Xell Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 helsikke, 2 dager på en sesong? har dere ikke jobb? trenger dere ikke søvn eller mat Heh Ein kamerat av meg, (eg skjønner ikkje kost han klarte det), såg heile stargate sg1 i løpet av vinterferien. Altså, alle sesongene og filmene frå fredag -> 2. måndagen etter - 8 dager!! Heilt sjukt mykje titting pr. dag syns no eg Det går akkurat det. Kommer litt ann på hvor tidlig han hadde mulighet til å starte på fredag (etter skolen), så blir det ca 150 timer fordelt på 9 til 9,5 døgn (hvordan du får det til å bli 8 vet jeg ikke). Hvis man antar at man spiser mens man ser på og at man ut over dette bruker lite tid på enkel matlaging så sitter man igjen med ca 8 timer på søvn og andre gjøremål i døgnet. Det er jo ikke så slitsomt å leke grønnsak på sofaen. Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja sorry, telte feil på ant. dager. Heh, hadde ikkje orka å sitte så lenge med nokon tv-serie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ny stripe http://andreasodegard.com/stargate-sgl/ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har holdt på å se alle Star Trek seriene pluss Babylon 5 i et år nå, snart ferdig, er på Enterprise sesong 3. Det er i tillegg til alle de andre seriene jeg ser på, pluss jobbing, gaming osv. Kjenner jeg trenger å se litt Stargate igjen nå snart, så blir nok SG-1 og Atlantis om igjen etter Star Trek Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Venter på å få tilbake sesong 7 av TNG før jeg setter meg ned og ser star trek igjen. tror ikke jeg gidder å se enterprise da den er så sykt dårlig i forhold til det andre Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hey you guys! Dere må jo nesten starte en Star Trek-tråd. Kan ikke snakke om konkurrenten av Stargate i Stargate-tråden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Star Trek er dø. Så det er ikke noe konkurasne, blir som å si at gladiator kamper er i konkuranse med boxing. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Star Trek er dø. Så det er ikke noe konkurasne, blir som å si at gladiator kamper er i konkuranse med boxing. Har noen vært på kino i det siste... Star Trek! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I så fall må tråden opprettes i filmforumet. Serien er død, filmene lever videre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Star Trek franchiset er langt i fra dødt. Filmer og spill er på vei, og serier er i pre-preproduction. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Star Trek as we know it er dødt jo... det..opplegget de ga ut i år er underholdning, men IKKE Star Trek Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) fikk en uventet og lite planlagt pause etter å ha rast gjennom de 5 første sesongene med Stargate SG-1. skal kjøpe sesong 6 snarest. begynner nå å lure på om jeg skal kjøpe Stargate Atlantis sammen med sesong 7 og gjøre som anbefalt i først post. Edit: 8 dager på en sesong er ikke så vanskelig. jeg kjører gjennom en sesong på en uke uten videre stress, men det krever selvsagt at jeg ser hver dag. Endret 10. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Atlantis skal kjøres sammen med s8, ikke s7. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har akkurat fått inn SG-1 s. 8 og Atlantis s.1. How to watch? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Selv ser jeg ferdig HELE SG1 før jeg starter på Atlantis Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Har akkurat fått inn SG-1 s. 8 og Atlantis s.1. How to watch? Se først "New Order", som er de to første episodene av sesong 8, se så "Rising" (De to første episodene av Atlantis). etter dette ser du annenhver episode av Sg-1 og Atlantis... (Det er slik jeg gjorde/gjør det, det er ikke en fasit, det er slik jeg liker det, dere trenger ikke å gjøre det slik....) Good Luck! Endret 10. august 2009 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er ikke noe poeng å bytte hver episode. Det er ikke noen sammenheng etter 801-02 og 101-02. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har sett dobbeltepisoden til SG-1 og antar jeg burde gjøre det samme med Atlantis sin, men etter det er det viktig å hoppe frem og tilbake eller går det an å se SG-1 s.8 ferdig før jeg angriper Atlantis? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du kan fint se ferdig hele SG1 før du starter på Atlantis. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg pleier å se annen hver disk, hva er forskjellen når du først har det på DVD. Inget stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå