Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

helsikke, 2 dager på en sesong? har dere ikke jobb? trenger dere ikke søvn eller mat :hmm:

 

Heh :p Ein kamerat av meg, (eg skjønner ikkje kost han klarte det), såg heile stargate sg1 i løpet av vinterferien.

Altså, alle sesongene og filmene frå fredag -> 2. måndagen etter - 8 dager!!

 

Heilt sjukt mykje titting pr. dag syns no eg :p

 

Det går akkurat det. Kommer litt ann på hvor tidlig han hadde mulighet til å starte på fredag (etter skolen), så blir det ca 150 timer fordelt på 9 til 9,5 døgn (hvordan du får det til å bli 8 vet jeg ikke). Hvis man antar at man spiser mens man ser på og at man ut over dette bruker lite tid på enkel matlaging så sitter man igjen med ca 8 timer på søvn og andre gjøremål i døgnet. Det er jo ikke så slitsomt å leke grønnsak på sofaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har holdt på å se alle Star Trek seriene pluss Babylon 5 i et år nå, snart ferdig, er på Enterprise sesong 3. Det er i tillegg til alle de andre seriene jeg ser på, pluss jobbing, gaming osv. Kjenner jeg trenger å se litt Stargate igjen nå snart, så blir nok SG-1 og Atlantis om igjen etter Star Trek :)

Lenke til kommentar

fikk en uventet og lite planlagt pause etter å ha rast gjennom de 5 første sesongene med Stargate SG-1. skal kjøpe sesong 6 snarest. begynner nå å lure på om jeg skal kjøpe Stargate Atlantis sammen med sesong 7 og gjøre som anbefalt i først post.

 

Edit: 8 dager på en sesong er ikke så vanskelig. jeg kjører gjennom en sesong på en uke uten videre stress, men det krever selvsagt at jeg ser hver dag.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Har akkurat fått inn SG-1 s. 8 og Atlantis s.1. How to watch? :)

 

Se først "New Order", som er de to første episodene av sesong 8, se så "Rising" (De to første episodene av Atlantis). etter dette ser du annenhver episode av Sg-1 og Atlantis...

 

(Det er slik jeg gjorde/gjør det, det er ikke en fasit, det er slik jeg liker det, dere trenger ikke å gjøre det slik....)

 

Good Luck! :thumbup:

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...