Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så den originale filmen for første gang etter jobb i dag, ørlite skuffa over den etter å ha sett hele SG1. Men det har sikkert med å gjøre både at det er andre skuespillere pluss at det er relativt mye som ikke henger sammen mellom film og serier, som navn og liknende. Dessuten var datasystemene usaklig kjappe og nøyaktige til å håndtere en såpass overlegen og ny teknologi! Men for å ikke bare sutre: jeg ble veldig positivt overrasket av åpningen av ormehullet og animasjon av hjelmene! Det var jo skikkelig epic til å være fra '94! :D

 

Nå var det selvsagt ikke bare eye-candy som var bra med filmen, men jeg må nok se den et par ganger til seinere for å bli ordentlig fornøyd med den... Pleier å være sånn med meg, hehe! ;)

Lenke til kommentar
noen som vet når den startrek filmen som nylig gikk på kino kommer ut?

 

litt OT :cool:

 

startrek snakk i en Stargate-tråden!! burn :p

 

on topic

 

har begynnt på siste sesong av SG1, men hvordag er det med de to filmene? Stargate: The Ark of Truth og Stargate: Continuum ? er de begge før atlantis eller?

Lenke til kommentar
helsikke, 2 dager på en sesong? har dere ikke jobb? trenger dere ikke søvn eller mat :hmm:

 

Heh :p Ein kamerat av meg, (eg skjønner ikkje kost han klarte det), såg heile stargate sg1 i løpet av vinterferien.

Altså, alle sesongene og filmene frå fredag -> 2. måndagen etter - 8 dager!!

 

Heilt sjukt mykje titting pr. dag syns no eg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...