er lat ) Skal se dobbeltepisoden til Atlantis også ferdig førstedisken til s.8 før fortsetter. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 GateWorld sin Recommended Viewing Order er fin. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 La ikke merke til så mange referanser i mellom seriene, bare store poeng i plottet. Gikk helt fint å se først SG-1 før jeg så Atlantis! Er per nå på sesong 3, har sett første episoden men har ikke kommet lenger i min rerun! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 The Stargate franchise is entering the increasingly popular (and, some might say, necessary), world of webisodes, with 30 shorts now in production to accompany the first season of Stargate Universe. Linkydink Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ferdig med alle episoder alt stargate serien! for you info så har jeg sett hele Atlantis før SG1 mangler 2 filmer så er jeg happy Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 mangler 2 filmer så er jeg happy 2 viktige flmer som knytter løse tråder jeg så også atlantis først. og da jeg så Jack der tenkte jeg " hva gjør MCgyver her" det hadde ikke skjedd hvis jeg hadde sett SG1 først Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 mangler 2 filmer så er jeg happy 2 viktige flmer som knytter løse tråder jeg så også atlantis først. og da jeg så Jack der tenkte jeg " hva gjør MCgyver her" det hadde ikke skjedd hvis jeg hadde sett SG1 først Haha, samma med meg Begynte å lure litt! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som vet hvordan det blir med SG:U her til lands, blir en nødt til å laste ned for å se det samtidig som USA? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som vet hvordan det blir med SG:U her til lands, blir en nødt til å laste ned for å se det samtidig som USA? Ja, og det er en påstand med oddsene i min favør Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 99.99% sikker på at du må laste det ned ja, men noen som vet eksakt dato for pilot'en ? Bare lurer når jeg må søke opp SGU på TVtorrents.com Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Sku kji det vera den 2. oktober enn noko? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Og på norsk? Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Unnskyld! Glemte meg heilt! (det var dialekt) Eg trur at piloten er satt opp til å gå den 2. oktober. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er den 2. oktober, ja. Og tviler sterkt på at den kommer til Norge med en gang, er vi heldige (virkelig heldige) får Viasat4 den innen et år eller to. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er vel ikke slik at noen her venter til det kommer på norsk TV uansett... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Såvidt jeg vet så er det ingen skandinaviske kanaler som har kjøpt rettighetene ennå. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 SGU kunne kanskje blitt et trekkplaster for TV2 Science Fiction (nett-TV) Men Viasat er nok mer sannsynlig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Tviler på at TV2 er villige til å betale for rettigheter for førstegangs-sendinger på nett-kanal. Første-gangsrettigheter er mye dyrere enn repriserettigheter. En annen ting er også at norske kanaler har begynt å vegre seg for å kjøpe inn amerikanske serier, siden de har ingen mulighet til å være med på å bestemme om serien blir fornyet eller ikke. Spesielt TV3 og TVNorge har brent seg på dette flere ganger. De har betalt mye for en serie som ikke engang lever ut sesongen, og må da kjøre en knallhard reklampekamp for å få dekt utgiftene. TV3 har tidligere uttalt at de tabbet seg ut ang. Stargate SG1, da de trodde serien ikke ville slå ann, og dermed sendte serien kun på nattetid. Serien viste seg i ettertid at den kunne overleve på norske skjermer, men Viasat (altså, TV3) hadde droppet å kjøpe inn sesong-rettigheter, og fikk ikke mulighet til å kjøpe de inn igjen før etter serien ble kansellert. Endret 12. august 2009 av Dragen Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noen som har sett Stargate SG-2: The Movie? http://www.bluesmokestudios.com/projects/s...tesg2/home.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå